1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistem de franare cu probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de CosminCatrinoiu, 26 Dec 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Daca vrei sa verifici fenomenul de care vorbim, indiferent de ce model de masina alegi dotat cu servo frana, opreste motorul, fa cateva pedale si o sa vezi ca pedala se va intari foarte tare(deci s-a pierdut efectul obtinut prin vacumarea buteliei servo) apoi tine piciorul pe pedala de frana si reporneste motorul. Daca pedala se inmoaie imediat atunci nu ai nici o problema la servo!
     
    Julianos Rae apreciază asta.
  2. mihaieugen

    mihaieugen 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A4 Avant 2001 Facelift Diesel AHH
    Este adevarat ce spui. Dar de ce face asta si cu motorul pornit? Azi am mai verificat fenomenul pe masina altui coleg. Tot un golf si aceeasi faza. Cu motorul pornit nu se intarea pedala indiferent cate faceai. Am tot sapat pe net in diverse forumuri si am mai gasit o explicatie la acest fenomen care pare logica dar si un pic dureroasa.

    "Nu a-i vacuum, pompa nu reuseste sa creeze suficient vacuum la turatii joase atat cat consumi tu prin apasarea repetata a franei. Pompa tandem ar trebuii verificata."

    Asadar este posibil ca acest fenomen, de intarire a pedalei de frana cu motorul pornit, sa semnaleze o defectiune a pompei de vacuum.

    Ca si model, pompa de vacuum de la masina mea, cu codul motor AHH, arata ca in poza de mai jos. Pretul este undeva intre 550 si 900 de ron.
    Are cineva idee de cum se verifica aceasta pompa si care sunt parametrii ei de functionare?
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Mai 2012
  3. crysti 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2,5TDI AKN 2001
    Etrieri fata,uzura inegala disc-placute

    In cauza se afla un Audi a6 2,5 TDI din 2001.Cu ceva timp in urma,am constat ca discurile,pe ambele parti,numai la interior,sunt uzate in valuri si neuniform.Mi-am zis ca oricum sunt de schimbat si am montat discuri noi si placute noi(discuri Ferodo si placute Ferodo Premier).Dupa kilometri de rigoare,placutele pe exterior calca impecabil,fara urma de striatie,in schimb,la interior placutele calca mai mult la extremitati,unde a si zgariat destul de urat discurile.
    S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?Etrierii,vizual nu prezinta uzura iar bolturile pe care culiseaza nu sunt blocate.
     
  4. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Trebuiau verificate si curatate pistonasele, daca merg greu atunci nu revin si mentin placutele interioare apasate pe disc
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru ca acest topic este foarte general si deoarece exista topicuri in fiecare arie de masina referitoare la sistemul de franare, acest thread se inchide si in consecinta va rog sa adresati intrebarile voastre in topicuri conform tipului de masina detinut.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta