1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - pompa servo - lichid servo si/sau caseta directie la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de sab197, 25 Mar 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista nici o codare si asta s-a mai mentionat pe forum. Iar asocierea aia cu Dacia Logan iti spun eu ca este o gluma proasta.
     
  2. cobrax3 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 2011 1.8 TFSI 160CP
    Ma scuzati ca am jignit. Pur si simplu este prima masina de la Dacia Supernova pe care am avut-o acum 20 de ani la care merge in halul asta directia. Si am avut Alfa Romeo, Renault, Peugeot, Seat. Asta e. Multumesc
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai fi citit ai fi aflat ca exista posibilitatea de upgrade la servodirectie progresiva 1N3 pentru masina ta. Este descrisa in topic procedura de modificare si ce inseamna asta. Trebuie doar sa citesti forumul si nu doar acest topic, atat. Bafta.
     
  4. cobrax3 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 2011 1.8 TFSI 160CP
    oh, super, merci, mai caut atunci
     
  5. bgu 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2016
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    a4.2.0 tdi euro 5.120cp.CAGC.2009
    Salutare,
    M-a prins o ploaie grava pe drum si dintr o data s-a intarit volanul si aparut mesaj in bord privind directia si ca nu trebuie sa mai conduc. Codul de eroare pe "power steering"este urmatorul:
    "16389 - B 2000 49 internal control module check sum error", care nu se sterge
    Pe net nu am gasit multe detalii despre problema. Masina in cauza, audi A4 B8.5 ce are caseta de directie electrica. Multumesc.
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    A intrat apa la caseta de directie si probabil s-a ars ceva. Mergi la un electician sa vada daca se poate remedia, altfel trebuie sa o inlocuiesti cu alta identica.
     
  7. DKBV

    DKBV 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2012
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi A4 B8.5 Avant 2014
    Salutare! De ceva vreme am o problema la directie(servotronic) si anume...la viteze de peste 50km/h pana la 80km/h in momentul cand virez stanga sau dreapta volanul se rotește sacadat(ca si cand agata ceva)....Acum câteva zile am reinvatat caseta de directie cu VCDS..2-3 zile nu a mai facut figuri sau foarte putin insesizabil...Acum iarăși a apărut problema
    Sa mai confruntat cineva cu o problema asemănătoare?
    Precizez ca pana la 50km/h direcția se comporta exemplar...nu am sunete ciudate sau bătăi...pe loc se învârte foarte usor
    Masina in cauza:A4 B8.5 Avant 2014 2.0 TDI 177CP quatrro .
    Multumesc
     
  8. Soryn84 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2016
    Locație:
    Rm Sarat
    Masina:
    A4 2.0 177CP 2013 CGLC
    Salutare.
    Dupa pornirea masinii la plecare imi ramane blocat volanul pentru cateva secunde ca si cum masina ar fi oprita. Apoi isi revineiar in timpul mersului nu am avut probleme, merge perfect.
    Am servodirectia electrica la masina din profil un Audi A4 B8.5 facelift. Am pus testerul si a aparut acea eroare din imagine.
    A mai avut cineva aceasta problema? Multumesc.

    IMG-20200424-WA0004.jpg
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Terminal 30 este plusul bateriei.
    Deci, modulul responsabil de deblocarea volanului nu primeste voltaj constant de la baterie.
    Incepi prin a verifica sigurantele, relee responsabile, cablaj, mufe, etc. Termini prin a inlocui/repara modulul respectiv.
     
    Ultima editare: 24 Apr 2020
  10. Soryn84 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2016
    Locație:
    Rm Sarat
    Masina:
    A4 2.0 177CP 2013 CGLC
    Multumesc mult audi66.Voi reveni cu detalii.
     
  11. Soryn84 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2016
    Locație:
    Rm Sarat
    Masina:
    A4 2.0 177CP 2013 CGLC
    Salut,
    Problema la postarea mea de mai sus este urmatoarea- mufa de pe servodirectia electrica( este corodata-acei pini sunt practic distrusi).
    Acum vin cu o intreabare- se gaseste separat sa cumpar acea mufa? Daca da,de unde.Va rog un link.
    Multumesc.

    Am atasat si 2 poze.In primul rand si cea mai grava e mufa de pe servodirectie. Un cod ?

    IMG-20200504-WA0002.jpg IMG-20200504-WA0001.jpg
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, se gaseste. La reprezentanta sau orice magazin de piese auto pe comanda. Vad ca problema este mai mult la mufa de pe caseta.
    Da-i cu spray de contacte pe cealalta mufa, capseaz-o/decapseaz-o de mai multe ori si vezi cum se prezinta dupa.
     
    Deniz Kucuk apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vad ca sunt probleme la ambele mufe si cea de pe caseta si cea care intra in mufa de pe caseta. Referitor la a doua poza iti trebuie alt cablu integral. Mufa aia nu ai cum sa o schimbi, mai bine zis pinii din interiorul mufei, pentru ca doar pinii sunt defecti = terminati iar acei pini ca si model nu ii gasesti separat.
    Toate mufele le gasesti la reprezentanta sau la orice magazin de piese auto si o cumperi originala. Sfatul meu dupa cum intrebi este sa mergi la un profesionist in electrica si are scuele necesare (depinatori de exemplu) asta pentru a scoate pinii si a inlocui doar acei pini oxidati. Asta este o treaba destul de simpla, pentru un electrician profesionist, daca are loc sa umble acolo sau si mai simplu cu acea caseta demontata.
     
  14. Soryn84 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2016
    Locație:
    Rm Sarat
    Masina:
    A4 2.0 177CP 2013 CGLC
    Eeeeee...aici e problema cea mai mare ca nu gasesc pe nimeni sa faca aceasta operatie.Am curatat asa cum ai zis tu audi66 dar tot imi face figuri.
    Va multumesc.
     
  15. bbaarrbbooss 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2004
    Pe scurt, casetele de directie electrice sunt o mizerie. Riscul cel mai are este de a intra apa la ele și acest lucru se poate întâmpla și in prima săptămâna de când ai pus una noua și al care-i preț pe original este 9000 lei. Am citit despre situații in care garanția nu a acoperit fiindcă au imputat proprietarului ca a circulat prin bălți mari și asta e considerat un factor neacoperit de garanție.

     
  16. bbaarrbbooss 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2004
    Salut din nou
    Sunt in cautarea unei casete de directie pentru Audi A4 B8 2013 si eu am montat pe masina caseta cu codurile 8K0909144B/8K0909144F, iar pentru inlocuire am gasit casete cu codurile 8K0909144B/8K0909144E,, 8K0909144B/8K0909144P sau 8K0909144B/8K0909144D, diferenta intre ele fiind ultima litera al celui de-al doilea cod. Imi puteti spune daca celelalte coduri sunt compatibile cu masina mea?
    Atasez poze pentru exemplificare
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    8K0 909 144 F a fost eliminat si inlocuit cu 8K1 423 055 AJ / AS / BP / BK / BR / CA / AN.

    Celelalte coduri nu le gasesc in ETKA. Doar 8K0 909 144 P a fost eliminat si inlocuit cu 8K1 423 055 CA / AN.

    Vezi ca le-ai cam amestecat, codurile cu 8K0 sunt pentru modulul de pe caseta, codul casetei propriu-zise se afla pe sticker-ul de langa (cel cu 8K1).
     
  18. Iustinh 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2020
    Locație:
    Londra
    Masina:
    A4 2.0 TDI 2010
    Salut,
    In cautarea problemei mele am gasit un clip pe youtube. Sper sa iti fie de folos.



    Poate ma puteti ajuta si pe mine. Am un A4 B8 2.0 Tdi an 2010 si am avut probleme cu caseta de directie. Caseta veche pocnea la viteze mici, foarte tare si am asteptam ceva timp până sa intervin. Am trimis-o la recondiționat mi-au spus ca e ireparabila asa ca mi-au dat alta tot originală reconditionata cu garantie 18 luni. Am montat-o pe masina, am schimbat lichidul de servo (original de la audi), am schimbat anvelopele, am facut unchiul de fuga in aceiasi zi dar volanul e foarte tare fata de înainte si nu revine cand virez la viteze mici aproape deloc. Inainte sa demontez caseta nu aveam problema asta. Ar putea fi altceva in afara de pompa de servo ? Multumesc.
     
  19. Sergiu. 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2019
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 b8 facelift
    Salut

    Am si eu o problema, intr-o zi a plouat tare si eram cu masina prin oras, iar in urmatoare zi dupa 80km parcursi m-am trezit cu o eroare in bord, mai precis Steering system fault. You can continue driving. Mai ales cand parchez sa aude ciudat si se simte ca nu mai este directia asa usoara ca inainte.
    A mai patit cineva? Stie cineva vreo solutie de rezolvare?
     
  20. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Dacă e asistată electronic, să nu îți fi intrat apă la partea electronică a casetei de direcție, de obicei pe la burduf se întâmplă asta, și să se fi 'prăjit'.
     

Distribuie pagina asta