1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 3.0 BiTdi - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de Cata_ADC, 7 Ian 2017.

  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    alte injecoare @Stefan Ichim
    puterea este asemanatoare , ca si crestere
     
  2. Alex_WeS

    Alex_WeS Silver Member

    Înscris:
    30 Iun 2015
    Locație:
    Râmnicu Sărat
    Masina:
    SQ5 - 3.0 BiTdi 313 HP (CGQB) - 2015
    A pus cineva downpipe uri pe acest motor? Cum se comportă mașina după acest upgrade?
     
  3. XtreamZ

    XtreamZ 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 C7 BiTdi 2015 4xxHp
    Salut,
    Detin un BiTdi 320 cp cu soft facut la Dragos de la CompleteChip. Din ce am discutat cu el turbinele sunt diferite la varianta noastra de 320 cp fata de varianta pre-facelift (313 cp). Din ce mai povestea, dupa mai multe experiente, majoritatea modelelor de 320 cp stock scot pe dyno mai putin decat cele de 313 cp stock.
    De exemplu, a mea stock a scos 307 cp la masuratori, in schimb la final dupa resoftare rezultatele sunt similare intre 313 si 320. Atasez si fisele dyno. Salutari.
     
  4. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Doresc sa impartasesc experienta mea cu resoftarea masinii mele.
    Am resoftat si eu motorul si cutia la MRC Tuning si sunt incantat de rezultate. Eu n-am vrut neaparat cifre mari pe dyno, am vrut sa vad rezultate 0-100 si 100-200 :)
    Acestea sunt foarte bune, astfel sunt multumit. Mai jos si graficul, pe care l-am postat si in topicul de prezentare https://www.clubaudi.ro/threads/audi-a6-c7-fl-daytona-avant.53563/page-2#post-857352

    @Stefan Ichim o diferenta foarte mare intre cele doua este faptul ca cel de 313 este Euro5 si este mai permisiv decat cel de 320 Euro6. Din ce am vazut, cel Euro5 poate fi dus mai sus decat cel de 320, tocmai datorita normei de poluare mai mica, nu discutam despre DPF Off, clar.

    IMG_4983.PNG
     

Distribuie pagina asta