1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sonda Lambda pentru audi 80 - 90 ( B3 -B4 ) - discutii diverse

Discuție în 'Modele clasice' creată de dorutzu, 16 Dec 2007.

  1. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Sa va explic problema mea: de la sensorul lambda pleaca 2 fire, unul cu 1 papuc metalic la capat si alt fir terminandu-se cu o mufa cu 2 picioruse.
    Vreau sa stiu unde trebuie sa fie conectate. Eu asa am luat masina si banuiesc ca fostul proprietar le-a scos din cauza ca sonda era defecta si ori avea consum mare ori nu-i mergea bine masina.
    Motorul meu este un 2.0 E 85 KW cod ABK, motor ce se gaseste pe audi 80 B4, audi 100 si audi A6(primele modele).
    As fi recunoscator daca ati putea pune si o fotografie, mai ales ca sunt pe forum si posesori de B4 cu motor ca al meu.
     
  2. Madmax

    Madmax 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2007
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABT
    S-ar putea sa pot sa te ajut. Eu am motor de 2.0 66 kw cod ABT. Ma gandesc ca nu difera mult de motorul ABK al tau. Dar oricum o sa ma uit la sonda Lamda, sa vad cu cate fire-i si care unde merg, ca la mine-s conectate firele. Este si un fel de releu pe care scrie Lamda Control, s-ar putea sa mearga acolo. Dar o sa ma uit si o sa fac si poze. Mai vb.
     
  3. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Te rog mult !
    Si multumesc frumos pentru ajutor.
     
  4. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Nimeni nu vrea sa ma ajute? Hai fratior ca nu e greu sa va uitati la motor... ca doar nu sunt singurul cu tipul asta de motor pe forumul asta. :think:
     
  5. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Nu stiu daca te ajuta cu ceva, dar la masina mea firele de la sonda sunt conectate sub un capac de plastic cu rol de protectie care se afla sub masina, cam in dreptul portierei din dreapta fata, linga prag.
    Asa am vazut eu cand a schimbat mecanicul sonda mea, sper sa te ajute cu ceva. :icon_thumright:
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Noi 2011
  6. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Atasez o fotografie . Se observa sonda lambda in partea de jos, un fir negru ce pleaca de la ea precum si cele 2 mufe pe care le tin in mana. Aveti idee unde se conecteaza?
    sonda lambda 3.JPG
     
  7. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Mdaaa ... se pare ca nu e ca la mine, imi pare rau ca nu pot sa tea jut.
     
  8. cd_contact 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    '91 Audi 80 2.0 8v (AAD) '94 Audi 80 quattro Competition 2.0 16v (ACE)
    Salut . Am schimbat sonda lambda pe audi-ul meu (91 , 2.0 AAD 85 KW da cu ke-motronic, nu digifant) si mufele sunt langa delco . Cablurile de la sonda traverseaza cutia pe deasupra si ies in sus cam pe la senzoru de viteza de pe cutie . Sper sa te ajute.
     
  9. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Baieti spuneti-mi si mie va rog frumos cum este cu sonda lambda la modelul meu. Consuma cam mult si as vrea sa vad ce este cu ea. Spuneti-mi si mie ce face defapt aceasta sonda, cum sa o verific sa vad ce este cu ea si cam cat costa una noua.
     
  10. antonzoltan

    antonzoltan Bronze Member

    Înscris:
    18 Mai 2009
    Locație:
    Făgăraș
    Masina:
    Audi 80 B4, 1600 tip ADA, 1994
    eu am intrebat anul trecut la un magazun au spus in jurul la 300 ron si la un secand 80 ron.
     
  11. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    pai aia second e ca aia a ta de pe masina:)). in brasov, in sacele la dezmemrari e 50 de lei una....iar noua ajunge la ~100E.
    sonda aia e pusa pe galeria de evacuare, masoara gazele, O2 din gaze si in functie de asta, trimite semnal la ecu, ecu trimite mai departe cata benzina sa injecteze. daca e defecta o sa ai fum in spate, sau bujii negre, lipsa de putere...o poti da jos sa te uiti la ea cu o cheie de 22 mi se pare...

    uite aici ceva info care te ajuta (f mult):
    http://www.youtube.com/watch?v=vdn4Dk5PSwc
     
  12. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Dar daca ma duc pe un tester la reprezentanta sau undeva nu e mai bine sa vad in ce stadiu este?

    P.S. ce este ecu???:)
     
  13. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    poti merge si la tester. eu am dat solutia de criza.
    ecu e calculatorul.
     
  14. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    daca scoate fum pe langa, sunt alte solutii inafara de schimb?
     
  15. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    daca scoate fum pe langa sonda? pui silicon de tobe:D o garniutra, saiba ceva, etansezi cumva...dar nu vad cum sa scoata pe langa ca doar se infileteza in galerie...

    off t: ti-ai reparat masina Marius`?:P
     
  16. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    desi arata ca un abur, mi se pare ca e fum. adevarul e ca era noapte si doar cu lumina telefonului m-am uitat. pe langa asta, sfaraia ceva. e posibil sa curga ceva lichid pe langa? lichid de racire cred...

    legat de masina, gasesti poze la "masina mea"
     
  17. antonzoltan

    antonzoltan Bronze Member

    Înscris:
    18 Mai 2009
    Locație:
    Făgăraș
    Masina:
    Audi 80 B4, 1600 tip ADA, 1994
    sonda lambda citeste gazele de pe evacuare nu are treaba cu lichdul de racire ,doar sa se prelinga de altundeva sa ajunga in jurul sondei
     
  18. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    asta e si presupunerea mea, Zoli
     
  19. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    revin si imi cer scuze ca am poluat topicul destinat sondei lambda.

    fumul este de fapt un abur, si anume lichid de racire care ajunge pe evacuare. in jurul evacuarii acele furtune aveau o termoizolatie care a cedat. de acolo mirosul de ars emanat de furtune. ceva nu e in regula, fiindca pierd cateva zeci de ml de lichid la un drum banal. sper sa scap cu inlocuirea vreunui furtun, colier, etc
     
  20. valiflo 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Sita Buzaului
    Masina:
    Audi 80 1.8S PM - 1991
    Verificare sonda lambda cu un fir

    Salut. Am senzatia ca, de la un vreme incoace, motorul nu mai urca un ture asa cum o facea inainte, mai ales la reprizele dintre treptele superioare. Sa fie de vina senzorul de oxigen (sonda lambda - varianta cu un singur fir)? Cum as putea sa o verific? Va multumesc.
     

Distribuie pagina asta