Cam scump, insa avand in vedere tehnologia inglobata in el si mai ales ce poateee ....... cred ca nu e nejustificat pretul.
Interpretabil acest "ce poate". Ganditi-va ce se poate cumpara la banii astia ... Este oare peste un Porsche 911 GT3 (97.000 EURO)? E ciudata oricum ca si masina ... nu poti vorbi nici de o sportiva nici de o limuzina ... Sunt curios de impactul pe piata ...
Desi sunt mare fan audi ...mi-as lua un Porsche la banii aia si de diferenta (adica 40.000) un A4 pentru drumurile cotidiene. Oricum judecata mea nu e tocmai corecta, fiindca e clar ca nu intru in target-ul de piata cu asa o gandire.Daca as fi seic cu multe sute de milioane in cont atunci n-as sta pa ganduri o clipa si mi-as lua mai multe, in caz ca se strica/trozneste vreunul , sa mai am de rezerva
eu daca as avea 140.000 de Euro pentru un RS6, cu 30.000 mi-as lua un S3 iar cu restul m-as plimba in toata lumea
Daca ai avea tu 140.000 de EUR iti garantez ca n-ai mai gandi asa. Mentalitatea se schimba odata cu starea materiala. Acum 20 de ani, daca ai fi avut o Dacie, ai fi zis la fel despre S3 ("decat sa-mi iau un S3, mai bine imi iau o Dacie si de restu ma plimb...). Fa cei 140.000 de eur si mai vorbim dupa aia
eu daca as avea 140.000 euro mi-as lua 140 de audi 80 model cum detin eu si le-as baga pe taxi.=)) glumeam desigur si scuzati de offtopic...probabil ca nu mi-as lua o asemena masina chiar daca as detine bani astia,dar as tine-o daca as primi-o cadou:D
Ca sa dau 140.000 pe o masina ar trebui sa am cel putin de 10 ori mai mult....sincer eu asa vad lucrurile.Oricum sa ai bani de masina nu e totul...mai e si intretinerea care la o asa masina nu e deloc de neglijat. RS 6 e o masina pe care sincer o admir din foarte multe puncte de vedere dar e potrivita doar pentru cineva cu un confort financiar deosebit.140.000 mi se pare foarte scump, RS4 era cam 70.000 atunci cand se fabrica inca.Numai cineva obsedat de confort ar alege RS6 in loc de R8 sa zicem. P.S. Florio, permite-mi sa ma indoiesc ca ai lua 140 de masini la fel de toti banii
ca de obicei eu pun raul in fata: 140 000 euro este mult, prea mult. audi joaca o carte care s-ar putea sa fie necastigatoare. de regula rs, amg, si M se vand la clientii iubitori si in general fiedeli ai marcilor audi, mercedes si bmw. ma gandesc ca ingloband atata tehnologie se gandesc sa creeze o asa mare deiferenta fata de concurenta incat sa ia din clientii acesteia. problema este ca in pretul de 140000 euro deja poti sa iti iei alta masina sport. este prea scumpa aceasta masina. tare mi-e frica sa nu fie un esec din cauza pretului si sa se vanda mai putine unitati decat din vechea generatie de rs6. intrebare: care ar fi motivul pt care sa declare ca motorul are 580 cp si de fapt sa produca 608. mi se pare o prostie. are cineva o explicatie pt asta?! eu nu cred sa fie adevarat. singurul loc unde va pali noul rs6 va fi distributia greutatii fata spate. probabil pe fata masina va avea peste 60 % din greutate ceea ce in mod normal duce la comportament supravirator. ramane de vazut cum au compensat acest handicap. corectati-ma daca gresesc: audi nu produce 2 modele de rs in acelasi timp , sa zicem rs4 si rs6 pt ca nu au loc in fabrica?? eu asta am inteles dintr-un post anterior. eu ciar as vrea ca forumistul care are relatii la porsche romania sa se intereseze care ar fi motivul pt care declara ca motorul de rs6 ar avea mai putini cp decat are in realitate.
sau hai sa o luam altfel visavis de pretul de 140.000 euro: sa presupunem ca cineva are 7000 euro sa dea pe un logan de 1.4 mpi. credeti ca daca va aparea pe piata un logan de 14.000 euro cu motor de 150 cp cu piele scaune incalzite, jante de 17 , esp samd, credeti ca ar da banii astia pe un asa logan? eu cred ca s-ar indrepta catre o masina cu o clasa mai sus. si-ar lua logan doar daca ar fi innebunit dupa aceasta masina. asa si cu rs6. cred ca 140k este pur si simplu prea mult indiferent de ceea ce ofera aceasta masina.
Pai din cate stiu eu treaba sta cam asa...daca iei doua RS6 si le verifici pe un dyno se poate sa ai surpriza ca unul sa aiba 600 cp si altul 586 sa zicem, insa sub nici o forma nu vei gasi unul cu mai putin de 580.
RS6 Tuned by MTM Audi RS6 Avant, cel mai puternic break de serie, a fost preparat de catre tunerii germani de la Motoren Technik Mayer (MTM). MTM ofera mai multe pachete de performanta pentru Audi RS6 Avant, echipat in versiunea standard cu motor V10 5.0 litri FSI si 580 CP. Intr-o prima faza, MTM a efectuat doar remapare de ECU, ridicand puterea pana la 656 cai si cuplul maxim pana la 785 Nm. Performantele sunt mai mult decat graitoare chiar si pentru acest prim pachet de performanta: viteza maxima de 310 km/h si acceleratie de 0 la 100 km/h realizabila in 3.9 secunde.MTM ofera acest pachet pentru 3.999 de euro. Tunerii germani ofera un al doilea pachet in valoare de 9.950 de euro, care ridica putera lui RS6 pana la 702 cai. MTM mai pune la dispozitie o versiune imbunatita a acestui pachet, care cuprinde un nou sistem de evacuare din inox, un spoiler frontal din fibra de carbon, jante de 21 inch. Asadar, cel mai puternic break creat vreodata, Audi RS6 Avant, este disponibil acum intr-o varianta ultra-performanta, creata de MTM. Pretul celui mai extins pachet de performata este de 15.500 de euro. Sursa: www.automarket.ro
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...ng=&categories=Limousine&lang=de&pageNumber=1 uitati-va aici, oare o fi adevarat????
Azi am aflat ca cineva din Chisinau si-a comandat un RS6 si deja e la reprezentanta. Maine ma duc sa vad daca e asa. Daca ceva - fac si poze.
Moldovenii prind la bani Eugen terog daca este bomba RS6, trimite citeva foto aici,sau trimite pe mosnegutu@mail.ru Iti multumesc!