1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat si consiliere achizitie Audi A4 B9 cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de Flo1980, 7 Ian 2017.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Lasa ca nu ne urecheaza, asa "crestem" invatand unul de la altul :thumbs-up:
     
  2. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Si eu aleg oricand modelul mai nou, chiar daca nu are dotari. Iar diferentele intre B8 si B9 sunt cam ca diferentele intre B7 si B8, adica destul de mari.
     
  3. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Corect, dar un B7 cu S-line int/ext, bi-xenon, trapă, cu jante frumoase, arată muult mai bine decât un B8 cu halogene și capace la roți. Mă rog, asta e doar părerea mea. Fiecare avem păreri diferite și respect asta.
     
    RupeDoiu apreciază asta.
  4. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    b8 are halogen si xenon (nu are led sau matrix).

    b9 are un standard xenon. Optiunile sunt led si matrix.

    nu vreau sa începem o discutie fără niciun final (finalizare suna ciudat:)))), dar eu consider b9 superior modelului anterior. in rest sa fim sinceri ca pentru romania jantele de 17 sunt mai mult decat suficiente (toate modelele sunt frumoase la b9 mai putin cele ale colegului cristimate:))))
    climatizarea pe o singura zona este suficienta. Senzorii de parcare se pot monta ulterior fără sa implice vreun cost extraordinar (m-am interesat si pentru senzorii fata se găsesc la 130 lei/buc originali - nu va pot spune aici cum).
    volanul standard arata foarte bine.

    mare atenție la scaune încălzite (unele nu au)
     
    cristimate apreciază asta.
  5. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Mie personal nu-mi place plansa de bord la B9, mi se pare un regres fata de B8, pot sa pun si eu o tableta acolo si tot asa arata, dar nah, se pare ca asta e trendul.:(
    Eu personal ma asteptam la altceva de la B9 , la capitolul interior, fara virtual cockpit mi se pare foarte sterp, dar e doar parerea mea. Noroc cu noile reguli de la NCAP, ca au pus pre sense city-ul standard.
     
    cristimate apreciază asta.
  6. cristimate 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2008
    Locație:
    Cernica
    Masina:
    A4 B7 1,9 TDIe (BRB), A4 B9 2.0 Quattro
    mie imi place. a7 sau a8 sunt cam la fel ... de vechi :)
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ne oprim aici cu discutiile privind diferente sau gusturi - intre diferite modele de Audi - care sunt strict personale. Multumesc
     
  8. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    Cum e a4 b9 avant sport fata de un model non sport? Ma refer la comfortul suspensiilor, e diferenta mare?
     
  9. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Încerc să vă detalieze experiența mea cu privire la achiziția unei mașini.
    Am căutat să achiziționez un audi a4 pe firmă. 99% dintre comercianți nu vând decât dacă se plătește prețul întreg și returnează valoarea TVA după ce se trimit actele cu privire la înmatricularea mașinii.

    La început căutam a4 8.5 (facelift) iar la prețul de 18000-19000 euro net găseam mașini cu 120.000-160.000 km (cu opțiunile pe care le urmăream). eram conștient de problemele tipice așa că am suplimentat bugetul la 22.000 de euro net pentru un a4 b9 în varianta 1.4tfsi (150 cp) stronic și echipare de bază (am cerut sfaturi chiar aici pe forum).

    În timp ce căuta mașina ne-a zis @cristimate că există un lot de 150-200 de mașini audi a4 b9, 2.0 tdi 190 cp quattro, alcantara, virtual cockpit etc. Prețul: 24.000-25.000 fără tva. Am făcut calculele și am zis că trebuie să iau una și să nu îl las pe @cristimate singur. Mașinile erau din flota SIXT și EUROPCAR aveau în jur de 25.000 de km și toate aveau verificare amănunțită făcută de Audi respectiv garanție 3-5 ani. Toate mașinile erau identice, doar culoarea era diferită.

    Am rezolvat cu concediile (pentru mine și soție) și am achiziționat bilete de avion bucurești - dortmund cu 300 de lei. În momentul achiziției, în zona dortmund erau localizate peste 50% dintre mașini.
    Am început să caut mașina care urma să fie achiziționată iar din fișele de verificare unele aveau destul de multe probleme de la accidente la parbriz spart sau interiorul deteriorat. Am atașat câteva fișe de verificare pentru cei care caută mașini „IMPECABILE”. Nemții nu prea cunosc limba engleză iar unii dintre ei nu au dorit să pună la dispoziție verificările sau au ascuns anumite părți ale acestora. Unii au recunoscut că mașinile nu erau „Accident Free” doar după ce am primit verificările - vorbim de concesionari și dealeri audi și mașini de 25.000 de km, vă dați seama ce presupune să colaborați cu diferite parcuri auto și mașini cu km mult mai mulți....
    Cu privire la acte:
    - am solicitat verificarea.
    - am decis mașina „aleasă” - plin de originalitate am ales una identică cu cea pe care o are @cristimate
    - am trimis documentele firmei: Copie CI Administrator, Certificat de Înregistrare, Document pentru înregistrare în registrul operatorilor intracomunitar, Extras de la Registrul Comerțului care să nu fie mai vechi de 1 an.
    - au mai fost necesare: trimiterea unui fax de probă de pe numărul de fax are apare în Extrasul de la Registrului Comerțului, trimiterea contractului semnat sau al altor acte de pe email-ul menționat în extras etc.
    - pentru a ridica mașina am avut o „imputernice” făcute în firmă și o „autorizație” solicitată de dealer.
    În total au existat vreo 50 de email-uri.

    Mașina avea un preț de 24600 fără tva din care nu s-a putut negocia nimic. Am primit doar numerele provizorii și asigurarea aferentă pentru 15 zile, rezervorul puțin peste jumătate (din partea dealer-ului). Preț cu TVA 29274 euro
    Mașina dorită/aleasă a fost în Nuremberg (400-500 km de Dortmund). Am luat un autobuz de la aeroport la gara cea mai apropiată (3 euro de persoană). Am achiziționat bilete de tren online de la gara de lângă aeroport la Nuremberg. 2-3 trenuri regionale și un tren ICE. Cost pentru 2 persoane 51 de euro. deși primul tren a avut întârziere vreo 30 de minute am putut să luăm alte trenuri și am ajuns în nuremberg cu 1 oră mai târziu. Când venea controlorul îi explicam că a avut primul tren întârziere. Verifica dacă este adevărat, își cerea scuze politicos pentru disconfort și ne oferea sfaturi cu privire la călătorie.

    În nuremberg era organizat nu știu ce târg și pe booking (și celelalte site-uri similare) apărea că totul este rezervat 99%-100% sau apăreau 3 camere: cea mai ieftină 700 de euro iar cea mai scumpă 1900 de euro.

    Am rezervat un apartament prin airbnb aproape de gară. Apartamentul nu era foarte curat dar urma să plecăm la ora 6:40. Prețul: 60 de euro. deoarece țineam post și am alergat de la un mijloc de transport la altul, toată ziua am mâncat doar covrigi.

    A doua zi am luat bilete de tren de la Nuremberg la Neumarkt in der Oberpfalz (16 euro în total). La gară am fost așteptat de o mașină trimisă de dealer.

    Am văzut mașina, a fost dragoste la a doua vedere (prima a fost când am văzut verificarea) - soția era deja geloasă dar din privirea ei înțelegeam că e de acord cu „ménage à trois”.
    Am confirmat la firmă că totul este în regulă și a fost făcut transferul cu comisionul de urgență (75 de euro). Plata a fost făcută la ora 9:45 (ora României) și am avut noroc că a fost confirmată în aceeași zi (în jurul orei 15:00 ora germaniei). Altfel, mai trebuia să rămânem o zi. în timpul zilei am luat masa la o pensiune din apropiere, aprox 25 de euro iar mâncarea penibilă.
    Mașina avea consumul mediu pentru ultimii 2700 de km de 5,6 și o viteză medie de 90 km

    Am plecat către munchen pentru a face o scurtă vizită (cu o mică oprire la Ingolstadt, nu la Muzeul Audi așa cum vă așteptați ci la Outlet). Ne-am cazat în München la un hotel de 4 stele din centru unde nu se mai făcuse curat din 1912. 85 de euro cazarea (cereau 20 de euro pentru parcare suplimentar), paturile erau rupte, chiuveta sparta etc etc. a fost horror (înainte am încercat să ne cazăm la un alt hotel de 4 stele dar nu din zona centrală care era plin de imigranți sau alți arabi - am fugit cât de repede am putut). Am parcat în stradă. era 0,5 euro pentru 12 minute. am ales 36 de minute (1,5 euro), am pus bilețelul în parbriz deoarece din experiență știam că după ora 20:00 nu se mai fac verificări cu privire la plata parcării (nu faceți ca mine). Am luat câte ceva de mâncat în cameră deoarece eram foarte obosiți și era cam greu de găsit mâncare de post (aprox 20 de euro) Am luat micul dejun la ora 6:30 iar la 7:15 eram plecați (de la ora 08:00 AM se fac verificări la parcări).

    Am plecat către Salzburg (o scurtă vizitare) și am alimentat înainte de a intra în Austria. Mașina are rezervorul mai mic decât îmi imaginam. nu mai știu exact prețul per litru și valoarea alimentării dar vigneta pentru Austria a fost de 9 euro. Am vizitat Salzburg și am mers către Budapesta.

    La un Shell care se află la granița între Austria și Ungaria am oprit pentru a lua Vignetă pentru Ungaria. Era un tip la 40 de ani cu o atitudine de „șmecheraș”. Am plătit 20 de euro, am primit vigneta (prețul era în forinți), a băgat banii într-un aparat și am primit rest 2,5 euro de la aparat. Am luat restul, am ieșit, am verificat prețul (prețul era de 12,5 euro) m-am întors la el, i-am explicat că nu este corect, el a zis că nu îl interesează că aparatul mi-a dat restul, dar i-am zis că vreau să discut cu șeful lui. În acel moment mi-a dat imediat 5 euro și cred că dacă insistam îmi dădea 50 de euro doar ca să nu fac scandal. Am zis unui alt băiat că ceea ce fac nu este corect și că vor avea probleme...

    La Budapesta am mai făcut o sesiune de shopping în viteză (Budapesta fiind un oraș preferat pentru noi în care mereu mergem cu plăcere). Am rezervat o cameră în Sighet la un hotel absolut superb (poate să fie considerată reclamă, dar hotelul merită: Hotel Science). 45 de euro pe noapte, un pat cu lățimea de 3,5-4 m, mic dejun inclus iar hotelul făcut de o echipă de design care a câștigat cu acest proiect diferite premii internaționale. orașul este superb iar mâncarea, servirea, băutura, oamenii sunt de 10+. Am parcat tot în stradă deoarece parcarea hotelului era plină. Parcarea hotelului se plătea separat. Parcarea în stradă nu se plătește în intervalul 20:00 - 08:00. Cei de la hotel mi-au spus că dacă voi pleca mai târziu îmi vor da ei gratuit un însemn (asemănător cu cel care se pună pe ușă la hotel) ca să nu am vreo problemă.

    Am plecat din Sighet de dimineață și am stat aproximativ 1,5 ore în vamă. Nu mi-au fost solicitate documente cu privire la calitatea de a conduce mașină pentru firmă (împuternicire), ci doar cărțile de identitate, permis de conducere, brif mic - certificat.

    Am realimentat în Timișoara. În Craiova aveam 1300 de km de la alimentarea de la granița Germania/Austria (când am resetat valorile) și un consum mediu de 4,9% în condițiile în care mașina nu a fost menajată.....

    Am făcut programare la RAR și deși era liber pe 10 aprilie (soția a rămas cu mașina în craiova), am ales data de 28 aprilie (aceasta era următoarea zi disponibilă).

    Costuri:
    - 67 euro bilete de avion
    - 7 euro taxi de acasă la aeroport
    - 51 de euro bilete de tren
    - 6 euro bilete de autobuz de la aeroport la gară
    - 20 de euro covrigi și apă în prima zi
    - 60 de euro cazare nuremberg
    - 16 euro bilete de tren a doua zi
    - 25 de euro mâncarea penibilă
    - 10 euro cafea etc
    - 20 de euro altă apă etc
    - 86,5 de euro cazare și parcare München
    - 20 de euro mâncare în camera
    - 21,5 euro vignete
    - 65 euro (aproximativ prima alimentare)
    - 20 euro masă Budapesta
    - 45 euro cazare Sighet
    - 30 euro cină Sighet
    - 3 euro vignetă România
    - 50 euro alimentare Timișoara
    - 27 euro alte mici cheltuieli
    Total: 650

    - 29.274 euro preț total mașină (net + tva garanție)
    - 75 euro comision transfer urgent

    SFAT: dacă trebuie să schimbați o sumă mare de bani apelați la site-ul acesta: http://www.valutare....-de-schimb.html
    Între casa de schimb la care urma să schimb banii și cursul obținut cu ajutorul acestui site a fost o diferență de 600 de euro. Am schimbat sub cursul bnr ......

    WP_20170405_09_34_12_Pro.jpg IMG_0125[3533].jpg
     
    lazydaniel83, Johannz, Red_ și alți 5 apreciază asta.
  10. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    Felicitari de achizitie, drumuri cat mai bune iti doresc.
    Verificarile le ceri inainte pe mail?
    Ca regula generala pt masini identice ti s a parut ca cele cu pret usor mai ridicat erau mai ok?
    Ti se pare acum ca daca ai fi ales o de acasa ar fi fost o greseala majora?
     
  11. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Verificările le-am cerut pe email - la sfatul lui @cristimate . fără sfatul lui sigur mă păcăleam.
    Nu pot să spun că prețul puțin mai ridica însemna o mașină care era mai ok la verificare dar am observat că mașinile vândute de „Zentrum Audi...” aveau mai multe proleme și prețul era mai ridicat. Singurul sfat: înarmare cu foarte multă răbdare, eventual să te sfătuiești cu alte persoane care judecă la rece și să nu accepți să iei o mașină fără verificare.
    Mașina a fost aleasă de acasă. am fost pentru o singură mașină acolo (contractul și toate actele erau făcute). nu am făcut plata de când eram în țară deoarece de curand mi-am luat o țeapă de 8000 de euro (am avut încredere într-un ordin de plată operat de bancă) și de atunci nu mai vând nimic până nu văd banii în cont și nu mai cumpăr nimic până nu văd și plec cu respectivul bun.

    Mașina este super. Necesită puțină atenția la acomodarea cu oglinzile
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si schimba mizeriile alea de jante. Dumnezeule, cum au putut monta mizeriile alea pe o masina ca asta nu pot sa inteleg.
     
    alexandru13alec, scooby88 și bobalex18 apreciază asta.
  13. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    Daca platesti de acasa, odata ajuns acolo in cat timp pleci cu masina? Cat dureaza sa faci actele, numerele provizorii etc?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca este platita pleci imediat ce ai numere luate. Daca vrei numere provizorii de obicei se ocupa cel care vinde masina de asta pentru ca tie daca nu stii unde sa mergi iti da cu virgula. Actele dureaza maxim 1 ora la dealer si maxim 20-30 minute la cei care elibereaza numere. S-a mai scris pe forum despre asta in topicurile dedicate achizitie si ne repetam inutil. Bafta.
     
  15. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    dacă plătești de acasă, ghici ghicitoarea mea în cât timp pleci cu mașina?! Eu nu te sfătuiesc să faci asta nici măcar dacă firma care o vinde este a mamei tale.
    actele au fost făcute dinainte, altfel se fac în 10-15 minute (sau cum spune @Cristi în maxim 1 oră). Numerele au fost luate dinainte de dealer. deja le avea când am ajuns acolo (8:15 dimineața).
     
  16. cristimate 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2008
    Locație:
    Cernica
    Masina:
    A4 B7 1,9 TDIe (BRB), A4 B9 2.0 Quattro
    Cum zicea @bobalex, nu iti da verificarea aia tuv sau dekra pe mail? Fugi de rupi pamantul...

    Tepari si nemții...

    Asa am zis si eu prima data... :)
    Dar sunt cele mai scumpe 17" ca opțiune si te obisnuiesti cu ele, garantat!
     
  17. cyberlex 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2012
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A4 B9 2016 2.0 TDI (DETA) 190 CP
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E cam undercover, ce sa zic...iar cu consumul ala de 3,7 % cred ca nu poate fi decat un Lastun sub acea invelitoare.
     
  19. cyberlex 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2012
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A4 B9 2016 2.0 TDI (DETA) 190 CP
    :) Dar ca dotări?
     
  20. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    ca fapt divers, în timp ce căutam mașina am observat că mașinile fără poze reale ori erau prea „proaspete” ori erau vândute și cât timp mai era anunțul valabil își făcea firma publicitate.
    vânzătorul apare ca fiind dealer audi iar maina are dotări interesante. acum de la literele din anunț la situația în realitate este cale lungă și „nebătătorită”
     

Distribuie pagina asta