1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A3 8P - inlocuire placute si discuri - avertizare in bord BRAKE - modificare

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de OvMov, 13 Sep 2013.

  1. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    La mine era rupt chiar inainte de mufa, unde se prinde cablul fuzeta in acea clema metalică. Chiar în locul dinainte de mufa era rupt plasticul si se vedeau firele. Nu am avut ce face pe moment decat sa rup mufa de tot si sa leg firele intre ele ca sa nu mai am eroarea in bord.
     
  2. andreiionut 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2019
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A3 8P 1.6FSI
    Salut
    Am schimbat acum 2 zile discurile/placutele/furtunele fata si un etrier spate la Audi A3 8P. S-a facut aerisirea in service.
    Pedala are cursa foarte lunga, pana aproape de podea, foarte moale. Frana tine bine, blocheaza rotile si intra ABS dar doar cand pedala e aproape jos.
    Inainte, pedala tinea foarte sus. La fel, frana de mana are acum cursa maxima cand o trag, inainte o trageam doar putin.
    Cei de la service spun ca trebuie sa se aseze placutele si sa mai merg asa.
    E corect sau mai trebuie facuta aerisirea inca odata? Daca apas pedala de cateva ori aceasta se intareste si tine mai sus.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ionut degeaba ai scris pe forum. Sunt mai multe cauze pentru problema ta si cele mai multe din nerespectarea unor proceduri la schimbarea discurilor si placutelor de frana. Nu detaliez pentru ca nu stam sa scriem proceduri si romane pe forum pentru ca sa-i invatam pe toti prostii care se dau drept mecanici.
    In plus ne repetam aiurea si inutil pentru ca pe forum exista chiar tutoriale si explicatii despre cum trebuie sa procedam cand schimbam discuri si placute de frana.
    Eu nu inteleg cum, avand in preajma unul dintre cei mai buni mecanici din Moldova si nu numai acolo la tine in Bacau, va duceti la toti prostii.
     
  4. andreiionut 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2019
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A3 8P 1.6FSI
    Multumesc.
     
  5. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Salut. Am si eu o problemuta.
    Era sa il pup pe unu ieri in fund pt ca m-a lasat servo-frana, sau cel putin asa cred.

    Daca fac 1-2-3 apasari consecutive de frana, frana devine piatra si nu mai pot sa apas pe ea.
    De obicei sunt obisnuit sa franez treptat cand ma indrept spre semafor, si de multe ori mi se intampla ce am zis mai sus, sa mi se intareasca si sa nu mai raspunda decat daca apas foarte puternic.
    Dupa cautari si cautari, am ajuns la concluzia ca am pierderi de vacuum pe undeva. Ma puteti indruma catre ce as putea sa verific?

    Problema asta o am de un an de zile, dar acum a inceput sa ma sacaie, si daca tot am inceput sa investesc in masina, macar sa repar totul la ea.
    Daca ar putea raspunde altcineva infara de Cristi care ma trimite la mecanic, that would be great :D

    Lumea zice pe net ca problema ar fi de la ștuțul care iese din pompa tandem care ar avea joc, fiind cea mai comuna problema. Unde anume e localizat?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De obicei e localizat pe pompa tandem.

    Dupa 1 an, a fost nevoie aproape sa faci accident ca sa te ocupi de problema asta ?

    Si da, bine zice Cristi, dupa cum intrebi, ai nevoie de un mecanic.
     
  7. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    N-am prea mers cu ea, asa ca n-am mai investit o perioada, plus ca nu imi facea atat de des incat sa ma afecteze.
    O sa ma uit la pompa tandem maine pe lumina si sper sa gasesc ceva fisurat pe acolo.

    Stiu ca am nevoie de mecanic. Am intrebat de un mecanic pe aria de service si nu mi-a raspuns nimeni. Inca astept o recomandare, pt ca mecanicul meu a renuntat :D
    Iti multumesc frumos!
     
  8. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Verifica si supapa aia de sens daca functioneaza corect.
     
  9. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Am rezolvat-o cu stutul minune. Am fost la service si l-am aranjat.
    Nu mai am nicio problema cu frana si parca trage si ceva mai bine.
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ce pompa tandem ai tu și ce motorizare de ai probleme cu stutul?

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  11. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Are 2.0 tdi BMM
     
  12. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Deci, problema e ca frana nu mai tinea uneori, in sensul ca dupa 2-3 pedale devenea piatra piatra (in mers) si nu mai actiona.
    De asemenea, de ceva timp, daca porneam aerul conditionat, tragea ca ultima galușcă, lucru care mi se pare incredibil la 2.0tdi, si pe care nu il facea cand am cumparat masina.

    Am tot citit pe forumuri si am observat ca la pompa tandem, in spatele ei, in sus, (orientare spre parbriz) este un stuț care daca se misca, ar pierde vacuum/ulei/whatever, n-am inteles exact.
    Am verificat placute, discuri, etrierii daca calca bine, siguranta lor cat si lichidul si toate pareau in ordine. Atunci am zis sa verific si ștuțul respectiv, si cand am pus mana pe el, se misca rau de tot, aproape ca puteam sa il dau afara.
    La service l-au batut incet cu un ciocanel pana s-a fixat inauntru, lucru care mi s-a parut ciudat, avand in vedere ca toata lumea pe net punea poxilina sau altceva ca sa il fixeze.

    Dupa 2 saptamani de cand l-am facut, am tras de el si e fix. Nu stiu daca e corect ce s-a intamplat la service, dar frana nu mai are nici o problema, si masina trage bine cu aerul pornit. Poate e placebo, dar nu cred, ca sunt atent la detalii :)

    Pompa tandem e model vechi, fara filet acolo. Am vazut ca pompele noi vin cu filet, probabil ca sa rezolve problema asta :D
     
    Ultima editare: 8 Apr 2019
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pentru liniștea și siguranța ta, ia o pompa noua.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Fallen apreciază asta.
  14. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Referitor la sistemul de franare cateva precizari

    In trecut cand am schimbat discurile si placutele de frana, un anumit mecanic mai tinerel a curatat suprafata rulmentului care vine in contact cu discul de frana cu flexul, nu cu peria de sarma sau de paie ci cu discul de taiere de la flex, facand praf suprafata rulmentului. Astfel, am schimbat si toti rulmentii de roata cu unii de la FAG + discuri si placute noi de frana pentru ca vechile Ferodo Premier au ruginit in ultimul hal iar discurile de frana fata s-au ovalizat. Am pus Textar Pro+ plus textar epad + conducte noi de frana, din cauciuc, nu metalice. Am folosit si 2 litri de lichid de frana ATE TYP200 pentru flushul complet al instalantiei pentru ca am schimbat si pompa de ambreiaj plus cilindrul de la pedala de ambreiaj ( ambele aveau semne de oboseala dar inca nu erau defecte de tot ).
    Pe langa asta aparatorile pentru discurile de frana le-am pus noi, OE pentru ca pretul lor era super ok.

    L.E. discutie mutata din alt topic ....
     
    Ultima editare: 16 Oct 2021

Distribuie pagina asta