1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - pompa servo - lichid servo si/sau caseta directie la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de sab197, 25 Mar 2010.

  1. Catalin1408

    Catalin1408 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Facelift 2013
    Sergiu si eu am pățit la fel, apa in caseta. Este a doua oară cand patesc asta, aceeași cauza, apa in caseta. Este si vina mea pentru ca am intrat in apa prea mare. :(
     
  2. Budiu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2014
    Dupa ce am spălat mașina am observat o vibrație mica și un sunet ca si acela fier pe fier cand virez încet volanul, stânga dreapta. Dar și la manevre de parcare se simte vibrația. Posibil sa fi intrat eu cu mașina si în ceva bălți mai mari. Oare care ar putea fi rezolvarea? Audi a4 b8.5 2014 facelift. Mulțumesc
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand citesti acest topic si toate topicurile despre servodirectie pentru ca sa afli ce teste trebuie facute (teste scrise de mine). Dupa aia se merge la mecanic pentru a face alte teste si constatari. Dupa aia se scrie pe forum daca si dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Aici, pe acest forum, nu suntem la ghicitoare, ci vorbim la concret.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  4. Budiu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 2014
    imi cer scuze dacă nu am venit cu mai multe informații, am citit tot acest topic, am văzut un coleg mai sus care a scris ca i-a intrat apa la caseta și am vrut sa vad ce a rezolvat el. Precizez ca am pus testerul pe mașină și nu apare nici o eroare, chiar am cautat despre acest tip de caseta fiind una electronica, cele clasice pe servo am văzut care ar putea fi rezolvarea dar la aceasta nu am prea găsit mare lucru. Oricum o sa ma programez la un mecanic și o sa revin ulterior cu răspunsul. Scuze încă odată
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca faci testul scris de mine si nu mai auzi zgomot lucrurile sunt foarte clare in privinta rezolvarilor. Cu asta trebuia sa incepi, nu cu intrebarile.
     
  6. dusag

    dusag 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 AVANT 2013 2.0 TDI 177 CP
    Salut,
    Am un Audi A4 B8 AVANT din 2013 2.0 TDI 177 cp si mi-a apărut în bord eroarea "Steering system fault. You can continue driving". Fiind la 200 km de casa și nesimtind modificări la directie am decis sa imi continui drumul. Am fost la reprezentanta care mi-a făcut o verificare rapida și mi-a spus ca trebuie o resoftare care "posibil sa rezolve problema sau dupa ce e făcută sa nu mai recunoască caseta de directie și sa trebuiască inlocuita".
    Am hotărât sa fac resoftarea și m-am programat peste 5 zile. Am mai facut aproximativ 150 km si după 2 zile avertizarea s-a făcut roșie imi zicea sa nu mai conduc si am rămas fără servo. Am dus-o la un alt service sa verifice ce mi-au spus cei de la reprezentanta (atașat erorile gasite). Am făcut resoftarea la reprezentanta Audi si m-au anunțat ca e ok softul si imi recunoaște caseta si pot lua masina. Am făcut 10 km si mi-a aparut iar "Steering system fault. You can continue driving", m-am întors în reprezentanta si după 2 zile mi-au zis ca eroarea persista si trebuie sa schimb caseta. Ati mai pățit careava asa ceva ?
    Avand in vedere ca vroiam sa schimb masina, nu prea ma atrage gândul sa investesc 10.000 de lei în caseta noua. Recomandați sa iau una recondiționata sau din dezmembrari ? Multumesc anticipat
     
  7. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut,
    Am fost ieri la mecanic cu audi-ul meu si a constatat ca am joc la caseta de directie (1N3) si pompa de servo imi scartaie (face zgomot) la viraje maxime si imi tremura rotile. Asa ca in viitorul apropiat ar trebui sa imi schimb si pompa si caseta m-am gandit ca poate as putea trece la cea complet electrica (1N7).
    Asa ca va rog frumos pe cei care se pricep si vor sa ma ajute cu ce piese trebuie sa cumpar (cu cod de piese) si ceva instructiuni si/sau cu ce ar trebui eliminat/schimbat/adaugat ca sa pot trece de la 1N3 la 1N7.
    Multumesc frumos :)
     
  8. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    DragosM90 1N7 nu e complet electrica, e hidraulica + asistata electric de coloana. Ai nevoie de alta pompa, caseta, alta coloana cu 1N7, cablaj si codare. Posibil ca e nevoie si de un modul aparte, nu mai tin minte exact.
     
  9. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Atunci ce caseta au cei care nu au acel vas de lichid de servo? Ca am tot vazut poze cu zona aceea goala (unde ar fi vasul de lichid servo)
     
  10. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    DragosM90 alea sunt electrice, dar acolo e vorba de modelele facelift.

    Pentru non facelift iti atasez ceva screenshoturi din ETKA pentru modelul B8 - 2008 care il ai in semnatura.
     
  11. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Multumesc frumos pentru poze , cea de pe facelift nu o pot pune?
     
  12. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Poti pune caseta de facelift dar ai nevoie in afara de caseta si de centrala electrica de facelift, cablajul aferent, CP si codari.
     
  13. Iustinh 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2020
    Locație:
    Londra
    Masina:
    A4 2.0 TDI 2010
    Buna seara,
    In urma problemei mele cu caseta de directie, pocniturile in volan la viteze mici și pe loc, plus volanul foarte tare dupa recondiționarea propriei casete am fost la service și mi-au spus clar ca este caseta dusa. Am și un video care il atasez.
    Am hotărât sa schimb caseta cu una originala noua. Au comandat-o din Germania, astăzi m-au chemat sa testez masina si volanul se misca foarte bine revine la poziția inițială dupa viraje dar în proporție de 95% la viteze de 40 km/h.
    Dar pocnitori care le simt în volan și se si aud nu au dispărut. Unde as putea sa mai caut ? Mi-au spus ca pompa de servo nu are nimic, am presiune și nu face niciun zgomot.
    Am lăsat masina la service pentru mai multe investigații si dacă găsesc vreo soluție o sa scriu aici. Mulțumesc

     
  14. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    Salut,
    Am condus Audi-ul nevestei (A4 B8 an 2009) care este dotat cu servotronic din ce am vazut pe factura masinii (are si in portbagaj pe sticker 1N3), si am observat 2 probleme.
    1: pe loc tremura volanul, am citit topicul si va multumesc pentru solutie (furtun 8K1-422-893-CJ cost 705 lei)
    2: volanul se invarte greu, am si un A6 C6 FaceLift cu servotronic si pe acela il invart cu un singur deget
    Imi puteti explica va rog ce se intampla ?

    La reprezentanta mi-au spus ca este normal acest lucru (directia tare), iar pentru tremurat volan intr-adevar se inlocuieste acel furtun si ar trebui sa scap de problema. La voi cum se invarte volanul pe B8 cu servotronic ?
     
  15. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Se invarte usor si se intareste doar la viteza.
     
    Tudor.chirila apreciază asta.
  16. Amboo

    Amboo 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2020
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A4 B8 CAHA 2010 Quattro
    Am in plan in viitorul apropiat sa fac trecerea la 1N3. Cu aceasta ocazie voi inlocui si pompa de servo care momentan are o mica mica pierdere de ulei pe la semering. Fireste ca ma gandesc foarte serios si la inlocuirea (preventiva) a conductei cu problema.
    Acum urmeaza partea unde cer ajutorul:

    - De ce simt vibratia descrisa de cei care au 1N3 la masina mea care este echipata cu 1N1 ?
    - Stiu ca 8R1422893R este conducta revizionata si evident mai noua ca data de productie fata de cele problematice si se potriveste pe A4, A5 si Q5... dar 8K1422893CM ar merge pe al meu B8 ? Este acest cod, codul unei conducte revizionate fata de cea problematica ?
     
  17. Danut1 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2019
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 2.0 TDI 2014
    Salut posesori de audi!
    Duminica seara mi-am parcat masina in garaj, iar dimineata surpriza:steering defective. Do not drive,si martorul cu rosu in bord si ne mai avand servodirectie. Bineinteles ca am lăsat-o acolo ca a trebuit sa plec la munca cu masina soției. Nu am apucat sa o duc la o diagnoza inca, dar in cazul in care e dusa caseta stie cineva daca se poate reconditiona? Ca nu dispun momentan de 6-8000 de lei momentan pt una noua.
    Tin sa precizez ca directie este electrica
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pana dispui tragi masina pe dreapta. S-a mai scris de zeci de ori pe forum dar nu ai citit pe forum. O caseta electrica nu se reconditioneaza.
    Cumperi alta noua nu neaparat OE ci una facuta de cei care fabrica caseta ta de directie montata pe masina. Inainte de mai scrie vreodata pe forum, cand ai probleme, fa diagnoza. Acum am facut o exceptie si ai primit raspuns.
     
  19. Eduardvi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 CNHA 2017
    Buna ziua,
    Detin masina din profil si de mai bine de 6 luni ma chinui cu o problema: imi spal masina iar a doua zi nu am servo, ca si cum ar fi intepenit volanul, atasez un log din VCDS:
    02838 - Ventil pentru servotronic -N119-
    012 - defect circuit electric
    împrejurari cod:
    Stare defect: 01101100
    Prioritate defect: 2
    Frecventa defect: 13
    Resetare contor: 6
    rulaj: 260313 km
    Indicator de timp: 0
    Data: 2020.07.12
    timp: 18:26:00
    Tin sa mentionez ca acel "senzor", ventilul servotronic a fost schimbat la fel si uleiul. In momentul de fata numai pot reseta eroarea, dar dupa un drum de 50 de km, daca opresc si o repornesc totul merge perfect.
    Daca cineva a mai intampinat aceasta problema, ca rog sa ma ajutati cu niste sfaturi.

    Multumesc
    O zi buna.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primil rand fa diagnoza cu VCDS original nu cu mizerie clona chinezeasca sau fa diagnoza cu VAS-PC = ODIS. Acea piesa ai schimbat-o cu una noua si originala ? Daca nu, cumpara una noua si originala si schimb-o. Verifica mai intai conform ELSA cablajul acelui releu / ventil servo.
    La electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
     

Distribuie pagina asta