1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Scartait pedala ambreiaj AUDI A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de serbanfirca, 14 Feb 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Problema cu scartaitul nu a fost rezolvata cand ai schimbat kitul ambreiaj fiindca pt toate A4 pana in martie 2010 este valabila informarea respectiva ce inseamna si reproiectarea ansamblului respectiv. Problema ta cu volanta nu e singulara; si la dealerul din Bacau a fost un caz cu volanta stricata pe la 110 000km. La km astia hai ca mai inteleg sa schimbi volanta,dar la 30000km chiar ca nu e normal deloc. Si din cate am inteles volanta a fost suportata de garantie, restul kitului l-a platit clientul. Daca face si cand e motorul oprit nu prea cred ca are cum are sa fie volanta.
     
  2. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    @ Shakal: Acum am 54 500 km. Ciudat e ca incepe sa scartaie cand plec cu ea.. Dupa daca mai trag un pic nu mai scartaie! Oricum foarte aiurea, deoarece eu am acceptat sa platesc un nou kit de ambreiaj in ideea ca de la el era problema. Acum imi dau seama ca kitul vechi nu avea absolut nimic. Frustrant...
     
  3. terra_nerra

    terra_nerra 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0TDI 2016
    Si eu am aceeasi problema cu scartaitul pedalei de ambreiaj. Nu este prezent mereu acest scartait dar apare destul de des. Maine ma voi duce la PBV2 sa le zic de problema si sper sa o si rezolve, sau daca nu o rezolva imediat sa constate chestia asta inainte de imi iesi masina din garantie (iese din garantie la inceputul lunii viitoare).

    Pe langa scartaitul ambreiajului am si eu acea trepidatie la plecarea de pe loc atunci cand se incalzeste masina destul de mult. La un drum din Otopeni pana in Dr Taberei, cand ajung aproape de Dr Taberei la mers bara la bara, incepe sa aibe aceasta trepidatie la plecarea de pe loc. Daca accelerez mai tare nu mai trepideaza.
     
  4. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Ce inseamna ca turezi mai tare? La cate rpm? Si la mine si cred ca la multe masini diesel daca nu turezi deloc sau aproape deloc tremura. Are si un senzor pe ambreiaj care iti ridica turatia aproape de 1000 rpm daca ridici pedala de ambreiaj intr-un "anumit fel"(poti incerca la relanti, pe liber).
     
  5. terra_nerra

    terra_nerra 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0TDI 2016
    O turez la 2200-2300 rpm ca sa nu mai trepideze cand plec de pe loc si masina este incinsa. Am sunat astazi si la reprezentanta de la Bacau, le-am dat codul de caroserie si mi-au zis ca pentru seria mea nu apare a trebui sa se faca acest schimb de piese pe care tu l-ai facut deja. Saptamana viitoare voi merge si la PBV2 sa le spun acelasi lucru si sa vad ce comenteaza si ei.
     
  6. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    salut. Vad ca avem aceeasi motorizare. 2200-2300 e cam normal, eu plec cu aproximativ 2000-2200 deci aproape la fel. Daca pleci cu ea subturat sau ridici prea repede piciorul de pe ambreiaj (sau ambele), tremura un pic. Eu am observat ca daca merg mult intr-o zi in oras la un moment dat parca oboseste piciorul pe ambreiaj si tind sa accelerez si mai putin, si atunci tremura. de asta am zis ca e ultima data cand imi mai iau cutie manuala, s-tronic scrie pe mine de acum in colo. Tu crezi ca e altceva?
     
  7. terra_nerra

    terra_nerra 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0TDI 2016
    Eu in mod normal plec cu ea pe la 2000 si este tocmai cat ii trebuie, insa cand se incinge acel trepidat este foarte accentuat.
    Sper sa nu fie nimic grav...am tot intrebat si eu alte persoane cu masini identice cu a mea si la fel se plangeau.
     
  8. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Cum adica ti-au zis ca nu apare informarea respectiva pt masina ta? Chiar azi i-am intrebat daca a mai venit cineva cu problema asta si mi-a spus ca a sunat cineva si ca-l asteapta sa vada daca e acelasi scartait. Tu la ce ora ai sunat? Informarea este pt masinile fabricate pana in martie 2010 ce prezinta acel scartait, nu cred ca e venita pe serii de sasiu. 2200 rpm pe plan drept totusi e cam mult.
     
  9. terra_nerra

    terra_nerra 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0TDI 2016
    Pe la 15.30 am sunat si mi-a zis ca mai sunase cineva inaintea mea. I-am dat seria, m-a intrebat cum scartaie, cand anume, cat de tare este zgomotul etc., apoi a butonat el acolo ceva si mi-a zis ca pentru masina mea nu apare nimic.

    Oricum, luni ma voi duce si la PBV sa le spun problema asta si sper sa o si rezolve. Ma duc cu lectia invatata sa fiu sigura.
     
  10. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Sa le spui ca informarea este pt A4 fabricate pana in martie 2010! Consilierul de service de la Bacau nu sunt sigur ca stia ca informarea respectiva e pt A4 pana in 2010 si probabil cand introduci VIN-ul nu apare ca fiind ca o rechemare obligatorie ce probabil trebuie sa vada scartaitul si apoi sa foloseasca informarea de la fabrica; inginerul stia cu siguranta acest lucru. Daca ai sunat pe la 15:30 inseamna ca nu despre tine mi-a spus inginerul.
    Daca vrei sa iti vada in ce stadiu e volanta cu discul trebuie sa aiba pe stoc niste "suruburi" ca sa dezansambleze kitul.
     
  11. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    da sunt niste suburi care vin impreuna cu kitul de ambreiaj, stiu de cand am schimbat eu kitul, atunci chiar m-am mirat. Glumaretzu are dreptate, trebuie sa le aiba pe stoc. Si apropo de turatie, fac o erata la postul meu anterior, nici pe departe nu plec cu 2000-2200 rpm, astazi chiar m-am uitat de curiozitate si plec cam pe la 1500 rpm poate chiar mai putin uneori. 2200 rpm e o plecare destul de agresiva.
     
  12. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Pana acum cu scartaitul e ok, nu a reaparut. Totusi daca esti atent si poate pretentios:think: pedala se simte un pic ciudat in ultima jumatate a cursei pedalei,cu motorul pornit. Eu cred ca asa e construita masina asta, ca sa nu ma gandesc la ipoteza ca nici acum Audi nu s-a priceput sa faca un ambreiaj ok si fiabil.:salute:
     
  13. terra_nerra

    terra_nerra 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0TDI 2016
    La mine a inceput sa se auda din ce in ce mai rar acel scartait, dar cand se aude, te zgarie pe creier. Eu sunt deja la a 3 reprezentanta la care merg si mi se spune ca pentru masina mea nu exista nici o informare (Midocar, PBN si PBV2). Cand am mers prima data la PBV2 cu masina a scartatit mai tot drumul pana acolo iar cand am ajuns si au luat cei de acolo ambreiajul la apasat nu se mai auzea nimic, drept urmare au bagat masina pe rampa, au confruntat calculatoarele lor cu informarile si surpriza: nu este nimic pentru masina dumneavoastra.
    Intre timp am fost si la PBN si aia erau paraleli rau de tot, iar la Midocar la fel.Asa ca, am discutat iar cu ei si maine ajung iar acolo sa imi codeze stopurile cu led si vor verifica si aceasta problema.
    Oare pot pune ambreiaj sport pe ea?
     
  14. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    @ Glumaretzu: Si eu daca ma chinui simt ceva ciudat probabil :)) pentru sanatatea mea mi-am dat seama ca cel mai bine e sa ignor problemele astea care ma zgarie pe creier.. Daca o sa pice ceva aia e dar nu are rost sa ma stresez pana atunci :P
     
  15. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Probleme nu imi mai fac nici eu ca poate daca ma prinde un psihiatru ma interneaza;;) daca va ceda ceva, asta este, cu toate ca nu s-a accentuat nimic decat am observat acest lucru,undeva pana in 15 000km; vitezele se schimba lin(cand ridic ambreiajul nu simt socuri,totul se petrece normal si in viteza intra normal, intra in viteza 1 si de la 15km/h ) .Punkidd, tu ai si kit nou si tot cam la fel se comporta, deci nu prea avem de ce sa ne facem griji. Am fost si la un mecanic si i-am aratat cam cum se apasa pedala de ambreiaj, a apasat-o cu mana si a zis ca merge normal.
    @Terra nera: La mine scartaitul aparea dupa un mers mai indelungat, trebuia sa se incalzeasca destul de bine; scartaitul se aude jos in cutie, cu motorul oprit!!; scartaitul tu il auzi in interior fiindca se transmite de jos din cutie.
     
    Ultima editare: 7 Mai 2010
  16. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    @ glumaretzu: tind sa cred ca problema nu e de la ambreiaj, ci de la parghia aia de care se discuta mai devreme.. la mine au schimbat doar volanta, discul de ambreiaj si placa de presiune. Plus ca momentan la mine e ceva random.. ieri era cam tare parca pedala de ambreiaj, azi a fost moale, maine poate o sa mearga putin in trepte pana se incalzeste mai tare :-s
     
  17. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    La mine a fost schimbata parghia respectiva si deocamdata nu a aparut scartaitul. Dar la tine se simte ciudat ambreiajul cand nu e cald? La mine apare parca cand se incalzeste; cu siguranta nu dispare daca se incalzeste. Oricum daca va ceda, asta este; macar daca voi fi nevoit sa schimb kitul, sa fie unul care sa treaca de 100 000km(cred ca nu cer asa mult de la Sachs).:)
     
  18. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    Cand pornesc masina e ok. Daca merg vreo 4-5 km incepe sa scartaie usor (cateodata). Dupa inca 4-5 se simte ok (cateodata se simte mai tare parca). Precizez ca dupa ce se incalzeste e la fel si cu motorul oprit...
     
  19. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    salut. am observat azi dimineata ceva interesant. Era destul de racoare si dupa 45 min. cat dureaza pana ajung la birou pedala mea de ambreiaj nu avea absolut nici o problema. Acum tocmai am plecat de la birou, destul de cald, iar pedala a scartait de prima data cand am apasat pe ea. nu stiu ce se intampla pe acolo.
    si ca un bonus tocmai am constatat ca nu mai merge maneta cu care se deblocheaza scaunul soferului, deci nu mai pot misca scaunul pe orizontala. cred ca l-am miscat de maxim 10 ori in 2 ani de cand am schimbat masina. iar trebuie sa merg la service. Midocarul sa traiasca. bine ca s-a stricat cu o sapt. inainte de iesirea din garantie :D
     
  20. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    Informare scartait ambreiaj
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta