1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Scuturi protectie pentru Audi A4 B7 - motor - cutie - conducte

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de robby88g, 4 Oct 2013.

  1. Laurențiu Neamtu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2022
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2006, benzina 2.0l quattro
    Bună ziua,
    La masina din profil un Audi A4 B7 am comandat un scut metalic pentru motor și cutie de viteze. De la început nu s-au potrivit. După multe zile de telefoane și poze au spus ca producătorul a trimis un lot la care a greșit mărită pentru partea stanga. Am modificat 2 gauri și am suprapus aripa (partea din stanga a scutului) peste scut și am rezolvat-o. Problema e alta. La frânare, mici denivelări, stanga/dreapta la parcare se aud zgomote. Am fost la mai multe service și au spus ca sistemul de prindere e și pe partea fixa și cea mobila (sper sa ma fac înțeles) și asta e adica nu am ce sa fac. Știe cineva ceva ? Mulțumesc
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Scutul metalic se cumpara si se probeaza undeva unde ai acces rapid adica in oras la tine. Nu se comande pe internet prin curier. Daca nu se potriveste sa poti sa il returnezi rapid. Nu te poate sfatui nimeni ce sa faci. Scutul metalic il monteaza un tinichigiu priceput si baiat destept pentru ca eu nu am intalnit niciodata (si am montat ceva scuturi metalice la ceva masini) un scut metalic sa se potriveasca exact la gauri. Orice scut metalic are niste prinderi intotdeauna gresite si trebuie adaptat pe masina (taiat, modificate prinderi, date alte gauri, sudate placute prindere, etc.,) si puse niste bucse de cauciuc pentru amortizare zgomote. Cand iti cumperi un scut metalic te uiti de zeci de ori pe net si citesti de zeci de ori informatiile existente pe internet pentru ca sunt la un clik distanta.
     
  3. Laurențiu Neamtu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2022
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2006, benzina 2.0l quattro
    Mulțumesc. A durat ceva pana l-am comandat. Poți sa ma luminezi cu partea mobila- fixa dacă e adevărat la sistemul de prindere la Audi ? La garnituri și altele m-am gândit și eu. Dar am zis ca "mașina nemțească" - totul e gândit.

    Iar de montat l-am montat în service autorizat. 3 mi-au zis ca nu au timp, vreo 2 ca să vin sa aștept (deci nu programare) 2 mi-au zis ca e greșit ( nu se poate). Un singur puști și-a bătut capul și l-am ajutat și eu. Apropo, în Iași s-a întâmplat. Probabil ca asta e situația generala.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu inteleg la ce te referi. Oricum nu are relevanta ce iti spun eu pentru ca tu trebuie sa faci modificarile necesare in functie de prinderile pe care le ai sau pe care trebuie sa le creezi si/sau sa le modifici. Asta tine de tinichigerie si atat. NU de mecanica sau mai stiu eu pe cine ai gasit sa iti monteze scutul. Trebuia sa il returnezi cand ai vazut ca nu se poate monta si prinderile nu sunt conforme si/sau sunt diferite.
     
  5. Laurențiu Neamtu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2022
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2006, benzina 2.0l quattro
    Corect cu returnarea. Dar tocmai ce făcusem un drum de Constanța, noaptea și luasem niște bolovani (era perioada aratului) și cei cu tractoare trec bine mersi de o parte și alta a drumului), mașina in fata sa nu poți ocoli, scutul original distrus, am mers cu el prins cu 2 "șoricei". Mulțumesc oricum
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Confirm cele spuse de Cristi, eu am luat 2 scuturi de metal si la ambele a trebuit sa adaptez/gasesc eu locul potrivit de prindere pentru acele placute.

    Presupun ca toate sunt facute pe acelasi principiu, fiind foarte grele, nu se pupa pe toate gaurile deja existente si e nevoie de prinderi suplimentare (acele placute).

    E un chin de montat/demontat pentru orice interventie ulterioara, sub masina.
     
  7. Laurențiu Neamtu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2022
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2006, benzina 2.0l quattro

Distribuie pagina asta