1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - Caseta Directie la A6 C6 - zgomote - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bogdan.garleanu, 18 Dec 2008.

  1. fanaudi

    fanaudi 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2010
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    a4,b6,1.9tdi 2002, ALLROAD 2004, LADA NIVA, bora 4motion
    pune te rog si 2 bielete de directie noi si 2 capete de bara si apoi ne tii la curent
     
  2. Vladimir13

    Vladimir13 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2006
    Si mie mi s-a zis ca trebuie sa schimb caseta de directie si aveam bucsile de la puntea fata. Este 200 lei bucata si sunt 4.

    Multa lume mi-a zis ca este caseta ! Iti recomand sa-ti verifice cineva bucsile de la punte, nu alte bucsi.
     
  3. Paulie 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.4 v6 2005
    Spuneti-mi si mie va rog unde este recipientul pentru lichid de servo la A6 2005+

    Merci.
     
  4. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    in spatele farului din dreapta(cand te uiti la motor), vezi ca are pe capac desenat un volan,si are trecuta o norma g002..
    asa e la diesel . la benzinare nu stiu unde e pozitionat
     
  5. danigotia 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6, 2.0TFSI, 2007, 170CP(BPJ)
    ...

    ca prin minune s-a oprit zgomotul. masina a stat 3 luni si probabil pana s-a "deschieiat" a durat umpic. cred ca mai mult era de la placute.oricum audi rulez. ff multumit de ea.

    cine mai are a6 2000tfsi dupa 2007 sa mi zica cat ulei papa ?
     
  6. Paulie 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.4 v6 2005
    stie cineva daca la benzinare este in alta parte?
     
  7. sorinA

    sorinA 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A3 8P Hatchback BSE 1.6i 75kw 2007
    Este in aceeasi pozitie ca la diesel. In spatele farului din stanga. Capacul are lipit de el joja pentru nivel. Vezi ca are patru niveluri, doua pentru maxim si doua pentru minim, in functie de temperatura lichidului de racire din motor. Sa nu pui mai mult de nivelul maxim pentru ca iti va forta garniturile sa-ti dea surplusul afara.
     
  8. Paulie 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.4 v6 2005
    ok, merci frumos. banuiesc ca te referi la farul din stanga cum stai pe scaunul de la sofer, nu cum te uiti la motor. corect?
     
  9. sorinA

    sorinA 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A3 8P Hatchback BSE 1.6i 75kw 2007
    Pozitia farurilor vazute din locul soferului.
     
  10. Cservice000

    Cservice000 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi 2.7 2006
    Aceeasi problema am avut-o si eu.Am completat cu putin lichid si s-a rezolvat.
     
  11. Paulie 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.4 v6 2005
    Am rezolvat.
    Aveam 2 probleme:
    1. Lichidul nu era la nivel
    2. Lichidul era maro.
    Am efectuat schimbul de lichid si acum toarce :)
     
  12. NoName007 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2006
    Am aceias problema: dupa cod (G002000) au zis ca imi trebuie ulei verde. Cind am deschis am vazut ca uleiul este maro. Cineva a zis ca e OK sa pun verde peste si am pus numai putin sa nu mai fie sub nivelul MIN.

    Tu cum ai scos lichidul ce era?

    mersi
     
  13. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Ce am constatat eu e ca doar atunci cand franez usor si virez apar problemele la servo, in rest e okay deci.. evit sa franez inutil la viraj brusc.
     
  14. Paulie 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.4 v6 2005
    Da, vezi ca existsa niste ghiduri cum se face schimbul de lichid servo. Eu am mers pe varianta completare > pornire motor > dat de volan stanga dreapta de 8-10 ori > oprit motor > scos lichid folosit din vas > completare. si reluare ciclu. Iti ajunge o seringa pentru a scoate lichidul folosit din vas.
     
  15. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    la mine scartai cand virez jumate de tura la viteza foarte mica cand opresc aproape de tot, numai cand e uscat afara ,daca este umed afara nu mai face deloc, uleiul este perfect si este la limita.
     
  16. cristirar 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2009
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    audi a6 3.0 TDI 2005
    cum se manifesta zgomotul?
    eu am o bataie la roata fata dreapta in special cand sunt in viraj dreapta si dau in denivelari...........ar fi singurele elmente pe care nu le-am verificat!
    ms!
     
  17. zanga 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2010
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A6/C4, 2.5 AEL
    250 euro caseta tipla
     
  18. costeaval 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6, Motor 2.0 TDI, 2006
    eu am un a6 din 2006 2.0 tdi. 1 litru la 1000 km. la tine cum e?
     
  19. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    esti sigur ca uleiul de servo completezi 1 litru la 1000??
    poate cel de motor.
     
  20. costeaval 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6, Motor 2.0 TDI, 2006
    scuze, era un raspuns la alt topic. Era vorba de ulei de motor. Cat despre servodirectie, knd a dat frigul imi haraia. Ma duc la service si mi-au zis k nu am ulei. Am luat ulei, am completat, haraitul nu se mai aude, dar se aude o scartaitura knd iau maxim de volan Am auzit 3 pareri in privinta asta :
    1 Rola uni-sens (nu e asta defectul, am schimbat rola si tot se aude)
    2 Rola intanzator
    3 Pompa de servo
     

Distribuie pagina asta