1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - Caseta Directie la A6 C6 - zgomote - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bogdan.garleanu, 18 Dec 2008.

  1. hirjonel

    hirjonel 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2016
    Locație:
    Uk London
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2004 WAUZZZ4F85N076976
    Am probleme cu servodirectia. Merge numai cand vrea (asta insemnand 15% din total).
    Cand am pus masina pe tester am gasit doua erori de care as putea sa ma leg.
    Uleiul este ok atat ca aspect cat si ca vascozitate. Nu am deloc baza in mecanicii de aici de aceea apelez la cunostintele voastre.
    Am servodirectie cateodata cand pornesc masina si tine pana opresc motorul din nou.
     
  2. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Nu mai ai deloc asistare sau mai ramane ceva? Este posibil sa ai probleme cu valva electromagnetica a servotronicului (sistemul de asistare variabila a directiei), a carui unitate de control nu primeste toate informatiile despre starea masinii (viteza, unghi rotatie volan, etc...). Mai intai, m-as lega de senzorul de rotatie de pe coloana volanului si/sau de alimentarea lui.
     
    Ultima editare: 17 Mai 2016
  3. ct82mdn

    ct82mdn 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI DPF (CAHA), 2009, 170 cp, LDV
    Salutare,

    Am citit de vreo doua ori acest post, sa fiu sigur ca nu postez de doua ori.
    Acum vreo 2 luni, am schimbat cureaua de transmisie, rola de la alternator, rola intinzatoare. In tot acest timp, o perioada aveam senzatia ca volanul merge mai greu, dar mi-am spus ca este de la anvelope, bla bla bla, dar se pare ca nu a fost asa. In urma cu o sapt, am schimbat lichidul de servo, crezand ca s-au pierdut proprietatile, dar se pare ca nici asta nu a fost.
    Problema este urmatoarea. Pornesc masina, iau de volan stanga/dreapta si dupa 3/5 sec. se blocheaza volanul, zici ca nu mai ai servo deloc. o las 15/20 sec si fac aceiasi operatiune, la fel. Volanul BETON, LEMN, nu se mai misca deloc. Am incercat sa merg cu ea, gandindu-ma ca nu s-a facut bine aerisirea cand s-a shcimbat lichidul de servo. In mers, merge in jur de 40% din potential servo. Am pus o alta pompa, crezand ca problema este de acolo, dar la fel, aceleasi simtome.
    Nu mai stiu ce sa fac. Imi puteti da vreun sfat, vreo idee... ca nu mai am idei si .... cam sunt in perioada in care chiar trebuie sa circul cumva cu auto.

    Va multumesc.
     
  4. adizamo 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2016
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a6
    ct82mdn Șurubul de la caseta de direcție este prea tare strâns, părerea mea.
     
    ct82mdn apreciază asta.
  5. ct82mdn

    ct82mdn 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI DPF (CAHA), 2009, 170 cp, LDV
    Salut.
    Am rezolvat problema. Mersi mult ptr info.
    Am pus pompa noua si totul este ca nou.
    Se pare ca si cealalta pompa cu care incercasem era stricata.

    Cu stima
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce ati recomanda intre o pompa servo SH dar originala din 2011 si o pompa noua ZF reconditionata (cu piesa veche la schimb) ?
    Ca pret sunt apropiate.
     
  7. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Eu zic cea noua, reconditionata. Cea second risti sa te lase in orice moment.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A mea are data fabricatiei 2004 pe ea. :) Deci a rezistat eroic.
    Citisem aici pe forum la un moment dat ca si-a schimbat cineva pompa cu una noua reconditionata si a avut probleme cu ea. La cum fabrica/reconditioneaza anumiti producatori piesele, si mai ales prin ce tari dubioase , in ziua de azi nu ma uimeste nimic.
     
  9. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Pai, daca a fost reconditionata de ZF sau de cineva respectabil... , nu vad nici o problema, dar daca a fost reconditionata la coltul blocului atunci e cu totul alta discutie :)
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A pus mana cineva de curand pe o pompa ZF, e normal sa faca un "clanc-clanc" modest cand invarti fulia 1 cm inainte-inapoi ?
    Nu pot sa o desfac sa ma uit in ea, este noua. :)
     
  11. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    audi66 da, e normal sa faca asa, am avut si eu dilema asta.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mersi mult, trebuia cumva sa aflu pana maine. :)
    Avand pompa noua in mana am putut sa fac diferenta intre cea de pe masina si cea noua. Pompa de pe masina are sunetul muult mai pronuntat decat cea noua, deci va fi schimbata.
     
  13. hirjonel

    hirjonel 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2016
    Locație:
    Uk London
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2004 WAUZZZ4F85N076976
    Bună seara.
    Revin cu problema mea legata de servodirectie. După ce am mers la mai multe serviceuri toți mecanicii au dat același verdict. Pompa. Am luat o pompa second hand (spune vânzătorul ) testată. Încă nu am montat-o. Am descoperit ceva în schimb și nu știu cât de ok e acum sa schimb pompa. Prima oară pornesc normal după ce se sting toți martorii din bord nu am servodirectie. Imediat dacă pornesc repede fără sa las prea mult timp am servo totul perfect. Câteva pagini în urma am postat poze cu ce erori am găsit pe tester. Nu as umbla sa schimb pompa dacă nu are nimic. Sfaturi, idei ?

     
  14. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Pai, posibil ca e ceva in neregula cu servotronicul, ceva electric e cu siguranta.
     
  15. crisx24ro 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2011
    Locație:
    IASI
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 140HP 2009
    am urmatoarea problema, dimineata cand pornesc si virez volanul incepe sa tremure, daca o accelerez vibratia dispare, in cursul zilei nu mai am aceasta problema, ma poate ajuta cineva cu un sfat?
     
  16. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    crisx24ro , completeaza lichidul de servodirectie, asta daca n-ai facut-o deja..
     
  17. crisx24ro 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2011
    Locație:
    IASI
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 140HP 2009
    Asta am facut prima data, problema e ca nu face mereu, oare o sa fie conducta aceea cu probleme ? a schimbat cineva acea conducta ? Stie cineva codul revizuit de la conducta de servo de la pompa la caseta ?
     
  18. bogfor 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3 2.0 tdi S-tronic 2016
    Salutare ! Vin si eu cu o problema aici la un Audi A6 2.7 tdi quattro 2009, care se apropie de 300 000 km. Dupa ce am umblat prin mai multe service-uri sa gasesc cauza unui zgomot la puntea fata, dupa ce am schimbat tot ce era usor uzat ( ceva bucsi ) si amortizoarele fata, se pare ca zgomotul care tot mai persista ( ca un fel de bocaneala infundata la trecerea peste denivelari, si mai ales la rece) vine din caseta de directie, mai exact de la niste bucsi de teflon care s-ar parea ca s-au uzat si genereaza acel sunet. De altfel insa, directia merge foarte bine, ceva zgomote cand misc de volan stanga -dreapta cu motorul oprit dar care am inteles ca sunt normale.
    Acum va adresez intrebarea : cum e mai bine, sa caut o caseta second-hand buna ( nu stiu cum sa o verific daca e buna cind e data jos de pe masina ) sau sa reconditioneaz caseta mea, pentru ca la una noua nu vreau sa ma gandesc...la cat costa. Si daca vreunul dintre voi s-a lovit de problema asta sau are cunostinte de un atelier serios care sa-mi reconditioneze caseta in siguranta, va rog respectuos sa-mi recomandati si mie acel service ( banuiesc ca ar trebui sa o faceti prin mesaj, ca sa nu se considere ca e reclama si sa incalcam regulile forumului ) , m-as deplasa bucuros oriunde in tara sa-mi rezolv treaba.Multumesc mult !
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aceeasi bocaneala am avut si eu, daca ai fi citit tot topicul ai fi vazut cum s-a rezolvat.
    Ca idee, am ajuns la Trami Targoviste, problema nu era din caseta ci din bieletele de directie.
    Daca te duci la Traian nu o sa iti reconditioneze caseta pe motiv ca este imposibil ca o caseta hidraulica sa bata, cel putin asta mi-a zis mie.
     
  20. bogfor 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A3 2.0 tdi S-tronic 2016
    Iarta-ma, am citit tot topicul dar nu mi-am dat seama ca probleme noastre sunt aceleasi. Sper ca nu am dernajat prea tare ca am postat si eu o problema pentru care umblu prin service-uri de trei luni si nu stie nimeni ce are.
    Daca am deranjat scuze, nu mai intreb nimic. O zi frumosasa sa aveti !
     
    Pepi dan apreciază asta.

Distribuie pagina asta