1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - pompa servo - lichid servo si/sau caseta directie la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de sab197, 25 Mar 2010.

  1. Eduardvi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 CNHA 2017
    Sunt din Arad,
    Am schimbat cu una originala si noua, am fost la 6 electricieni, unul singur a mai miscat ceva, a readaptat caseta, a tinut o luna iar la prima spalare a masini s-a taiat din nou servo, nu cunosc un electrician bun, din pacate. Multumesc pentru promtitudine.
     
    G.audi și Bogdan16ucv apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi mufa solenoidului sa nu aibe clips-ul rupt si sa nu faca contact bine.
    Verifica si continuitatea firelor, la B8 numai exista releu, este conectat direct la J519 (BCM1).
    Daca firele sunt ok, masoara daca ai tensiune in mufa, e posibil ca solenoidul sa nu primeasca alimentare.

    Ai un defect electric, nu iti rezolvi problema cu resetari, adaptari, etc.
     
  3. Eduardvi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 CNHA 2017
    Multumesc "audi66".
    O zi buna si sanatate.
     
  4. Bogdan16ucv 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2020
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 B8 2008
    Eduardvi
    Poți să rog să mă ajuți cu un cod de piesa pentru ventil servotronic N119 ?
    Și dacă ai rezolvat ne poți spune cum, am și eu acceasi eroare ca a ta. Mulțumesc.
     
  5. Eduardvi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 CNHA 2017
    Salut,
    Inca nu am ajuns la electrician. Am incercat sa caut in ETKA dar nu am reusit sa gasesc. Nu am rezolvat problema, nici nu am un electrician bun in Arad.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce ai tu nevoie nu este in ETKA ci in ELSA. Daca nu poti instala tu ELSA intri aici: https://erwin.audi.com/erwin/showHome.do urmaresti acest tutorial aici: https://erwin.audi.com/erwin/showStepByStep.do pentru a folosi tot ce ai nevoie, iti faci cont si cumperi in baza unor sume modice acces la toata baza de date (schemele electrice, manuale si metode pentru reparatie) a grupului VAG.
     
  7. JohnDoe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    peste tot si nicaieri
    Masina:
    a8 2021
    Cum se poate scoate sita de la vasul de servo la un A4 B8 ? Ma tot chinuiesc si nu reusesc sa o scot afara. Vreau sa trag jumatate de ulei afara sau cat imi permite si sa il reimprospatez cu altul nou. Pana la sita abia trag cate 80-100 ml.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca nu ai 2 maini stangi, cu grija si o surubelnita fina intre sita si vas.
    Dar, e mai simplu sa scoti un furtun din vas si curge tot continutul.
     
  9. tomalya1972

    tomalya1972 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2017
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    AUDI A4 Sline 2012 2.0 TDI 143 cp
    Va salut,
    Vin catre voi, spre cunoastere cu urmatoarea speta: in urma cu circa 2 saptamani, servodirectia a inceput sa functioneze foarte, foarte greu, sacadat, etc., pompa fiind hidraulica. Ca de obicei, cand ai probleme te deplasezi de urgenta la service. Eu m-am deplasat in Pitesti, la service in strada Fratii Golesti, unde de ani de zile am efectuat reparatii la masinile pe care le-am avut, in decursul anilor. La evaluare mi-au spus ca nu s-au mai confruntat cu astfel de simptome si ca va trebui luate prin eliminare, adica: furtunurile, supape (2.000 lei), pompa (1.500 lei), caseta directie (circa 4.000 lei). In fine zic, ghinionul meu.
    Ma programez pentru data de 26.04.2021. Intre timp, cumnatul (care este mecanic la Campulung) unui coleg , care urma sa vina in vizita pe la colegul meu i-a spus sa vina sa vada si masina mea. A venit, mi-a zis ca probleme sunt multiple dar ma asteapta in ziua urmatoare le Campulung.

    CONCLUZIA: Mi-a schimbat rola intinzatoare si rola alternator care aveau joc, etc. si uleiul hidraulic, cu unul romanesc care a costat, atentie 6.5 lei, intrucat a zis ca este mai bun decat cele la care se fac multa multa reclama, dar trebuie schimbat cat mai des (de preferinta la un an). Costuri totale piese: 330 lei.
    Masina functioneaza perfect, urmand ca luna viitoare sa ma deplasz pentru inca o aerisire, control, etc. Daca nu aveam norocul sa-l intalnesc, costurile in Pitesti la service-ul din strada Fratii Golesti ar fi fost de peste 5.000 lei, poate fara niciun rezultat. Deci ATENTIE si mult noroc.
     
    AlexandruG24 și Amboo apreciază asta.
  10. Florin Belega 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2021
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 cp, 2009
    Salutari,
    Ma bat cu o problema de cel putin doi ani de zile la masina, niciun mecanic nu-i da de cap. Am facut constatari/verficari la reprezentanta, service-uri peste service-uri. Nu s-a rezolvat nimic.

    A4 b8 2009, servo hidraulic, la rece primele 10-15 minute merge bine servodirectia. Dupa, incepe nebunia, volanul se intareste tare de tot, trepidatii in masina, motorul suna foarte zgomotos. Cand sa opresc la semafor, incep trepidatiile in pedalier, cat si in volan. Pornesc de pe loc si dispar trepidatiile.

    Pur si simplu servo cade, iar cand cade ... motorul trage foarte greu, devine galagios, incepe sa smuceasca la viteze foarte mici (parca s-ar ineca), pedalele de acceleratie si frana se intaresc, mai ales aceleratia. La drum lung imi oboseste foarte tare piciorul, trebuie sa apas tare pe pedala ca sa merg cu viteza pe care mi-o doresc.

    Am schimbat doua pompe servo, asa m-a sfatuit mecanicul. De o saptamana am pe masina montata pompa nou nouta, Audi. Aceleasi simptome.

    La reprezentanta s-a facut constatre si mi-a zis ca este coloana volanului, dupa am mai vorbit cu mecanicii de acolo in particular si mi-au zis ca nu sunt siguri ca-i coloana.

    Distribuita am schimbat-o acum un an, la fel si cureaua de accesorii. Am pe ea compresor AC nou, singurul neschimbat alternatorul.

    Nu prea mai am chef si timp ca sa le iau pe rand la schimb pe banii mei. Mai ales ca mecanicii favorizeaza masinile cu probleme "de gasit".

    Ce au mai ramas suspecte si neschimbate ar mai fi: caseta de directie, conducta care duce de la pompa servo la caseta si axul / coloana volanului.

    Am uitat sa precizez, in curbe destul de strnase, cum ar fi: serpentine, zone cu multe curbe, servo-ul revine la viata si motorul incepe sa traga, respectiv pedalele devin mai moi.

    Ceva ajutor ? Multumesc.
     
  11. Dragos florea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Italia / Slobozia
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA
    Va salut,
    Detin un A4 B8 02/09 cod motor CAGA. Am citit topicul integral si va rog sa ma ajutati. Codul 8R1 422 893 T imi rezolva preblema cu vibratiile ? .
    Am facut upgrade la servotronic si din ce am citit 8R1422893R merge sigur. Vreu sa stiu daca cel mentionat mai sus ar fi bun. L-am gasit la un pret bun. Va multumesc.
     
  12. Amboo

    Amboo 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2020
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A4 B8 CAHA 2010 Quattro
    Mi-a zis asta-vara un amic mecanic (cu ocazia upgrade-ului la servotronic) ca furtunul de tur ar fi “plin” de supape. Acum nu stiu ce sa zic, ca n-am facut autopsia unui furtun, dar am avut aceeasi problema cu vibratiile (nu erau foarte foarte deranjante) si am mers pe varianta cu rezolvare sigura adica 8R1422893R. Probabil, daca spusele amicului meu sunt adevarate, furtunul asta revizionat are ceva diferit in interior, ca in exterior nu prea sunt diferente.
     
  13. Amarfei Cristinel 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, B8,5, 2013, 2.0 TDI 177 cp , quattro - Cod motor CGLC, cutie S tronic
    Buna seara,
    De curând, la masina din profil un Audi A4 B8 facelift an 2013, mi s-a blocat volanul cu codul la dignoza: direcție defecta. Am demontat caseta de direcție si s-a constatat ca a intrat apa la calculatorul casetei. Se poate repara calculatorul sau trebuie alta caseta ? Multumesc
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se repara, vezi pe OLX sau eBay, numai stiu unde am vazut modul reconditionat cu piesa veche la schimb.
     
  15. StefanGunta 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2021
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 avant 2.0tdi cglc 2013
    Am avut probleme la directie. Este vorba despre un Audi A4 B8.5 cu servotronic. Volanul se invartea mai greu ca inainte si in unele pozitii agata - se simtea greu. Mecanicul a spus ca este caseta de directie defecta (9.500 lei) fara nicio eroare in bord. Cu ajutorul vostru am gasit problema de la axul de la caseta de directie si volan, unde avea putina rugina (la crucea cardanica) dar era indeajuns sa afecteze directia. S-a rezolvat cu 1 spray de rugina si apoi uns in acel loc.
    Recomand verificarea acestui ax inainte de a vorbi despre caseta ca este defecta (in cazul meu). Mulțumesc si mult succes.
     
    Ionut Cimpean apreciază asta.
  16. Ionut Cimpean

    Ionut Cimpean 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2020
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 2.0l 2009
    Salutare,
    Aceeasi problema am avut si eu, mergea volanul foarte greu si uneori cu noduri.
    Problema a fost de la articulația respectiva (poza din mesajul anterior). Dupa ce am dat cu spray cu vaselina volanul se invarte foarte ușor.
    Acum problema e că nu am montat-o din nou in pozitia corectă si mi-au aparut mai multe erori legat de sistemul de monitorizare presiune roți si senzorul G 85.
    Am incercat calibrarea lui cu VCDS conform procedurii de la pagina 2 (din topic-ul ESP si ABS aprins in bord), dar la un moment dat imi da eroare si nu se calibreaza.
    O sa mai incerc cateva soluții si revin cu update
     
  17. danike 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A5 F5 2.0 TDI 2019 DETA 140KW
    Salut,
    Stie cineva ce dimensiuni are crucea cardanica de la sistemul de antrenare pentru servodirectie la Audi A4 B8.5 an 2015 ?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De ce nu o demontezi pe a ta si sa o masori pentru ca sa fi sigur ? Nu exista ca si piesa separata la vanzare in grupul VAG asa ceva.
    Este si ai data explicatia aici in topic in pagina mesajului cittat de tine.
     
  19. danike 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A5 F5 2.0 TDI 2019 DETA 140KW
    De ce ? Pentru ca nu o demontez eu, ci trebuie sa merg la un service pentru inlocuire si e mai simplu daca detin deja piesa la momentul respectiv.

    P.S.:

    Am curatat deja piesa o data, dar dupa un timp defectul a reaparut si pe cale de consecinta m-am hotarat sa o inlocuiesc.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai cum sa o cumperi ca si piese separata din reteaua grupului VAG (reprezentante Audi, VW, Seat, Skoda). Ti-am mai spus asta si s-a mai spus asta.
    Deci pe cale de consecinta trebuie sa o demontezi si cei care vand piese auto = magazine de piese auto sa masoare si sa gasesasca ei compatibilitati.
    La noi in Bucuresti sunt niste magazine de piese auto (Al Padrino se numesc care sunt in piata din 1990 si acei vanzatori sunt niste profesionisti in a gasi piese compatibile doar pe baza unor schite si masuratori). Au cataloage pentru piese, pe hartie, vechi de zeci de ani NU pe calculator si cauta in acele cataloage echivalente de piese care NU se gasesc in mod normal la niciun furnizor pentru ca NU le apar in programele existente in calculatoare.
    Tu trebuie sa dai de niste vanzatori de piese auto "batrani" si cu zeci de ani de experienta care stiu ce sa caute doar pe baza vizuala si masuratoare mecanica cu un subler si micrometru. Daca te duci la niste copii = tineri cu un calculator in fata NU ai facut nimic. Cruci din astea AM se gasesc (pe la masinile japoneze, coreene, etc.,etc.) dar trebuie masurate adica trebuie sa ai piesa fizica demontata. Daca acel service NU iti accepta imobilizarea a masinii NU sunt seriosi.
    Uneori NU ai cum sa scurtcircuitezi niste etape si trebuie alocat timp si rabdare chiar daca stai cu masina imobilizata zile intregi sau chiar saptamani.
     

Distribuie pagina asta