1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat /- Consiliere achizitie Audi Q7 motor DIESEL

Discuție în 'Audi Q7' creată de ultra19, 23 Apr 2009.

  1. RazvanTM

    RazvanTM 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 177HP
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    La km aia fii atent la distributie, cutie, admisii, injectoare, EGR, suspensie, etc.
    Sunt lucruri destul de costisitor de remediat.
    Nu lua un 3.0TDI fara o verificare amanuntita (fie el Euro4 / 5 sau 6, problemele comune sunt cam aceleasi).

    Ce observ este ca foarte rar se mai gasesc masini de 10+ ani recent aduse cu mai mult de 230-240.000 km.
    Cred ca au inceput nemtii sa faca economie sau folosesc transportul in comun mai mult decat in trecut.

    In schimb, pe mobile.de gasesc mii de masini 2015-2016 cu 350-400.000 km.

    Toate astea “impecabile” vad ca ajung in Romania, culmea, mai ieftine ca in Germania.
     
    asusx51r apreciază asta.
  3. RazvanTM

    RazvanTM 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 177HP
    Salut audi66

    Da asa m-am gândit și eu. Intradevar masina are istoric la zi in audi. Ultima întrare august 2020 la 325.000 km

    Are câteva intrari la care scrie mai mult decât maintenance job.
    La 210.000 km EGR
    240.000 km injector (nu stiu daca toate sau doar 1)
    280.000 km scrie ceva de distribuție mi a spui băiatul de la reprezentanta dar din ce își da el seama e vorba doar de întinzător.
    În rest sunt cu maintanace job. Probabil ulei și filtre. Are uleiul schimbat la fiecare 20.000 km, undeva la 2 schimburi pe an.

    Mai caut. Nu sunt super convins deși masina este foarte dotata pentru 14.000 euro și istoric.

    Drumuri bune
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Cu istoric la zi, banuiesc ca are si ceva probleme rezolvate in reprezentanta.

    3-350.000 km nu sunt multi pentru un V6 diesel, daca a fost intretinut cum trebuie.

    Problema este ca de acolo incep bubele V6-lui, pentru care trebuie sa te pregatesti psihic si financiar.
    Cele mai costisitoare de remediat fiind distributia si problema span-ului in sistemul de injectie.

    Nu cred ca o sa gasesti vreunul cu distributia si injectoarele inlocuite in reprezentanta la banii astia.
    Doar dauna totala, reparata si revanduta sau cu vreo 5-600.000 km.
    6 injectoare in reprezentanta costa undeva la 4000 €uro, doar piesele. Distributia undeva la 2000 €uro, la fel, doar piesele.
     
  5. firepcmaster

    firepcmaster 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Q7 4M, 3.0 CRCT, 2015
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Tot 234.500 avea si cand a postat el anuntul.

    Probabil i-a facut vreo verificare de a aflat de ultima intrare in reprezentanta la 325.000.
     

Distribuie pagina asta