1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - pompa servo - lichid servo si/sau caseta directie la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de sab197, 25 Mar 2010.

  1. eugenr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCA) - 143 CP, 2013
    Salut! Sunt nou posesor de Audi A4 din 2013 si odata cu frigul din ultimele zile am observat ca volanul se misca greu atat la viteze mici dar mai ales pe loc si parca merge si in hopuri. Masina este dotata cu Power Steering (QZ7) si lane assist. Am citit pe alte site-uri ca ar exista un update de soft care ar rezolva problema. Pe tester nu apare nicio eroare. Exista cineva pe grup care a intampinat aceasta problema si a rezolvat-o? A facut cineva acest update de soft la directie?
     
    Q12 apreciază asta.
  2. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    @eugenr Daca citeai tot topicul acesta nu mai intrebai nimic, aveai raspuns la toate intrebarile. Dar lenea e imensa, hai sa primim mura in gura....e greu sa cautam, doar cautam pentru altii
     
  3. eugenr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCA) - 143 CP, 2013
    Pentru cei cu o problema ca a mea, va anunt ca aceasta s-a rezolvat prin curatarea si ungerea crucii cardanice la intrarea in caseta. Ajutorul l-am primit de la Daniel Stroe caruia ii multumesc si pe aceasta cale.
     
    Ionut Iuras, adi_bm și Iulian321 apreciază asta.
  4. IonutCristian

    IonutCristian 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant
    Salutare!
    Acum 3 săptămâni mi s-a întâmplat să se aprindă in bord martorul luminos de culoare roșie pt sistemul de direcție.
    Masina este A4 avant 2013 motor CGLC 130kw servotronic. Dupa prima constatare mi s-a comunicat că sistemul a fost resoftat, direcția a fost funcțională cca 10 minute, după care eroarea a reapărut. Drept urmare, trebuie să înlocuiesc caseta de direcție. Cod 8k0.909.144.D
    Am cumpărat o casetă de direcție care nu a funcționat, și a trebuit să o trimit înapoi.Am plătit manoperă degeaba.

    Exista vreun service in zona PH sau Bucuresti care poate inlocui/repara caseta electrică si sa ofere si garanție?
    Mulțumesc.
     
  5. Uglea_17

    Uglea_17 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2017
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4, 2.0, 88 kw, 120 cai, CJCC, 2014
    Eu sunt din Baia Mare, dar niste cunostinte au apelat la o firma din Bucuresti si au fost foarte multumiti. www.tureal.ro
     
  6. IonutCristian

    IonutCristian 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant
    Mulțumesc pentru pont. Voi suna mâine.
     
    Uglea_17 apreciază asta.
  7. Alexandru Marin 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 S-line, 1.8 TFSI, 2009
    Salut,

    Imi cer scuze daca raspunsul se afla in acest thread si nu l-am vazut. Poate cineva sa ma ajute cu un cod pentru conducta reproiectata? Am citit cele 17 pagini dar nu am gasit nimic exact.
    Am cautat codurile pe http://www.oemepc.com (nu am acces la ceva mai profesional). Am gasit mai multe coduri si nu stiu ce sa aleg. De aici si confuzia mea. Cum sa imi dau seama ca nu aleg tot o conducta subdimensionata? Asta am gasit pe oemepc.com:
    8k1422893CS
    8k1422893DB
    8k1422893CA
    Masina este fabricata in Iunie 2008, model 2009, 1.8 TFSI CDHB cu ADS (1N3). Seria de sasiu este WAUZZZ8K09N009317

    Multumesc
     
    Ultima editare: 3 Mai 2018
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pe masina ai montat DB iar urmatoarea revizie este DP.
     
    Alexandru Marin apreciază asta.
  9. Ovi_pop 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B8
    Am avut si eu aceiasi problema si intr-adevar, una din articulatiile coloanei de directie era blocata.
     
  10. Mr.Bobby

    Mr.Bobby 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 B8 - 2010 - 2.0 TDI - 143-EU5
    Salutare tuturor! Intampin aceasta problema de astazi dimineata si anume -
    La viraj, se aude un scartait puternic. La viraj maxim, se intensifica acest scartait intrucat simt si cateva vibratii in volan.
    Se da - Caseta de directie 1N1/uleiul servo este un galben-brun dar la nivel/capul planetara dreapta troncane doar la viraj maxim.
    Dupa ce am ridicat capota, punand pe altcineva sa traga de volan maxim se aude mai tare acel sunet venind dinspre alternator.
    Ar putea fi caseta de directe si ma roaga pentru retrofit catre 1N3 sau o simpla fulie?
    Sper sa nu se supere cineva pe mine, dar asta a fost cea mai simpla modalitate de a distribui video-ul cu problema.
    (zgomotul din fundal provinde la un ventilator din parcare)
    https://streamable.com/c7j6n
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Era greu sa citesti ce am scris aici ca sa iti dai seama de unde vine zgomotul ? Am scris textul de mai jos in zeci de topicuri. Tot nu inteleg de ce nu cititi inainte si sa aplicati ceea ce este deja mentionat.

    Citez:

    ........ Uite cum faci o proba:

    Ca sa vezi de unde vine zgomotul demontezi cureaua de accesorii/auxiliare/transmisie ca sa izolezi/elimini din calcul antrenarea rolelor. Daca acel zgomot nu mai este prezent este evident ca ai o problema cu
    - intinzator accesorii/auxiliare/transmisie
    - rola de ghidaj accesorii/auxiliare/transmisie de jos de langa compresorul de aer conditionat
    - rola alternator
    - fulia aer conditionat
    - rola alternator si/sau rola compresorului aer conditionat sau chiar toate rolele pot face probleme.

    Tot ce ti-am spus trebuia sa stie sa faca asta un mecanic adevarat nu un "plapumar"

    Cu acea curea demontata si motorul pornit misti de volan stanga dreapta si daca acel zgomot nu mai este prezent schimbi tot ce ti-am spus eu mai sus.

    Daca tot mai face dupa ce ai schimbat toate rolele si intinzatorul inclusiv fulia de la compresorul de aer conditionat (aici treaba este mai complicata pentru ca metoda de desfacere a fuliei de aer conditionat presupune niste scule speciale si acea fulie nu prea se gaseste de vanzare) te indrepti spre schimbarea pompei de servodirectie sau mai precis chiar spre desfacerea motorului. Bafta.

    Si citeste si acest topic integral (pe care trebuia sa-l citesti inainte sa scrii) unde a fost mutat mesajul tau si poate rezolvi problema prin schimbarea furtunului, cu probleme, de la servodirectie. Au fost niste loturi de A4 B8 care din cauza unui furtun vibreaza volanul. Se rezolva prin schimbare. Ai codul trecut in topic. Citeste topicul integral.
     
    Paul Puscas apreciază asta.
  12. Badila Adnrei

    Badila Adnrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4, B8, 2013, 1.8 TFSI, 170 CP, Serie Motor CJEB
    Salutare!
    Am si eu o problema la un Audi A4 B8,5 2012 1.8 TFSI 170 CP (tractiune fata). Atunci cand trec peste denivelari se aude un troncanit mecanic (fier pe fier). Am mers la mai multi mecanici: unul mi-a spus sa schimb bucsile bratelor curbate (nici un rezultat), altul mi-a dat celebrul raspuns (asa fac toate), iar al treilea, dupa ce a dat jos scutul si a verificat toate bieletele, a sesizat ca zgomotul vine din caseta de directie. Caseta merge impecabil, nu se simte nici un joc (doar zgomotul metalic atunci cand fac viraje rapide dreapta-stanga).
    Atunci cand trage de coloana de directie (axul volanului?- nu stiu exact termenul) se aude zgomotul respectiv si axul se misca si el dreapta-stanga (zgomotul se aude din interior).
    Partea electrica nu prezinta vreo defectiune.

    Am verificat ultimele 10 pagini ale acestui thread si nu am gasit ceva asemanator.
    Daca sunteti indeajuns de amabili, ce solutie considerati ca ar fi cea mai potrivita?

    O seara buna!

    P.S. Masina are doar 125.000 km.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa mergi la un mecanic profesionist care se pare ca nu l-ai gasit. Din spatele tastaturii nu o sa o rezolvi, din pacate. Daca intradevar este caseta, a ta fiind electrica, nu ai ce sa repari si trebuie inlocuita. Bafta.
     
  14. Badila Adnrei

    Badila Adnrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4, B8, 2013, 1.8 TFSI, 170 CP, Serie Motor CJEB
    Multumesc de raspuns!
    Exista posibilitatea sa fie vorba si de altceva decat caseta de directie? E normal sa se auda zgomotul metalic atunci cand trag de axul volanului dreapta-stanga?
    Exista vreo bucsa acolo unde se inteapa axul volanului in caseta care se poate schimba?
    Va multumesc.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stiu cum arata caseta ta. Daca se ajunge la concluzia ca este caseta trebuie demontata si vazut exact daca o poti repara sau iti trebuie una noua. Mergi la un bun mecanic.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai mult ca sigur ai probleme la crucea cardanica de la axul volanului. Cauta un mecanic bun si nu mai schimba piese "dupa ureche".
    Daca iti batea caseta, aveai joc in bieleta de directie, implicit in capul de bara.
     
  17. ioanidis84

    ioanidis84 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2014
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi cag
    Salut...am si eu o intrebare pt cunoscatori.
    La a4 b8 modelul cu servo hidraulic exista doua tipuri de casete.
    1. Cu o electrovalva hidraulica.
    2. Fara aceasta valva.
    Acum intrebarea mea este care este rolul acestei electrovalve ?
    Sa va zic si de ce intreb. In momentul de fata incerc sa mut volanul de pe.dreapta pe stanga la un a4 b8 ,in momentulacesta deti ambele tipuri de casete si nu stiu pe care sa o folosesc, problema este ca instalatia pe pe care am folosit o la conversie nu prevede aceasata electrovalva ,deci implicit trebui sa mai trag doua fire de la electrovalva la ECU. Daca este folositoare aceasta electrovalva ma mai complic daca nu renunt.
    Multumesc.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  19. Badila Adnrei

    Badila Adnrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4, B8, 2013, 1.8 TFSI, 170 CP, Serie Motor CJEB
    Revin cu noi informații!
    Am fost cu mașina la un alt service care mi-a confirmat diagnosticul. Mai bine zis mecanicul mi-a zis ca e de la caseta, iar service-ul CarFix din Constanta mi-a confirmat acest lucru. Ei suspectează a fi bucșa de la axul volanului de vina ( acolo unde se înțeapă axul volanului în casetă) și mi-a propus schimbarea ei. Mecanicul meu m-a sfatuit sa deschidem caseta si sa inlocuim bucsa de pe axul volanului (exact unde se inteapa axul volanului in caseta de directie), insa nu gasesc codul piesei. Cei de la simeringul.ro mi-au spus ca in locul unde se imbina axul volanului cu caseta nu exista bucsa. Am o întrebare: puteți să-mi obțineți un cod pentru această piesă? Sau există vreun kit de reparație care să o conțină ? Vă mulțumesc.

    Acum vreau sa cer si parerea voastra. Exista sau nu bucsa ? Unde pot reconditiona caseta mea electrica ? Va multumesc
     
  20. AudiA4B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant quattro, CAGA 143CP,2012
    Cei care a-ti schimbat uleiul de servo cum a-ti procedat(pasii pt inlocuirea lui).Am auzit variante cu motor pornit altii zic ca trebuie facuta operatiunea cu el oprit.Imi poate spune cineva cum se procedeaza corect.
    Am mai citit varianta ca scoti lichidul din borcan pui altul lasi motorul sa mearga cateva secunde si iar scoti uleiul si tot asa.O parere de la cine se pricepe e binevenita.
    Multumesc anticipat.
     

Distribuie pagina asta