1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. radu.daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a4, 2.0 tdi, 2015, CSUA
    Multumesc
     
  2. catap 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2017
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A3, Model 8P/LBSEF, Motor BSE. 1.6 benzina,manuala
    Salutare,
    Ma puteti ajuta cu o info va rog?
    Maisna Audi A4 B8, 2012- A schimbat cineva doar bucsele ( fara a schimba si bratele )? Eu am cateva dintre ele duse si mecanicul mi-a recomandat sa schimb tot setul stanga dreapta. Am fost la mai multe service-uri si toti imi spun ca se schimba cu tot cu brate, nu doar bucsele deorece, bucsele noi vor incepe sa culiseze pe brate si sa faca joc. Ati schimbat doar bucsele, ce ati pus si daca au fost probleme?
    Merci!
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se schimba bratele integral pentru ca ulterior pot ceda pvotii. Nu se face tiganie si/sau economie deoarece ulterior va ajunge sa te costa mai mult. Ti s-a raspuns corect.
     
  4. Adi-NWA 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2021
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 allroad 2.0TDI, 140kw, 2015
    Salut,
    La un Audi A4 B8.5 an 2014, când merg in linie dreapta pe DN sau pe autostrada nu pot tine volanul drept la zero grade.
    Acesta “aluneca” 1-2 grade stânga sau dreapta când încerc sa corectez. Nu știu dacă se înțelege ce vreau sa spun.
    Nu am nici o eroare in bord și nici nu bate sau nu se aud zgomote ciudate la mașina, nici in mers nici la virat pe loc. Ați mai pățit/trecut prin așa ceva ?
     
  5. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Am patit eu dupa ce activasem drive select la B8 facelift de 2014, exact asa se comporta. Am refacut coding-ul original si parca ( am vindut masina aceea de 3 ani si nu mai retin exact) am facut toate adaptarile pe caseta electrica si am scapat de problema.
     
  6. Andi Man

    Andi Man 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2016
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI 110 KW (CJCD), NYM, 2014
    Salutare,
    Am tot cautat prin cele 40 de pagini dar nu am gasit nici o mentiune.

    A schimbat cineva elementele de suspensie pe spate ? Ma intereseaza operatia de schimbare a bratului superior si a celui din fata (reperele 7 si 10)

    upload_2022-2-20_20-10-23.png

    Manualul de service mentioneaza ca trebuie demontata puntea spate. Exista si alta varianta care sa nu necesite asta ?

    upload_2022-2-20_20-17-45.png

    Mersi.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ridic-o pe cric si baga-te sub ea.

    Vezi daca acel surub este chiar inaccesibil sau poti demonta alt reper (in afara puntii) pentru a ajunge la el.

    De multi ori mai orice surub este accesibil, il poti desface, dar din cauza marimii nu il poti scoate afara fiindca loveste ori in sasiu ori in alt element.
     
  8. Andi Man

    Andi Man 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2016
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI 110 KW (CJCD), NYM, 2014
    Mersi @audi66! O sa arunc o privire weekendul asta.

    Idea e ca am de schimbat o gramada pe spate, aproape tot, mai putin bascula. Poate o sa-mi fie mai usor daca demontez puntea.
     
  9. yyomihai

    yyomihai 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    audi a4 avant 2014, 2.0 tdi, 143 cp. motor cjca
    Salut,
    La masina mea un Audi B8 automat an 2013, de fiecare data după ce plec cu mașina, pe orice distanta, și la un moment dat (de nevoie) încep sa o parchez (lateral, sau cu spatele) se aude un pocnit (trosnet) in momentul când sunt cu rotile virate și încep sa ating ușor frâna. Parca se rupe ceva sub mașina, aud pocnetul in podea, in dreptul scaunelor din fata. Dacă fac manevra in fata și ulterior iar dau cu spatele, face din nou.
    Sunt perioade in care face zgomotul asta și la plecarea de pe loc după ce a stat o perioada mașina parcata, dar nu foarte sesizabil. In schimb când dau cu spatele, in ultima vreme, a inceput sa facă foarte tare.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica bucsa de pe bratul inferior.
    Este bucsa unde vine prins/fixat amortizorul.

    upload_2022-2-22_11-49-56.jpeg
     
  11. Liviu87 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A4 b8 2012 2.0 TDI CJCB
    Salutare,
    Am schimbar tot kitul de brate punte fata si directia este foarte grea. Volanul revine greu dupa viraj cat si manevrarea lui este greoaie. I-am facut si geometria dar degeaba. Mentionez ca am mers doar 20-30 km de la schimbul de brate (marca Maxgear). Directia este precisa dar oare trebuie sa se rodeze pivotii noi ? A mai patit cineva aceasta problema, s-a remediat pe parcurs?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa rodeze pivotii ? Dar sunt de mamaliga ?
     
  13. Liviu87 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A4 b8 2012 2.0 TDI CJCB
    Stiu ca prinderea pivotilor de la bratele superioare au o miscare de rotatie la viraj, fiind prinse in portfuzeta. Nu stiu ce altceva ar putea fi. Sunt curios ce schimbari au observat si alti useri dupa inlocuirea kit-ului de brate. Multumesc.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu am schimbat kit-uri de brate la mai multe masini, inclusiv la masinile mele.
    De la kit-uri complete la 150€ la kit-uri Lemforder de 6-700€.

    Comportamentul masinii de dupa inlocuirea kit-ului a ramas acelasi, chiar daca vorbim de 6 saptamani sau 6 luni de utilizare.

    Sunt niste bucati de metal cu bucse de cauciuc stranse intr-o anumita pozitie si niste pivoti unde nu conteaza pozitia de montaj.
    Nu are ce fel de rodaj sa faca sau cum sa iti schimbe comportamentul dupa un anumit timp de utilizare.

    Nu sunt arcuri care au stat 1 an in ambalaj, in cine stie ce depozit si le-ai montat pe masina, compresandu-se cu o greutate de 1500-1700kg.
    Acolo da, e nevoie de ceva timp.
     
  15. Liviu87 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A4 b8 2012 2.0 TDI CJCB
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca esti convins ca aia e cauza, asteapta 2000 km si vezi dupa.

    Un kit Meyle HD e in jur de 500-550€.
    Pe Lemforder ajungi la 7-800€.
    Un kit Maxgear e 200€.

    La ce te asteptai ?
     
  17. Liviu87 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A4 b8 2012 2.0 TDI CJCB
    Nu a fost chiar atat de putin (200 €uro), dar ai dreptate. Sincer doar ma asteptam sa tina sub 100.000 km, nu 230.000 km ca cel original. Cand o vand peste 1 an, nu apreciaza nimeni ca montez eu pe masina Lemforder cu 4.000 lei. As fi dat 550 €uro pe Meyle dar nu am gasit asa ieftin. Acum astept sa se “rodeze”. Multumesc pentru raspunsuri.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca tu iti faci planul ca peste 1 an o vinzi si nu apreciaza nimeni ca in trecut masina a fost intretinuta corespunzator si cu piese de calitate, am niste cauciucuri din 2007 prin garaj, in caz ca vrei sa le folosesti intre timp pana vinzi masina.

    De fapt, foarte multa lume apreciaza chestiile astea cand “ies la iveala” la un eventual control inaintea achizitiei.

    In schimb, eu il pomenesc si acum pe fostul proprietar ca a pus brate 4 brate superiore Topran (cele mai ieftin posibil).
    De ce ? E de la sine inteles, erau puse de 2 luni si dupa 3 luni la mine au inceput deja sa joace pivotii.
     
  19. Liviu87 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A4 b8 2012 2.0 TDI CJCB
    Tot timpul am schimbat piesele cu branduri de calitate exceptand data aceasta(nu mi s-a parut justificat pretul 4000 lei bratele lemforder). Am facut toate reviziile la reprezentanta. Mi-a placut ft mult masina asta. Nu am considerat-o doar ca pe un mijloc de transport din a in b. Nu imi pare rau cand masina necesita reparatii atat timp cat imi ofera “placerea de a conduce”.
     
  20. J. B. 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2022
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI 143CP Multitronic an 2011
    Salutări,
    La masina din profil u Audi A4 B8 an 2011 ce are cutie automata am joc mare pe flansa din partea dreaptă. Când mișc de carcasa tripodei sus-jos am joc. Nu am desfăcut încă acolo dar cred ca trebuie schimbate flansa + rulment + simering. Va trebui să schimb și tripodele, deși demontate de pe masina nu au joc între cruce și axul planetarei. M-a terorizat mașina asta.

    Imi poate spune cineva cum se numește și unde aș putea găsi piesa de care se prinde tripoda pe partea dreaptă a cutiei de viteze multitronic 8+1 ? Mă interesează și rulmenții stânga/dreapta tot din cutie la prinderea tripodelor. Am cautat pe "N" site-uri online și nu am găsit. Mulțumesc!
     

Distribuie pagina asta