1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Scaune fata si Bancheta spate la A4 B6 - demontare - inlocuire - montare incalzire scaune

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de oncete83, 17 Sep 2007.

  1. Constantin654 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2020
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 b6
    Salutare,
    Aveți idee dacă se potrivesc scaunele de A5 pe audi A4 B6 ? Am văzut montate scaune cu bancheta de la Audi A5 pe un audi A4 B6. Am tot citit dar nu găsesc nimic concret. Aveți idee dacă pot face operațiunea asta și dacă trebuie modificata bancheta spate ? Scaunele fata se potrivesc sigur și este posibil, fără modificări, și șezutul banchetei dar spătarul banchetei nu cred. Aveți idee ? Multumesc
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se potriveste nimic fara adaptari. Cu anumite modificari ale sinelor se potrivesc scaunele fata de A5 si atat. Trebuie adaptat si cablajul de sub scaunul de la A5 la cablajul de A4 B6. Bancheta spate si sezutul banchetei spate de la A5 nu se potriveste sub nicio forma la Audi A4 B6.
     
  3. Constantin654 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2020
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 b6
    Multumesc pentru răspuns. De mufe știu și am citit, pe mine ma interesa compatibilitatea/potrivirea banchetei spate, dacă știe careva sau dacă s-a încercat montarea banchetei de la A5. Incă odată îți multumesc pentru răspuns. Salutare
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  5. Myhay13 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2021
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI AVF 131cp 2003
  6. dark_angel_tgv 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    AUDI A4 B6, 2003, 1.8T BFB, QUATTRO, 5 SPEED
    Va salut, stimati colegi,
    Apelez la ajutorul vostru, fiind intr-un oarecare impas. Deoarece se apropie cu pasi repezi iarna, am inceput in urma cu cateva saptamani sa imi caut un set de scaune incalzite pentru masina din profil un Audi A4 B6 an 2002. Cum masina mea nu a avut nici scaune incalzite si nici macar reglaj lombar electric, am decis sa cumpar pentru acest retrofit o instalatie electrica deja realizata, de la Kufatec: https://www.kufatec.com/en/comfort-...ordosis-adjustment-for-audi-a4-b6-a4-b7-33351, ca sa fie mai simplu de realizat retrofitul, apoi am inceput sa imi caut scaune ,"noi".

    Daca in prima faza credeam ca o sa fiu multumit doar cu reglajul lombar electric al scaunelor si restul sa fie reglabil manual, in urma cu cateva zile am prins o oferta de nerefuzat pentru niste scaune sport textile full electrice (fara memorii) si cu sertarase. Am facut rost chiar si de sigurantele termice aferente scaunelor electrice. Daca stiam ca vanzatorul este atat de parolist, nu as fi dat aproape100 euro (cu tot cu transport) pe instalatia electrica de la Kufatec, o luam pe aia de pe masina lui, dar deja aveam instalatia mea cumparata ...

    Problema pe care o am, este ca mi-e cam teama sa folosesc instalatia aceasta electrica ce am cumparat-o de la Kufatec pentru retrofit-ul meu la scaune full electrice, aceasta nefiind conceputa initial pentru acest lucru (zic asta pentru ca in descriere scrie ca e pentru scaune cu reglaj lombar electric, nu scaune reglabile full electric). De ce spun asta:
    Instalatia aceasta are un singur fir de alimentare +12V, folosit atat de incalzirea in scaune, cat si pentru reglajul electric al scaunelor.
    Mi-e teama sa nu se arda ceva, sa imi faca probleme sau naiba stie ce, mai ales ca daca o sa o folosesc asa cum este oferita de Kufatec, o sa aibe o singura siguranta pe circuit, (siguranta 44),cea de la incalzirea in scaune.
    Las mai jos informatii despre fiecare fir electric din instalatie ce se conecteaza la instalatia electrica a masinii.
    1) - un fir cu terminal inel la un capat (se conecteaza la T30 al masinii) si la celalalt capat un papuc ce se conecteaza in unul din sloturile libere din panoul de sigurante (44 pentru incalzirea in scaune)
    2) - 1 fir de masa, pentru toata instalatia;
    3) - firele ce se conecteaza in spatele panoului de clima, la mufele F si C (la F1, F2, F3 si C5, C6)
    4) - firul +12 V, se conecteaza in slotul 2 din spatiul 44 din panoul de sigurante fuzibile. Acesta fir ar trebui sa alimenteze toata aceasta instalatie electrica !

    Ce parere aveti: sa instalez direct instalatia, asa cum a fost ea realizata de Kufatec si siguranta 44 sa aibe grija de tot acest circuit electric sau, ar fi mai bine sa o desfac si sa o modific, separand alimentarea scaunelor reglabile electric de cea a incalzirii pentru fiecare scaun in parte, impreuna cu fuzibilele termice aferente ?

    Instalatia electrica este oricum mai scurta si ar trebui sa improvizez pentru a o monta asa cum vreau eu. Ei spun ca ar trebui sa o asez pe langa consola centrala, eu vreau sa folosesc traseul de fire original al masinii, din acest motiv am demontat / scos si mocheta. Daca o modific, automat o sa lungesc si firele.

    Ce parere aveti, cum ar fi mai bine sa procedez ? Multumesc!
     
  7. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Salut dark_angel_tgv,

    Sfatul meu este sa separi alimentarea pentru ca sunt consumatori mari. Din proprie experienta iti spun ca am ars sigurante (originale) fuzibile doar cu ajustarea scaunului electric. Sunt si mai mari sanse sa o arzi daca iti merge incalzirea si ajustezi in acelasi timp scaunul. O alta varianta ar fi pui rezistente mai mari. E diferenta la rezistente in functie de optiunile scaunului. Cele full electrice au rezistente mai mari decat cele doar cu reglaj lombar.
    Legat de instalatie, sa stii ca nu e usor sa scoti completa partea de care ai nevoie de la masina donatoare. E destul de mult de munca.

    Bafta cu retrofitul !
     
    dark_angel_tgv apreciază asta.
  8. dark_angel_tgv 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    AUDI A4 B6, 2003, 1.8T BFB, QUATTRO, 5 SPEED
    Exact la acest lucru ma gandesc si eu @waf, de aceea m-am gandit sa intreb inainte.
    Zilele urmatoare ma apuc de treaba, o sa desfac instalatia Kufatec si separ alimentarile, ca sa nu am probleme sau surprize neplacute:
    - alimentarea pentru incalzirea ambelor scaune o sa fie lasata pe firul original de 12V, cu siguranta 44 pe care o sa o adaug in panoul de fuzibile;
    - imi adaug conductor litat nou pentru alimentarea 12V a scaunului soferului, impreuna cu siguranta termica de 30 amperi;
    - conductor litat nou pentru alimentarea 12V a scaunului pasagerului, cu siguranta termica de 30 Amperi.
    - probabil o sa separ si masa de la incalzirea in scaune, de cea de la reglajul electric, ca in caz de nevoie, sa pot accesa usor fiecare circuit in parte.
    - daca tot ma apuc, o sa si prelungesc toate firele, ca sa folosesc un traseu mai optim decat cel gandit initial de cei ce au realizat instalatia mea electrica.
    Multumesc mult pentru incurajari si explicatii.
     
  9. dark_angel_tgv 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    AUDI A4 B6, 2003, 1.8T BFB, QUATTRO, 5 SPEED
    Dupa mai multe zile in care nu am avut timp sa ajung la masina, astazi in sfarsit am reusit sa desfac instalatia Kufatec, sa separ circuitele electrice si sa trag mare parte din cabluri prin masina. Mai am ceva de munca, dar ramane pt zilele urmatoare:
    - mai am de gasit un traseu optim pt cablul de alimentare al reglajului electric pt scaunul din dreapta (sunt deschis la sugestii aici);
    - mai am sa pun conectorii inel pe fiecare cablu ce se conecteaza la T30 si la masa masinii;
    - mai am de conectat firele in mufele din spatele climatronicului si in panoul de sigurante. Aici trebuie sa ma interesez, nu stiu daca au vreun clips ce trebuie desfacut, sau pur si simplu inserez pinii (nu am reusit sa verific asta azi)
    In harababura creata, nu reusesc sa gasesc suportul cu siguranta fuzibila de la scaunul pasagerului. Sa fiu sincer,nu imi amintesc daca am luat-o de la masina donatoare...Totusi am o siguranta fuzibila ceramica, cu tot cu soclu, de rezerva. Pe masina donatoare era responsabila de instalatia electrica de tractare (carlig). Pot folosi pe aceasta pt scaunul pasagerului? Stiu ca pt scaunul soferului am siguranta cermica de 30A. Tot ceramica trebuie si pt scaunul din dreapta, sau sa folosesc un soclu cu siguranta normala de 30A?
     

Distribuie pagina asta