1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul Quattro si sistemul de transfer (Diferential) - schimbare ulei in grup la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Alexyno, 3 Oct 2008.

  1. Alexyno

    Alexyno 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2008
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI/96kw-131cp Quattro
    Si eu la Audi A4 al meu cu diferentialul Torssen la cati km se schimba uleiul la cutie si grup??Eu am inteles de la cnva ca la 250 de mii ...Asa e??
     
  2. taz

    taz Banned

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Sadr al Yusufiyah
    Masina:
    Audi A4 B6 S-line 2.5 V6 TDI quattro, fost -132 KW 180 CP actualmente 151 KW 205 CP
    am schimbat acum cateva zile uleiul din grup (quattro)
    ulei de transmisie, castrol
    cam 1.8 L
     
  3. Alexyno

    Alexyno 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2008
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI/96kw-131cp Quattro
    de care ulei ai pus Castrol cat??Mie mi-a zis ca uleiul la noi la grupuri si cutie se schimba la 250 de mii...dar parca-las schimba si euu
     
  4. HesseLinK

    HesseLinK 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2000 1.8T quattro 150cp++
    Vreau sa schimb uleiul din grup, am dat comanda de ulei original si mi-au adus:
    G 052 145 S2 (1L) + G 052 145 A1 (0,5L) pentru grup. Chiar trebuie amestecate cele 2 tipuri de ulei in grup ? :huh: e vreo problema daca le amestec ?
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Dec 2013
  5. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Uleiul pt grup ii la fel doar ca difera terminatia codului pentru ca unul ii ambalat la 1 litru iar celalalt la 0.5 litri.
     
    cristivw apreciază asta.
  6. HesseLinK

    HesseLinK 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2000 1.8T quattro 150cp++
    No ca la asta nu m-am gandit :p, multumesc mult, sper sa le schimb saptamana viitoare :)
     
  7. speed_demon

    speed_demon 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2010
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4, 2.6 V6 benzina, 1995
    Salutare, am un audi s4 2.6 benzina, acum cateva zile mam hotarat sa il fac quattro. Care ar fi varianta cea mai buna??? Sa cumpar un 2.6 quattro si sa iau cutia, diferential shi tot ce tine de acesta... sau sa pun motorul meu pe quattro shi sa fac recarosare... asta nu stiu sigur daca este posibil din punct de vedere al legiilor in vigoare... :busted_cop:

    Am uitat sa precizez ca masina mea este inmatriculata, de acea as opta pentru modificarea ei decat sa imi iau quattro inmatriculat

    multumesc de sfaturi... :arco:
     
  8. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    recarosare poti face daca e distrusa caroseria masinii pe care o ai (se constata la RAR).
     
  9. Cucu Andrei

    Cucu Andrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8T quattro
    Pai nu cred ca ai un S4 ci un simplu A4 si e cam greu de facut o integrala, parca a mai incercat cineva, " Flow " daca nu ma insel si a lasat'o balta.
     
  10. Tud220 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2010
    Locație:
    SV
    Masina:
    A4,1.8i,1996
    Vinde-o si iti iei una cu quattro
     
  11. Avant.

    Avant. 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2011
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4 B5 1.9 TDI Avant
    Pe un B6 a pus un prieten fara probleme , trebuie sa pui si cutia de la Quattro .
     
  12. goinacalin

    goinacalin 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2009
    Locație:
    Avram Iancu
    Masina:
    Audi A4, motor 1,8 ,1996
    Am eu la dezmembrat un a4 b5 2.6 v6 quattro si m-a batut si pe mine gandu sa il fac pe al meu quattro dar din pacate nu ai nici o sansa pentru ca tot sasiu masinii din spate ii cu totul altfel. Numai daca tai spatele de la unu quattro si o faci pe a-ta din doua bucati. Si tobe, rezervor, ii cu brate si pe spate si ii cu totu altfel facuta caroseria. Deci, in concluzie nu ai nici o sansa.
     
  13. cipriannt 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    Azuga
    Masina:
    Audi A4 , 1.9 TDI , 110cp, quattro
    Eu nu cred ca au proiectat alt sasiu pentru quattro pentru ca asta inseamna alta omologare pentru cei de la Audi - ma refer la stadiul de lansare a unui nou model de masina , deci prin '94-'95 cand au scos B5.
    Intr-adevar iti trebuie foarte multe piese, de fapt absolut tot ce se afla sub caroserie, dar eu cred ca se poate.
     
  14. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Intelegeti ca nu se poate! Caroseria are alt format in partea din spate. Are alt tip de suspensie, sunt brate ca si pe fata. Evident aceste brate se prind in niste suporti care pe caroseria fara quattro nu exista. singura solutie este taierea masinii in doua si sudarea partii din spate de quattro, dar rezultatul nu se mai numeste masina.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    campary are dreptate. Fixarea elementelor directiei spate la modelul Quattro este complet diferita fata de o masina care are tractiunea fata.
    Singura solutie este cea care a mentionat-o campary. Dar acel lucru nu se mai numeste masina. Nu mai prezinta elemente de siguranta ca o caroserie produsa OEM in fabrica.
     
    Ultima editare: 26 Iun 2020
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Mergi la dezmembrari si cauta una quattro si una normala cu suspensia spate data jos sa fie goala. Apoi vezi eventuale diferente in prinderea diferitelor parti componente. Imposibil nu e si nici nu cred ca sunt atat de diferite caroseriile dar munca si piesele nu merita. Mai bine iti vinzi masina si iei alta, eventual un 1.8 turbo ca din astea se mai gasesc si ai si taxe mai mici la primarie, asigurare, etc. A cam trecut vremea motoarelor mari cu criza asta. decat un V6 de 150 cp, mai bine platesti aceleasi taxe pt un 2.7 biturbo :))
     
  17. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Ar exista totusi o solutie - taierea masinii in doua si sudarea partii spate a unui quattro. Da, poate ca aici e contradictia, se poate numai ca rezultatul nu se mai numeste masina ci orice altceva. Din punct de vedere al parametrilor constructivi si de siguranta, aceasta confectionare artizanala nu este acceptata si nici acceptabila. Aia nu mai e masina. Toata structura de rezistenta este compromisa.
    Sper ca acum intelegi de ce nu se poate !
     
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...s-a incercat din dezmembrari ,nu se poate din pacate.
     
  19. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
  20. pustiukid 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    craiova
    Masina:
    A3, 1.6, 1998
    Dupa ce am citit cam tot de pe forum si nu am gasit nimic concret, azi m-am decis sa schimb singur uleiul la grup.

    Masina eate un A4 1.9 tdi 110 cp, quattro sistem Torsen combi, an 1998.

    In ideea ca poate este util pentru cineva o sa scriu cam ce este de facut.

    Prima data pentru acest model va trebuie exact 1.8 l ulei, am citit pe forum ca trebuie SAE 75W90 dar eu am masina de uk si nu stiu cat o tin, si am pus MOBIL HD high performance 80W90 care l-am cumparat cu 25 ron litrul, voi va puneti ce vreti eu va spun cum.

    Acum va trebuie un imbus de 10 mm, un furtunas cam de 1 - 1,5 m, si 2 litrii de ulei din care o sa ramana 200ml, dupa ce aveti toate acestea o sa vedeti ca grupul are 2 busoane separate, nu este unul singur cum sunt altele cu buza in interior, sunt 2, unul de golire este exact sub grup, si unul de umplere in laterala din dreapta grupului exact langa planetara (cum te uiti din spatele masinii pe partea dreapta) oricum altul nu mai este si nu aveti cum sa gresiti.
    Prima data desfaceti busonul de golire si lasati sa se scurga tot uleiul intr-o tava ceva sau un bidon de 5l taiat pe jumatate, sau in ce vreti voi :), dupa ce nu mai picura puneti busonul la loc si il strangeti.

    Acum desfaceti busonul din lateral de pe grup, eu neavand o pompa speciala am facut o improvizatie de umplere la un bidon de ulei din cele cumparate. Am dat o gaura cu bormasina in mijlocul dopului exact cat este furtunasul cumparat chiar putin mai mica sa intre fortat, am bagat pe gaura furtunasul iar la capat cat mai aproape am bagat prin el din lateral un holsurub putin mai mic decat interiorul dopului si apoi am apropiat furtunul pana s-a oprit in holsurub, sper ca ati inteles, asta este sa nu iese furtunul afara in timp ce apasati pe bidon. Infiletati dopul la bidonul de ulei si aveti grija ca, capatul furtunului sa fie cat mai aproape de dop, ca sa curga tot uleiul din bidon, celalalt capat il bagati in gaura de unde ati scos busonul, si intoarceti bidonul cu gura in jos si apasati, eu am dat o gaura in fundul bidonului si pentru ca am compresor am bagat aer pe acea gaura si merge mai repede, voi daca nu aveti dati doar gaura si in timp ce apasati pe bidon sa se duca uleiul tineti un deget pe gaura, si din cand in cand mai dati drumul sa intre aer si tot asa pana se termina uleiul, bagati si al 2-lea bidon si la fel faceti pana incepe sa curga ulei afara din gaura, atunci scoateti furtunasul si puneti busonul la loc si il strangeti, si GATA, asta este toata treaba, mai mult de scris decat de facut :), sper sa fie de ajutor.
     
    Ultima editare: 8 Aug 2013
    barna_ci apreciază asta.

Distribuie pagina asta