1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Scule auto - chei - SDV-uri - profesionale sau semiprofesionale - sfaturi si recomandari

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de apokalypsm, 31 Ian 2018.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu il am de aproape 2 ani si inca e ok, l-am luat chiar la acelasi pret (35 €uro) de pe Amazon.
     
  2. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Na ca mi-am comandat si eu, am gasit pe emag la 160 de lei (fara transport) :) E bun la casa omului.
     
  3. moroenius

    moroenius 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2TDI DEUA 2018
    eu ma uit la un konnwei kw510 care stie sa:
    -incarce
    -testeaza
    -repare

    Pe aliexpress, costa 195 ron.
    LE: exista si o reducere de la seller si pretul vad ca scade la 178 ron.
     
    Ultima editare: 29 Ian 2023
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu pentru incarcare folosesc un Bosch C3 de vreo 7-8 ani.
    Incarca 6V la 0.8A si 12V la 3.8A.

    Pe viitor o sa iau un C7.
    Incarca 12V la 7A si 24V la 3.5A.

    Pierd optiunea de a incarca baterii de 6V dar castig optiunea de a incarca baterii de 24V si injumatatesc timpul de asteptare pentru bateriile de 12V.
     
    moroenius apreciază asta.
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @audi66 l-am luat acum de pe AutoDoc la 75 euro. Vedem daca isi face treaba! Eu foloseam in caz de nevoie unul de la Lidl, super bun si ala, dar lent. :)
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti face treaba. C7 este un C3 pe steroizi. :)
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @audi66 astazi mi-a ajuns "scula" si am pus bateria la incarcat. Dupa 8 ore am castigat doar 6Ah si 15% in plus, cam tot pe acolo sau mai slab decat cel de la Lidl. In concluzie nu vad diferenta, posibil ca intre bornele de la motor si baterie sa nu am o pierdere mare. Urmeaza sa fac zilele astea o proba pe bateria ce am demontat-o de pe masina.
     
    Aurel G apreciază asta.
  8. jeezy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 C7 Allroad BiTDI 2014
    In Lidl (RO) au avut la un moment dat varianta de 10A la aproximativ 120lei (12V & 24V). In 8-10h incarca complet bateria (ma refer la una pe care o incarci de mentenanta).

    Anul asta am vazut fix acelasi model in oferta la Kaufland la 149lei.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu cum functioneaza cel de la LIDL.
    Dar cum doar 6 Ah in 8 ore ?
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu stiu de ce asa putin. Ma gandesc sa nu opreasca incarcarea dupa un timp. Am fost acum cu masina la un drum de 90 km si a incarcat 8 Ah. :)
     
  11. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Le am pe amandoua, dar doar pe cel C3 am avut ocazia sa-l probez. Sunt foarte multumit de el.Legat de preturi, pe C3 am platit 350 ron iar pe C7 550, la ambele s-a adaugat transport. Acum vad ca C7 e la pret foarte bun!
    @MarianMaxx : cu ce anume ai masurat cei 6Ah si 15% in plus?
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @waf cu ObdEleven pe modulul 19. Astazi a ajuns si scula de la Konnwei, urmeaza sa bibilesc putin. :)
     
  13. moroenius

    moroenius 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2021
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2TDI DEUA 2018
    ce model ti-ai luat de la konnwei ?
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @moroenius am luat KW 208. Maine urmeaza sa il testez.
     
  15. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Doua jucarii interesante.:racer:

     
    K_Man și tuneru apreciază asta.
  16. vp44 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2022
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    A6 2,5tdi motor AFB
    Fiecare cu jucariile lui, in meseria mea, trusele de chei, sunt la ordinea zilei. Manesman si Hitachi, primele se tot rup, nu ca nu ar fi bune, depinde de neghiobul care trage de ele adica in general eu, cheile dinamometrice la fel, si scumpe rau pe deasupra, de ceasurile comparatoare nici nu mai vorbesc ca mi se face rusine. In fine .. poate cineva are nevoie de ceva informatii in domeniu si il pot ajuta cu un sfat sau poate cineva foloseste scule mai bune si ma poate indruma.

    Pentru extragerea injectoarelor:

    20230609_075030.jpg

    Apoi pentru probarea pompelor de injectie prin inlocuirea solenoidului, regulatorului de presiune ori de debit .. atunci cind nu avem masina de diagnoza sau cand rezultatul testarii nu este sigur. Aceste "dopuri" false, se monteaza de exemplu in locul unui regulator de presiune de pe o pompa common rail, obligand pompa sa administreze/faca presiunea maxima de care este capabila si in felul acesta sa aflam daca lipsa de presiune din rampa se datoreaza defectarii regulatorului sau al pompei.

    20230609_074909.jpg

    Manometru de presiune de 2000 bar, se foloseste impreuna cu furtunele de presiune aferente. Acesta se intercaleaza intre pompa de injectie si rampa sau intre rampa si injectoare si masoara presiunea existenta afisand rezultatul pe manometrul analogic.
    Cea mai importanta utilitate din punctul meu de vedere este testarea presiunii de pornire in sistemele common rail, restul testelor, pentru presiunile mari de obicei prefer sa le fac pe bancul de probe.

    Diferite alte scule pentru masurarea returului injectoarelor, presiunii la intrarea in pompa de injectie, punerea la punct a diferitelor pompe, etc.

    20230609_075451.jpg

    Apoi cireasa de pe tort, masini de ultrasunete pentru curatarea de injectoare, filtre de particule, catalizatoare, etc, etc.
    Masina mare are capacitate de 100 litri, 4500 W putere iar masina mica are 10 litri si 450 W putere.

    20230609_075936.jpg

    Restul, ca fiecare care lucreaza in domeniu, sunt scule care zac in sertare nefolosite de ani de zile, cum avem toti prin ateliere sau prin garaj, scule folosite doar odata sau de foarte putine ori in decursul anilor, dar cum spunem toti, lasa ca prinde bine sa le ai acolo.

    Totusi dupa parerea mea, cel mai important lucru este ca ramane informatia, manuale, software,si experienta practica. Sculele ne ajuta , sunt necesare, asta daca stim cum sa le folosim.
     
    audi66 și bx3m apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Manesmann erau foarte rezistente, pe vremea cand aveau manerele galbene, acum aproape 10 ani.

    Orice scula se rupe daca nu e folosita cum trebuie.

    Trebuie sa apreciezi singur cand folosesti CR-V pe crichet sau CR-Mo pe pistol si tot asa …

    upload_2023-6-9_9-33-55.jpeg
     
  18. vp44 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2022
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    A6 2,5tdi motor AFB
    Imi cer scuze, nu pot accesa forumul decat foarte rar, uneori scriu un mesaj si cand vreau sa uploadez, nimic .. nu am acces pe forum. In caz ca mesajul asta apare public, sper sa intelegeti intarzierea raspunsurilor.
    Revin la subiect, manometru, indispensabil unui atelier auto.

    20230609_075122.jpg

    In ce priveste cheile de mana, si alte scule, eu nu prea folosesc din cele obisnuite intr-un atelier de mecanica, pentru ca pur si simplu nu ma ating de masini deoarece asta este treaba colegilor si ce au in dotare banuiesc ca depinde de ce face fiecare. Eu lucrez doar cu scule specifice injectiei diesel, pe masa/bancul de lucru.
    In privinta marcilor de scule, astea depind de tara in care te afli, de oportunitati atunci cand ti se ofera, adica sa le cumperi mai ieftine decat la magazin si totusi noi, de fabrica, etc.
    Eu ca un meserias care se respecta, de obicei, stric manometre analogice de 2.500 bar, unul pe luna, la 200 Euro bucata, din comoditate, din prostie sau din ce vreti voi. Am manometre digitale, fabricatie proprie, dar cum stau prost cu vederea si cu nervii, mai fac si cate o prostie din cand in cand. Fiind nascut in anii '60, prefer lucrurile analogice in detrimentul digitalelor.
     
    Xtremer și cata181 apreciază asta.
  19. vp44 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2022
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    A6 2,5tdi motor AFB
    La scule semi-profesionale si doar pentru mecanici, pentru cei mai indeminatici si cu pasiune, mini-banc de testat injectoare diesel.
    Exista diverse variante construite, unele automatizate 100%, altele semiautomate, toate facand acelasi lucru, testeaza functionarea injectoarelor diesel, toate marcile, Bosch, Denso, Delphi, Siemens, etc., si toate modelele de pompe de injectie Common Rail. Se poate fabrica de orice persoana cu cunostintele necesare si cu putini bani (comparat cu cat costa unul in comert). Este necesar sa stiti cum functioneaza un sistem diesel, un pic de mecanica, un pic de lacatuserie, un pic de electronica si un pic de programare.

    ca1.jpg ca3.jpg banc proiect 1.jpg verde final.jpg 20230731_080908.jpg
     
    cata181, Xtremer și waf apreciază asta.
  20. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp

Distribuie pagina asta