1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Retapitare vs Huse

Discuție în 'Interior' creată de Catalin_1987, 19 Noi 2008.

  1. taz

    taz Banned

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Sadr al Yusufiyah
    Masina:
    Audi A4 B6 S-line 2.5 V6 TDI quattro, fost -132 KW 180 CP actualmente 151 KW 205 CP
    si totusi cand o sa le ai puse rapier?
     
  2. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Sper sa fie in weekend-ul asta totusi. Deja au trecut aproape 3 saptamani. O sa mai iau legatura cu cei de la firma, sa imi spuna daca mai au vre-o veste despre transport
     
  3. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Am vorbit eu ieri Rapier cu ei la telefon jumatate de ora si i-am intors pe toate partile.Mi-au promis ca sambata masina ta va fi gata si m-au invitat la montaj.Nu pot sa cred ca in afara de distribuitorul din Bucuresti(care nu este de gasit) nu mai au nici o alta persoana cu husele montate pe masina disponibila pentru prezentare.Acum ofera o reducere de sarbatori de 10 %,dar pana pe 15 decembrie.Si cum eu nu am vazut masina ta echipata si nici ei nu mi-au oferit o alta persoana de contact,pierd reducerea:p.Asta e,macar sa arate bine.Au pus si niste filmulete din timpul montajului pe un blog(http://husa-auto.blogspot.com unde se poate vedea cam ce presupune montajul.Eu voi opta pentru huse fata spate si va voi comunica pretul la momtentul comenzii.
     
  4. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Confirm, am vorbit si eu cu ei astazi. Maine la 9:00 sunt programat la instalare. Sa imi tineti pumnii...:)
     
  5. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Multa bafta la instalare, sa se potriveasca cat mai bine.
    Si nu uita de poze, eu cel putin sunt curios de rezultatul final.
    :salute:
     
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Acum m-am intors de la instalare,care a decurs bine.Husele la prima impresie(nemontate pe masina)aratau foarte bine,dar mi-se parea ca materialul exterior(pielea ecologica)nu vine bine in combinatia cu alcantara.Motate pe masina vin super,acopera orice colt al scaunului.Au mai ramas cateva cute la partea de imbinare intre spatar si sezut,dar baietii au spus ca dispar dupa 1-2 zile.Este interesant modul in care se monteaza,nu este nimic greu,tot ce trebuie facut este sa fie asezate la linie cu tapiseria originala(cusatura pe cusatura).Schimba total interiorul masinii,iar alcantara arata super bine.A mai fost nevoie de un retus la tetiera,unde nu era decupat butonul lateral pentru reglarea tetierei,dar s-a realizat pe loc.singurul aspect unde ar fi fost loc de mai bine este la husa pentru tetiera,care vine perfect pe tetiera,doar sistemul de prindere merita putin imbunatatit(rapier a gasit solutia in 2 secunde si o poate pune in aplicare foarte usor).Ce este de mentionat:husele nu se lipesc perfect de scaun(cel putin nu de la inceput).Exista o diferenta de 0,5-1 cm intre husa si scaun in zonele adanci.Dar aceasta diferenta nu se transforma in cute,ci doar daca apesi pe husa ea se duce putin inauntru spre scaun.Partea laterala unde husa intra sub plastice(plasticul unde avem maneta pentru ridicat scaunul,butonul de reglaj lombar)este foarte bine acoperita,husa se baga sub plastic si nu iese de acolo(l-am pus pe rapier special sa topaie si sa se miste in scaun sa vad cum se comporta).Partea de jos unde scaunul se termina este si ea acoperita,husa se termina unde trebuie.Spatele scaunul:desi husa nu intra sub plasticul ce acopera spatarul scaunului pe exterior,se lipeste perfect de scaun si nu exista cute,iar din punct de vedere optic arata bine(se poate face sa intre sub plastic,dar nu este necesar,arata bine).Husele au cusaturi asemanatoare cu cele ale scaunului,dar nu vin cusaturile asa adanci precum cele de pe scaun si nici in aceeasi pozitie(asa am observat cand un scaun era imbracat si unul nu),dar arata foarte bine.Incalzirea in scaune isi face treaba,l-am sunat p rapier dupa ce a plecat sa vad ce spune.Poate este nevoie acum sa folosim scaunele la o treapta superioara(daca rapier inainte folosea treapta 2,acum oscileaza intre 2 si 3),dar oricum important este ca transferul termic se face in timp util.Cotiera inca nu a venit,dar v-a veni.Oricum este putin mai speciala treaba cu cotiera,pentru ca am impresia ca va veni ca o husa cu elastice pe interior,dar cum spunea si rapier,nu se poate pune asa,pentru ca 1 nu vine bine,2 forteaza mecanismul de inchidere al cotierei.Drept urmare se demonteaza capacul si se pune ca o tapiserie.Pacat ca rapier nu a facut decat scaunele fata momentan,iar eu intentionez sa fac toata masina,dar asta este,vin bine si am dat comanda.Am ales piele gri exterior si alcantara gri interior(am interior gri si pana la urma am zis ca mai bine nu schimb culoarea).Combinatia negru cu gri vine bine la rapier,dar eu am zis sa pun gri tot.Pun si o poza chiar daca nu este clara,dar asta o am(sper sa nu se supere rapier ca i-am luat-o inainte).Acum asteptam parerile lui,pentru ca el se bucura de huse si eu astept:).Luni fac plata(avans)si in ianuarie vin.Montajul il voi face ori la dealer,ori personal(intentionez sa il fac personal pentru ca nu este greu si asa pot sa fiu atent la detalii).
     
  7. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Mi-a luat ceva vreme sa compun textul pe care l-am pus si pe alt forum, o sa dau copy/paste aici pentru ca nu as avea nimic in plus de spus. suntzmeu a punctat foarte bine ce era de scos in evidenta, eu doar o sa delimitez mai bine plusurile/minusurile asa cum le-am vazut eu.

    Dupa cum stiti, am optat pentru varianta leather look (negru) + alcantara perforata (gri - nimbus) si deocamdata este facuta doar fata. In viitor vreau sa fac si bancheta spate.

    Plusuri:
    - Materialele sunt surprinzator de bune, din poze nu iti poti da seama exact, trebuie sa le vezi pentru a aprecia calitatea. Materialul este dublat pe interior cu un strat de burete de aproximativ 3 mm care le da o rigiditate specifica si le face sa se aseze foarte bine.
    - Croiala este facuta exact ca cea de fabrica (au si spus acest lucru, faptul ca lucreaza dupa tiparele originale), cusaturile sunt bine executate.
    - Montajul poate fi realizat si personal, dar cel putin prima data recomand a fi facut de catre ei sau de unul din dealerii pe care ii au in tara. Trebuie totusi ceva experienta si sa stii cum sa intinzi bine husa ca sa arate cat mai apropiat de original. Efectuat de ei, a durat aprox 1h-1.5h (cu discutii, explicatii, etc).
    - Se dau doua CD-uri cu instructiuni de instalare si un tutorial sub forma de film (nu am apucat sa ma uit pe ele, dar cred ca sunt OK). Limba este Engleza (printre altele)
    - Stau foarte bine pe scaun (manusa) si trebuie sa te uiti atent sa iti dai seama ca este vorba de o husa. Combinatia de culori aleasa poate da de gol faptul ca nu este tapiteria originala, datorita faptului ca respectiva combinatie poate nu exista de fabrica (cum este la mine de ex)
    - Cei care au incalzire in scaune, pot sta linistiti. Functioneaza si se simte. Initial am crezut ca nu o sa fie foarte bine, dar ulterior, mergand cu masina mi-am schimbat impresia. Am dat initial scaunele pe treapta 5-6 ca sa se incalzeasca rapid, dupa care am incercat si treapta 3 si treapta 2. Este OK desi exista o usoara "intarziere" pana se simte caldura. In principiu ar trebui sa folosim o treapta superoara fata de cum foloseam inainte de montare (ex daca mergeam inainte cu 2, acum mergem cu 3). La material textil este posibil ca diferenta sa fie si mai mica (aproape sigur dat fiind ca este mai subtire).

    Minusuri:

    - Datorita depozitarii, transportului, etc, pot exista cute care vor fi vizibile dupa montaj (se vad si in poze, in partea de jos a spatarelor, zona centrala). Am fost asigurat ca acestea vor disparea in 2-3 zile maxim...sper si o sa va tin la curent cu comportamentul, este singurul aspect inestetic care sare imediat in ochi si nu vreau sa ramana asa.
    - Nu mi-a sosit si husa pentru cotiera dintr-o eroare de transport, dar aceasta va fi trimisa in cursul sapt viitoare (90%)
    - Nu se mai produc huse care sa fie speciale pentru tipul de AIRBAG "caseta" (cel cu plastic pe lateralul scaunului). Este trecut la minusuri acest aspect STRICT pentru faptul ca nu arata identic cu originalul rezultatul final. Husa insa este pervazuta cu cusaturile acelea aprobate TUV care se rup in momentul declansarii. Am fost asigurat ca functionalitatea este pastrata (Doamne fereste ca practica sa infirme aceasta ipoteza si am incredere, totusi certificarea TUV nu se acorda usor)
    - Tot legat de asta, cei care au scaunele cu speteaza acoperita de acea placa de plastic, nu o vor mai avea vizibila. Husa vine pe deasupra si nu intra sub acel plastic. Practic va fi materialul ales pentru exterior (la mine leather look) si pe spate. Aspectul final este OK, dar iarasi, nu este ca originalul. Explicatiile date sunt logice si de bun simt pentru aceasta: este greu de desfacut acel plastic si exista riscul sa se rupa cleme, materialul original al scaunului intra cam 1-1.5 cm sub plastic si de aceea nu se va putea intinde husa la fel ca sa stea fix pe laterale, etc. Un avantaj ar fi ca se pot comanda (cred, trebuie sa verificati cu ei) husele cu buzunar pe spate, chiar daca nu au fost prevazute.

    Cam asta ar fi deocamdata, o sa va tin la curent cu comportamentul. Urmeaza pozele, imi cer de la inceput scuze pt ca sunt facute cu telefonul si nu sunt de calitate (nici lumina nu era excelenta pentru poze). Au facut si ei ceva poze si cand le voi primi pe mail, o sa le adaug aici

    Intre timp, o sa vedeti unii dintre voi masina "live" la intalniri
     
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Inca un minus,pentru ca eu am mai discutat si afara cu baietii(cand rapier deja plecase)este faptul ca nu iti poti configura chiar asa cum vrei tu husele.La partea cu buzunarul baietii au fost cam nesiguri daca se poate sau nu(masina neavand acest buzunar in spatele scaunului).Mi-au spus initial ca nu se poate pentru ca fabrica face husele identice cu scaunul(ceea ce mi-se pare aiurea,daca eu nu am buzunar si vreau sa nu primesc),dar dupa au dat-o la intors ca se poate(oricum nu vreau pentru ca imi place cum arata spatele scaunului asa perfect intins).2 nu se pot configura cusaturile interioare.I-am intrebat daca se pot face dupa modelul b8,adica in loc de acele dungi orizontale sa am cusatura aceea in forma de "U"(nu are chiar forma de U,dar va dati voi seama)si mi-au spus ca nu se poate.3 nu mi-au putut explica clar cum se aseaza husa de pe bancheta spate in zona din spatele cotierei,dar m-au asigurat ca se aseaza bine si sta perfect acolo(desi spatiu este la limita si asa,adaugand 2 bucati de material se poate sa scot cotiera cu tot cu restul husei),pentru ca materialul din acea zona vine fara burete,fiind astfel mai subtire.Cutele prezente in pozele lui rapier sunt intr-adevar de la transport,dar exista posibilitatea sa apara si din cauza montajului(o sa vedem si oricum se poate remedia usor pentru ca husa vine prinsa jos cu un arici si trebuie doar intinsa mai bine).Acum montajul pe masina lui rapier l-au facut baietii de la firma,ca si tutorial pentru noul dealer din bucuresti.Daca masina lui rapier a fost de prezentare,eu am sanse sa fiu cobai pentru dealerul din bucuresti(in cazul in care ma duc primul la montaj,ei fiind la prima experienta).Nu-mi fac probleme pentru montaj,ca am 2 maini destul de DREPTE:),dar se poate sa ajung la ei pentru montaj in situatia in care nu-mi va permite timpul sa le montez personal(ori programul,ori vremea).Atentie,eu am facut comanda direct la ei(momentan n-am platit nimic),iar montajul il pot efectua la dealer,dar contra cost(cat costa trebuie vorbit cu dealerul).Pretul pe care il voi plati eu este pret de dealer principal(dealerii locali percep un pret mai mare) -10% reducere daca platesc avansul pana pe 17 decembrie si ajung la suma totala de 550-600 euro maxim pentru huse fata-spate,combinatia fiind leather look+alcantara(pretul nu il stiu sigur pentru ca nu am primit inca oferta pe mail).Este mult pentru niste huse,dar justificat pentru ceea ce primesti si calitatea materialelor.Husele chiar sunt perfecte din punct de vedere masuratori(vin manusa cum spune rapier),cusaturile sunt bine executate,iar alcantara este un vis frumos(foarte placuta la atingere).In plus sa nu uitam de garantia de 5 ANI!Care acopera printre altele si rupturile de material sau cusaturi in cazul in care te arunci in scaun grabit sa pleci la drum,sau exfolierea materialului.Am primit asigurari ca Alcantara nu se scamoseaza(asa cum am vazut ca se intampla in general).Acum ramane sa astept eu pana pe 10-15 ianuarie.Pentru montaj sunt necesare 2 persoane(se poate si de unul singur,dar mai greu)si o unealta asemanatoare cu o lingura(sau mai degraba o coada de lingura),cu care se baga husa pe sub scaune.Restul este usor.
     
  9. taz

    taz Banned

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Sadr al Yusufiyah
    Masina:
    Audi A4 B6 S-line 2.5 V6 TDI quattro, fost -132 KW 180 CP actualmente 151 KW 205 CP
    Rapier, le-ai pus sau nu?
     
  10. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Uite pozele sus.Am vorbit cu Rapier si inca nu au disparut cutele de la spatar,se poate sa fie si de la montaj,sau sa fie nevoie de mai mult timp pana dispar.Oricum nu sunt o problema,se pot aranja astfel incat sa nu mai apara cutele.Am platit azi avansul si am de asteptat pana in ianuarie:(.Offf,dar asta este.Acum vazand husele pe masina lui rapier pot spune ca sunt compromisul ideal pentru a da o noua infatisare interiorului,fara insa a retapita.Pretul este pe masura,dar mai mic decat o retapitare.Avantajele sunt si ele,in primul rand ca le poti da jos pentru curatare,se pot monta usor la loc,garantie 5 ani.Dezavantajele sunt si ele expuse mai sus.Mai este de precizat ca nu arata exact ca un scaun retapitat din punctul de vedere al dungilor orizontale(sunt si ele marcate prin cusaturi,dar nu asa adanci).Oricum decat sa nu pot folosi masina cateva zile pana este retapitata,ulterior sa nu iasa bine sau sa am probleme cu pielea si pe deasupra sa platesc dublu,sunt multumit cu aceste huse,care vin extraordinar de bine pentru o husa,acopera in proportie de 90 % scaunul(sunt mici zone unde este vizibila tapiseria masinii,dar zone ascunse,nu se vad decat la o inspectie mai atenta a interiorului).Sper numai sa se potriveasca culoarea aleasa de mine(gri total,inclusiv cusaturile).Am facut compromisul asta,pentru ca interiorul meu este uzat in special scaunul de la sofer si bancheta spate arsa in 2 locuri.Nu am gasit un interior intr-o stare buna si lafel ca al meu(scaune sport cu incalzire),iar renuntarea la scaunele sport nu era o varianta pentru mine cu atat mai putin la incalzirea in scaune.Acum asteptam si asteptam.Valoarea totala: 1122 ron platiti azi drept avans(jumatate din factura).Deci cam 2250 ron pentru toata masina.Asta tinand cont de cursul euro calculat la 3,99 ron pentru un euro(curs BNR+0,2%diferenta dintre Bnr si Unicredit+tva-10%reducere de sarbatori pentru userii de pe forum).Livrarea in prima saptamana din ianuarie la sfarsit(cam pe 10 trebuie sa fie montate in masina neaparat)
     
  11. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    in general arata bine...problema sunt cutele care s-au format pe spatar...oare chiar dispar dupa un timp
     
  12. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Deocamdata nu au disparut desi a trecut o saptamana. Sunt in zona de jos a spatarului acolo unde spatele nu preseaza foarte bine. Am vorbit cu ei si le-am spus, au zis ca vor discuta si la fabrica, dar este un aspect pe care vreau sa-l rezolv. Nu imi place sa ramana asa, asta este clar. Nu stiu ce trebuie facut, sa il intinda, sa le calce...nu ma pricep. Dar in final acele cute doresc sa dispara pentru ca se vad, cu atat mai mult cu cat culoarea tapiteriei este deschisa...pe negru probabil nu se vedeau asa sau deloc. O sa va tin la curent.
     
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Dar in rest s-au asezat mai bine husele pe scaun?Adica s-au lipit efectiv de scaun,pentru ca dupa montaj daca apasai pe husa se ducea 1 cm asa pana atungea scaunul.Mi-e deja frica sa ma gandesc ca poate fi un defect de fabricatie si de acolo apar cutele acelea de jos.
     
  14. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Am ajuns si eu la o concluzie dupa toata aceasta discutie, si am considerat ca pot vota cu incredere "RETAPITARE piele gri".
    Dupa cum ziceam inca de la inceput, aceste huse sunt profi, dar totusi sunt niste HUSE. Din poze, cutele alea nu m-ar deranja asa de mult, dar pentru ca nu acopera scaunul in totalitate, indiferent daca e vizibil sau nu unde nu e acoperit, si pentru faptul ca nu se "lipesc" de scaun, lasandu-se la apasare, pot sa spun ca nu imi plac si nu le-as pune in masina personala. (suntzmeu stie fixurile mele, de la topicul cu mocheta :p)
    Acum, fiecare dupa cat de tolerant este. Astept sa vad cum se asaza si pe scaunele sport, mai ales pe susinirile laterale ale spatarului si pe partea culisanta de la sezut, tinand cont ca stau mai ridicate decat scaunul propriuzis.
     
  15. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Suntzmeu. la mine pe partea soferului s-au asezat mai bine...pt ca sta tot timpul cineva pe scaun.:)

    gaby1773, daca nu este vizibila zona neacoperita (este sub scaun), de ce conteaza atat de mult? Doar pentru ca stii tu ca e o zona neacoperita si asta streseaza? Pe mine nu m-a deranjat acest aspect, nefiind vizibil. E adevarat ca o retapitare facuta bine este poate de preferat, dar si costurile sunt pe masura. Preturile alea cu 1000 EUR, sunt povesti. Vreau sa-l vad si eu pe acela care ofera retapitare la un nivel de calitate ridicat si cu materiale bune la pretul asta si imi fac si eu. Atata timp cat doar se discuta, ramane doar la acest nivel...de discutie.
     
  16. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Am vrut aseara sa raspund,dar m-am abtinut.Asa cum spune si rapier partle neacoperite sunt sub scaun si oricum sunt de ordinul mm,poate maxim un cm.Nu se vad si nici nu deranjeaza(oricum ai fi surprins sa vezi cat de atent sunt facute si cat de mult acopera din scaun).Iar referitor la faptul ca nu stau lipite perfect de scaun,cum ar putea sa stea perfect lipite de scaun?Tapiseria masinii cred ca este lipita de buretele ala,pentru ca altfel si ea ar sta putin distantata.Dar asta se rezolva in timp.Eu acum am niste maieuri puse pe scaun,care acopera atat spatarul cat si sezutul.Cand le-am pus am constatat ca erau putin cam mici pentru scaunele mele sport si stateau in aer mult,dar nu m-a deranjat pentru ca atunci cand te asezai pe scaun se lipeau de el fara sa se rupa.Si dupa o perioada(o saptamana maxim 2)au luat perfect forma scaunului.Asa si cu husele,se aseaza dupa forma scaunului in timp.Nu pot sta perfect lipite de scaun de la inceput.Este de laudat daca te uiti in poze forma perfect pe care o au,modul cum pica cusaturile perfect pe marginile scaunelor,ale tetierelor.Referitor la retapitate am mai spus si mai sus este costisitoare,dureaza destul de mult,iar daca materialele nu sunt bune,poti regreta destul de repede.Pe cand cu husele treaba este reversibila pentru ca le dai jos,le arunci si iti bagi unghia in gat ca ai dat banii.Voi retapita cotiera fata si poate si cea spate(mai mult pe cea fata o vreau retapitata).Pentru ca din cate am observat husa pentru cotiera nu vine perfect pe ea si se prinde cu elastice pe spate.Ori asta inseamna ca voi forta capacul la inchidere si in final v-a ceda.Deci il desfac si pun materialul primit odata cu husele perfect intins si prins sub capac exact asa cum este si textilul cu care vine din fabrica.Cotiera spate nu se deschide decat in caz de Doamne fereste pentru ca acolo am trusa medicala,iar husa pentru ea este prevazuta cu un fermoar pentru acces in caz de urgenta.Inchisa din cate am vazut vine bine.Daca nu sunt multumit o retapitez si pe aceasta.Gaby eu te inteleg cu fixurile tale,pentru ca si eu de multe ori investesc in lucruri nesemnificative pentru unii cand vine vorba de masina,dar tinand cont de asta am fost dispus sa platesc 2250 ron pe niste huse.Asta inseamna ca sunt multumit de ceea ce voi primi si consider ca am facut o alegere buna.Tu esti dispus sa platesti 1700-2000 de euro pentru o retapitare?
     
  17. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Nu, in niciun caz. Si nici 2200 RON pentru huse. De fapt nu sunt dispus sa platesc nici 10 RON nici pentru huse si cu atat mai putin pentru retapitare pentru ca stiu ca nici una nu va iesi asa cum vreau eu, adica perfect, iar daca de huse mai scapi chiar daca nu prea ieftin, cu retapitarea te cam legi la cap daca nu iese bine si mai ales daca ai asteptari mari.
    De banii de retapitare schimb scaunele sau masina cu totul daca tot vreau sa merg pana la capat. :moa:
    Acum, daca un prieten mi-ar cere un sfat, daca sa dea 1700-2000 Euro pe o retapitare la un mester priceput care stie ce face sau sa dea 2200 RON pe niste huse, profi, i-as spune clar retapitare daca i se pare ok sa dea acest bani. Insa cred ca si ebay ar fi o varianta, niste scaune Recaro, de S, nu ar da rau :yes: Iar ca bani nu cred ca s-ar intinde prea mult.
    Oricum, fiecare are anumite standarde, fiecare stie cand e bine sa faca compromisul, si cand deja trebuie sa cedeze prea mult. Husele au si ele un target, retapitarea un altul... Daca toti ar gandi ca mine, baietii cu husele nici nu ar fi existat azi.
    Totusi e bine ca avem de unde alege.

    PS: Este un A4 B6 cu scaune sport retapitat pe forum, dar cred ca am mai spus lucrul asta. Mie mi se pare ca arata bine, cel putin din poze.

    Sarbatori fericite!
     
  18. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Da,este masina lui CMG,care si-a dorit culorile audi exclusive.Arata bine,dar sunt si acolo defecte.Se vede la fetele de usi ca pielea nu este pusa perfect,la dungile orizontale de la scaune care nu sunt perfecte,mai sunt si niste cute.Per total masina arata bine,dar nu perfect.Apreciez masina lui CMG,este foarte frumoasa,facuta cu bun gust,dar tapiseria nu este punctul forte.Am avut ocazia intre timp sa vad un interior de audi cu tapiterie din piele,dar din fabrica.Nu stiu de ce,dar am impresia ca defapt era o piele ecologica pe scaune,nu m-a incantat.In schimb combinatia piele+alcantara este super.Am cautat scaune pe ebay de mi-a iesit pe nas si nu am gasit nimic complet si la pret bun.Poate nu am cautat eu bine,daca gasesti tu ceva atragator anunta-ma si le cumpar.Mie imi place masina mea,m-am tot gandit si o pot vinde + o diferenta imi iau un B7,dar cu km mult mai multi decat a mea(115 mii are a mea)cu un istoric necunoscut(pe cand pe a mea o stiu de la 0 km)si cu eventuale probleme ascunse.De cat sa fac asta mai bine bag un banut in ce am si ma simt mai bine.Si totusi daca nu esti dispus da platesti pentru retapitare sau huse,de ce dai sfaturi?Atata timp cat tu nu le consideri variante bune pentru a infrumuseta interiorul unei masini?
     
  19. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    intr-adevar CMG a optat mai mult pentru confort, a ales o tapiterie mai moale si nu prea rezista.
    insa avem un coleg cu a6 (zak2005) care a facut retapitare la bacau. am vazut masina la intalniri si arata excelent. a costat 2000 ron parca scaunele+fete portiere+capac cotiera. oricum a iesit foarte bine
     
  20. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Uite aici un A4 cu huse de piele integral. Nu stiu exact cat a fost pretul, dar banuiesc ca mult mai mic decat cel al huselor alese de suntzmeu si Rapier.
    Mie nu mi se pare ca arata rau, cu exceptia husei de la schimbatorul de viteze.

    Asa, ca sa ma aflu in treaba, sa adun posturi. Acum ca ai auzit ce asteptai, esti multumit? :yum::) Eu nu as face asa ceva la masina, poate pentru ca nu imi place sau poate pentru ca nu are nevoie de asa ceva, sau poate ca nu am bani de asa ceva, dar cred ca o parere pot emite. Daca tinem cont si postam doar in threadurile in care modificam si noi la masina ceea ce se discuta acolo, multe ar ramane fara raspuns.
    Daca pentru tine huse=infrumusetare, e parerea ta. Pentru mine huse=protectie in cel mai bun caz, si atat. Ca unele huse sunt mai calitative decat altele, da, dar huse mai ok decat tapiteria originala a masinii eu nu cred sa existe, pentru ca oricat de bine ar fi lucrate, tot se observa micile imperfectiuni. Deci nu consider husele un upgrade, o infrumusetare ci eventual o necesitate. Dar poate ca sunt eu prea exigent sau poate prea maniac, si vreau totul asa cum a venit din fabrica, oem. Husele (cele de calitate indoielnica) sunt cel mai mic rau pe care il poate face cineva masinii. Sunt altii care isi imbodobesc masina ca pe bradul de craciun...

    Si bine a facut, dupa parerea mea. Orice piele se uzeaza in timp, chiar si cea care vine pe scaune din fabrica. O retapitare de calitate nu se masoara in cat timp rezista pielea, pentru ca asta depinde de calitatea produsului folosit. O retapitare de calitate inseamna o potrivire cat mai mare pe liniile scaunului, o cusatura care sa dea bine si o asezare (priza) buna la suprafata care trebuie acoperita.
     

Distribuie pagina asta