1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de franare la A8 D4 - discutii diverse - inlocuire lichid frana - discuri si placute

Discuție în 'Audi A8 D4 (2010 - 2017)' creată de Sorin Cristea, 3 Apr 2017.

  1. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    Multumesc @audi66 . Saptamana asta intr-o vreme o sa merg cu ideile astea ca sa verifice. Revin cu o parere dupa.
     
  2. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    Salut. A verificat mufele si a facut circuit inchis fata/spate,nivel lichid de frana normal. Se pare ca modelul asta de audi are senzor pe fiecare roata, nu e ca la altele sa fie in diagonal( roata stanga fata cu dreapta spate ). Dupa circuitul inchis martorul e tot in bord. Ce mai ramane de verificat/incercat e sa verifice un fir conector, a incercat el sa imi explice intre roti/placute/senzor

    Deocamdata nu am rezolvare la problema asta... updatez in functie de progres
     
  3. Cain

    Cain 6th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 D5 55 TFSI 2020 ( CZSE )
    Later edit: problema rezolvata. Atasez o poza cu senzorul problema. Firul maro a avut o taietura/indoitura destul de vizibila (la rotile pe fata) iar asta facea sa cupleze si decupleze martorul in bord. Luand in considerare ca senzorii pentru placutele de frana de pe A8 sunt la fiecare roata, a taiat fiecare senzor si l-a izolat. Numai bine.
     
  4. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    placutele frana spate vin cu senzori inclusi in pret. placutele frana fata nu vin cu senzorii inclusi in pret. senzorii placute fata sunt cam scumpi asa ca ca sugerez sa schimbati placutele cel putin pe fata inainte de a se ajunge la limita si a fi necesar sa inlocuiti odata cu placutele si senzorii. am vorbit numai de piese OE. personal nu ma joc cu aceste 4 repere (discuri fata - spate, placute fata - spate) le montez numai pe OE.
     
    Cain apreciază asta.
  5. Andrei1907

    Andrei1907 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2021
    Locație:
    Londra
    Masina:
    AUDI A8 2015 3.0 TDI
    Salutare,
    Am un Audi A8 2015, martorul din bord pentru uzarea plăcuțele se aprindea alternativ, deci când și când. Am schimbat toate plăcuțele și senzorii (chiar dacă erau uzate doar 50%) martorul de bord apare în continuare. Am schimbat din nou senzorii din plăcute, nimic nu s-a schimbat. Menționez că uneori mașina e condusa și nu apare martorul în bord dar apare la condus cu spatele sau la luat o curba mai strânsă. Pe diagnoza nu apare nicio eroare și mi s a zis că de fapt e instalația electrica. Dacă cineva a experimentat asa ceva, aș aprecia o părere sau un sfat. Vă salut.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pui VCDS si vezi pe care din senzori este eroarea. Daca nu apar erori la diagnoza, dupa, verifici fizic cablajul conform schemei din ELSA.
     
  7. MariusJkr

    MariusJkr 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2017
    Locație:
    Germania / Constanța
    Masina:
    Audi a8 3000 2015 CTB 258 cp
    Va salut,
    La masina din profil un Audi A8 an 2015 am avut discuri cu plăcute ATE care au început sa bată si le-am schimbat cu discuri marca EBC turbo grove cu plăcute EBC Redstuff. Discurile au fost montate ca la carte verificat butuc roata degresat curatat totul cum trebuie iar după aproximativ 3-4000 km sunt gata, au început sa bată rău. Am avut grija la treceri prin bălți dar degeaba. Sa încerc cu marca Zimmerman ?
     
  8. MariusJkr

    MariusJkr 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2017
    Locație:
    Germania / Constanța
    Masina:
    Audi a8 3000 2015 CTB 258 cp
    Revin cu un update. Am montat 2 rânduri de discuri Zimmerman plus rulmenți cu butuci noi și sunt deja gata terminati. Am schimbat si etrier pe dreapta fata pentru ca acolo îl ovalizeaza rău. Chiar nu știu ce mai este de făcut. S-a mai întâlnit cineva cu problema asta ?
     
  9. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Salut,
    Stiu ca multi vor zice ca nu este chiar asa cum spun eu, dar:
    NU mai umblati cu prostii. Discurile si placutele doar OE si atat. Restul sunt floricele. Credeti-ma ca am incercat si ATE si TWR si Zimmermann si nu au mers. Acum fiecare face cum doreste si cu siguranta si cu banii lui. Succes.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si cu restul populatiei care monteaza prostiile astea AM de sute de mii de km fara nici un fel de problema, ce facem ?

    Toti zic “s-a urmat procedura, au fost montate ca la carte” si cand ii intrebi daca s-a folosit ceas comparator “aaa nu, nu stiam ca trebuie”.

    90% nu cunosc nici jumate din procedura corecta dar ei sunt convinsi ca s-a urmat intocmai.

    Tineti cont ca pe un forum o sa isi creeze cont si o sa scrie cel ce a intampinat o problema, nu cel ce a inlocuit o piesa si totul a decurs fara probleme (ala isi vede linistit de viata lui si de kit-ul lui de frana AM).
     
    moroenius apreciază asta.
  11. MariusJkr

    MariusJkr 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2017
    Locație:
    Germania / Constanța
    Masina:
    Audi a8 3000 2015 CTB 258 cp
    La mine s-a folosit ceasul comparator si i-am facut inclusiv test de frânare pe stand după montarea franelor
     
  12. dani89

    dani89 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A8 2010 4.2 tdi quattro
    Salut, exact problema asta o am si eu, am schimbat doua randuri de discuri marca Zimmermann si bat dupa undeva 5000km, la mine sunt cod 1LJ 380 mm, am auzit ca doar cu cele originale scapam de problema asta.
     

Distribuie pagina asta