1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A8 D3 - inlocuire placute si discuri - modificare sistem franare

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de AndreiS, 27 Dec 2010.

  1. MariusJkr

    MariusJkr 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2017
    Locație:
    Germania / Constanța
    Masina:
    Audi a8 3000 2015 CTB 258 cp
    Bună ziua sunt nou pe forum . Sunt posesorul unui audi a8 an 2008 și am un zgomot ciudat la franare pana opresc masina se aude un părait asa ca de metal în partea stânga fata , precizeaz ca s mai aude câteodată și în mers . A mai întâmpinat cineva ?
     
  2. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Bratele duse,capat de bara si/sau bara stabilizatoare.
     
  3. MariusJkr

    MariusJkr 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2017
    Locație:
    Germania / Constanța
    Masina:
    Audi a8 3000 2015 CTB 258 cp
    Eu cred ca ar fi ceva de la compresorul de aer ca se aude și în mers asa pentru o secunda și când o dau pe mod automatic la rece și plec de pe loc la primu semafor face masina urat "brrr" pana se oprește pe loc dispare acel zgomot
     
  4. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Compresorul de aer nu se aude asa tare incat sa ti se auda inauntru, poate doar daca se mai tine intr-un surub.
    Pe ce parte ti se aude pe stanga?
    Compresorul este electric nu are legatura cu plecatul de pe loc sau cu motorul.
    Verifica compresorul daca mai sta in lagare si nu bate de caroserie, este in partea soferului sub carenaj inspre far.
     
    MariusJkr apreciază asta.
  5. Alex sv

    Alex sv 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a8 3.0tdi 2013
    Salutare domnu,
    Am si eu aceeasi problema nu mai tine frana bine, am aprins P-ul ala taiat si scrie "mal function". Zici ca e pompa de frana, cat ajunge ? Multumesc.
     
  6. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare tuturor! Frana de mana acum pe partea dreapta a murit, dupa ce acum 2 ani am schimbat motorasul pe partea stanga.
    Am observat ca exista anunturi in care sunt cativa care repara motorasele. Intrebarea vine, pot demonta motorasul de pe etrier si sa pot merge cu masina in continuare?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fara nici un fel de problema.
     
  8. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Pana ajung la un mecanic mai am vreo 500 km. Daca scot siguranta 23 5A din panoul usa dreapta sau siguranta motorasului de 30 A din spate am vreo sansa sa scap de acel piuit enervant? Sau exista vreo alta metoda provizorie?
     
  9. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Am demontat azi motorasul de pe etrier, l-am trimis la reconditionat. Intrebarea este cand vine il montez la loc si e plug&play sau trebuie sa reiau tot ce inseamna function test si restul de proceduri cu rememorare grosime de placuta? Precizez ca nu am demontat strict motorasul din celete doua torx, nu am umblat la nimic. Era crapat pe interiror unde are scris QR code si e partea rigida din plastic, asa era si cel de pe stanga care a fost schimbat acum 2 ani.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Reiei tot si faci setarile cu VCDS.
     
  11. Robert555

    Robert555 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2014
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    A8, 3.0 TDI , 2006
    Salut!
    Unde ai trimis motorasul la reconditionat,ce anume ti-a facut la el si cat te-a costat toata treaba???
    Si eu tre sa fac acelasi lucru la motorasul stanga spate.
     
  12. Robert555

    Robert555 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2014
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    A8, 3.0 TDI , 2006
    Salutre baieti!
    De curand mi-am reparat motorasul la frana de mana si dupa ce l-am instalat si am bagat vcds am observat ca imi apar aceleasi erori.
    Placutele de frana inca sunt bune pe spate,inclusiv cele interioare dar imi apare o eroare la ele.
    Atasez doua poze cu erorile si astept o parere din partea voastra.
    Multumesc!
     
  13. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
  14. Alex sv

    Alex sv 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a8 3.0tdi 2013
    Buna ziua tuturor! Am un a8 2007.. cand plec fortat de pe loc mi se aprinde becu rosu incercuit si scrie brakes ..apoi se stinge in cateva secunde.. stie cineva ce ar fi? Multumesc!
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica printre altele si nivelul lichidului de frana in vas si citeste manualul masinii ca sa vezi ce inseamna fiecare martor aprins in bord.
     
    Alex sv apreciază asta.
  16. MariusJkr

    MariusJkr 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2017
    Locație:
    Germania / Constanța
    Masina:
    Audi a8 3000 2015 CTB 258 cp
    Salutare,
    De dimineata cand am pornit masina mi-a aparut eroare in bord ca nu functioneaza frana de mana. Am fost la service, a pus testerul pe ea a zis ca trebuie sa schimb tot etrierul de la roata spate stanga. Am revenit a doua zi sa monteze doar ca a pus din nou testerul pe masina si a zis ca frana de mana functioneaza si nu trebuie sa il schimbe. Si acum a zis ca nu stie ce sa faca, m-a lăsat asa. Astea sunt pozele cu erorile de pe test. Un sfat ?
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Probabil un contact imperfect sau cablaj cu probleme pana la etrier.
     
  18. MariusJkr

    MariusJkr 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2017
    Locație:
    Germania / Constanța
    Masina:
    Audi a8 3000 2015 CTB 258 cp
    Nemți ăștia sunt cam prosti, ei nu stiu sa verifice un contact imperfect sau altceva fara VCDS sunt morti. Am fost la reprezentanta Audi si abia in 2 luni m-a programat ca am mai fost la alte 3 service-uri si nu se baga cică la audi A8. Doar reprezentată stie ce are, e jale cu ei.

    Altul mi-a spus că e calculatorul masini si ca ala trebuie schimbat :) ca etrierul e bun da da eroare calcultarul din masina.
     
    Ultima editare: 9 Noi 2017
  19. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Problema se pune in felul urmator:
    - eroarea se refera la faptul ca discurile si placutele sunt uzate si necesita inlocuire,
    - calculatorul parking brake nu recunoaste semnalul provenit de la senzorul hall din motoras,
    Deoarece uzura componentelor este sub limita stiuta de calculator.
    In interiorul motorasului exista un senzor hall care numara rotatiile motorasului, astfel calculatorul are in memorie un nr min si maxim de rotatii.
    Daca se depaseste numarul de rotatii semnalul este implausibil pentru calculator.
    Martorul de placute uzate la A8 D3 pe spate functioneaza astfel, odata cu uzura placutelor si a discurilor nr rotatiilor cresc si calculatorul indica worn pads.
    Daca dupa inlocuirea discurilor si a placutelor problema persista trebuie sapat mai mult.
    Am mai intalnit cazuri in care pini din conector erau corodati si nu facea contact.
    Motorasul se poate proba cu un 12V/10A.
     
    Ultima editare: 10 Noi 2017
  20. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare ! Revin cu o problema. La viteze mari iar vibreaza masina si volanul la frana. Va intreb daca e posibil sa aiba si un rol si pivotii bratelor(nu troncane nimic) care au 250 k si uzura lor sau pur si simplu trebuie sa schimb iar discuri si placute? Multumesc.
     

Distribuie pagina asta