1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - Caseta Directie la A6 C6 - zgomote - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bogdan.garleanu, 18 Dec 2008.

  1. lido 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2009
    Locație:
    iasi
    Masina:
    Audi A6 2010 2.0 TDI
    Am verificat lichidul este la nivel maxim. Iar daca accelerez face la fel
     
  2. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Interesant. Totusi am mai auzit ca si ceva jocuri ar crea acest simptom. Ai putea incerca sa o urci pe rampa si sa-i verifici/iei toate jocurile?
     
  3. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Servodirectie

    Ce tip de ulei hidraulic au folosit? Au spalat si suflat rezervorul de ulei?
    Dechide capacul de la rezervor (cel de ulei hidraulic) si cu motorul pornit vezi ce se intampla acolo. Face spuma, se vede cum circula uleiul in instalatie, e agitat? Eventual, cineva sa miste din volan, energic stanga-dreapta, si vezi ce se intampla cu uleiul in rezervor. Daca e ceva in neregula, uleiul ''spune'' ce trebuie facut. Succes.
    Initial verifica nivelul.
     
  4. floringts

    floringts 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2014
    Locație:
    Corbeanca
    Masina:
    A6.2.0TDI AN FAB 2013 CGLC
    Am un Audi A6 2007 si intr-o dimineata cand am pornit masina se auzeau tot felul de zgomote de la directie si motorul mergea foarte urat cand firam troznea scartaia si imi dadea lichidul de servo afara din vas..am vorbit cu 2 mecanici care au vazut masina si au zis ca pompa de servo este de vina..pe de alta parte cineva mi-a zis ca in vasul(rezervor)de lichid servo ar fi un filtru care s-a infundat si trebuie curatat..precizez ca uleiul vechi are culoare roscat-maro .Voi ce parere aveti.ms
     
  5. Aldrevopa 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 avant 2010, 2.0 TDIe, 136 CP
    Am citit aproape tot topicul si nu am intalnit un simptom ca al meu. Poate aveti vreo idee: foarte rar cand virez la viteza mica - parcare, doar la roti virate dreapta, pentru o secunda sau doua scade scada turatia motorului si se transmite si in volan o vibratie. Nivelul lichid este ok iar la articulatii am verificat-o si nu pare sa aiba nimic.
     
    Ultima editare: 30 Noi 2014
    Pantiru Ciprian apreciază asta.
  6. sfantulm

    sfantulm 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F, 2.7 TDI, 2005, S-Line
    Va impartasesc experienta mea cu A6-le 2005 2.7 tdi ce tocmai a ajuns la 210.000 km cu gandul ca poate problema a mai fost sesizata si la alte masini.
    Intr-una din sapt trecute cand au fost temperaturi foarte scazute masina a stat in parcare 3 zile, cand am dorit sa plec de pe loc cu ea (lansand-o bineinteles 10 min cu motorul pornit sa se incalzeasca) surpriza - volanul mergea foarte, foarte greu. Nu am mai plecat de pe loc de frica ca la prima curba nu voi putea vira.

    Am asteptat pana in weekend-ul urmator cand se anuntau temperaturi mari, intr-adevar au fost +10 Grade dar masina nu si-a revenit, volanul mergea in continuare greu pe loc iar la viteze mari se comporta ok. De ex pe loc cu greu reusesc sa invart volanul cu o singura mana cum faceam de obicei.

    Am hotarat sa merg la Porche Bucuresti Vest pentru o constatare, unde mi-au spus ca pompa de servo e "varza" si ca trebuie schimbata... Operatiunea costa la ei circa 2800 RON... Cam mult ce-i drept, prin urmare am optat sa schimb pompa la Augsburg (pompa ZF noua + manopera = 1200 RON)..

    Problema e ca masina se comporta la fel... si am impresia ca am schimbat pompa originala degeaba... Ce sfaturi sau recomandari imi puteti da in cazul acesta? In conditiile in care "inginerii Audi" au dat gres..?
     
    Ultima editare: 17 Ian 2015
  7. sfantulm

    sfantulm 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F, 2.7 TDI, 2005, S-Line
    Update: dupa un scurt drum la un Drive directia aproape ca este blocata. In timp ce mergeam pe aleea ingusta si curbata de la Drive se auzea un zgomot continuu la virare si apoi cand rotile au fost indreptate aproape ca nu am mai putut sa misc volanul. Cu greu am ajuns cu ea acasa. Va rog sa imi spuneti daca ati trecut prin ceva similar fiindca sincer imi este teama de incompetenta mecanicilor..
     
    Ultima editare: 18 Ian 2015
  8. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Cred ca ai pierdut lichidul de servo. Oricum pana nu vede cineva despre ce este vorba degeaba ne dam noi cu presupusul. Deci, daca desfaci capacul la rezervorul de servo mai este lichidul la nivel?
     
  9. sfantulm

    sfantulm 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F, 2.7 TDI, 2005, S-Line
    Da, a pierdut tot uleiul. Sunt cu mașina la service acum. Exista riscul sa se strice pompa cea noua dacă a mers în gol?
     
  10. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Foarte probabil e pa pompa noua, alaturi de caseta si cam toata instalatia, probabil e plina de pilitura.
     
  11. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    Verifica burdufele de la caseta de directie sa vezi daca nu cumva s-o adunat uleiul acolo. Posibil sa fie defecta caseta de directie si sa scape uleiul prin capat pe la un semering.
     
  12. sfantulm

    sfantulm 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F, 2.7 TDI, 2005, S-Line
    Multumesc pentru raspunsuri. Masina ar fi pierdut ulei pe la un surub ce are niste gauri in el, dupa spusele mecanicului.... A fost inlocuit surubul cu unul original si pus ulei din nou. Directia se comporta ok in mers, doar la relanti merge greoi volanul.

    Am lasat masina la service pentru a o verifica prin montarea unei alte pompe noi si curatarea instalatiei de pilitura.. momentan astept verdictul, sper sa nu fie afectata caseta de directie.
     
  13. sfantulm

    sfantulm 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F, 2.7 TDI, 2005, S-Line
    Revin cu un update. Am montat o pompa noua, am verificat instalatia si supapa de sens dar masina se comporta la fel, merge volanul greoi pe loc. Este posibil sa fie o problema pe partea electrica? Mecanicii mi-au spus ca masina are servotronic si ca e posibil sa fie o problema la un calculator..
     
  14. MDG

    MDG 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2014
    Locație:
    ORADEA, TIMISOARA
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI, 2005, 140 HP
    Rog ajutor pentru un sunet la volan

    Salut baieti.

    Sunt posesor al unui Audi A6 4F din 2005 2.0 TDI.

    De ceva vreme, de 2 luni cam asa cand invart de volan se aude exact ca si in video`ul acesta, un scartait foarte ciudat.

    https://www.youtube.com/watch?v=MS-nYS-1y1Y

    Un mecanic mi-a spus ca atunci cand a pus mana pe conductele de la pompa de servo chiar in fata volanului acolo sub capota, acestea tremura si ca ar fi pompa de servo.

    As vrea sa`l pot ajuta sa depistam acest sunet....cu uleiuri a uns tot pe acolo.
    Sa fie caseta ? :(
    Faza este ca in primele 15 minute mergand cu ea nu se aude, doar dupa.

    Va rog un ajutor.
    Multumesc frumos.
     
  15. AudiA6Avant 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2015
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    AUDI A6 Avant 4F5 2.0 TDI 2009 170 PS
    si eu am aceasta problema de pe loc in marsarier , nu tot timpul, dar am auzit de citeve ori...nu stiu ca sa fie
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are cineva idee, burdufurile casetei de directie pe original sunt Lemforder ? Sau ce e recomandat sa pun ?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am revenit si cu preturi :
    65 ron/buc - Original
    30 ron/buc - Lemforder

    Astept o parere pro/contra de la cei care le-au schimbat.
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Si pe original cine le face ?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu, sper sa vina cineva si sa zica "Lemforder le face si pe cele originale". :)
    Inca sunt in dubii, din cauza pretului dublu. Nu as vrea sa iau originale si sa constat ca sunt Lemforder.
     
  20. andreih 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a6 3.0 BMK, 2006, q7 3.0 2007
    sa ne spui si noua ce rezolvi..si la mine s-a auzit cand a fost mai frig...momentan nu se aude dar e cam stresant
     

Distribuie pagina asta