1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stiri auto pe scurt

Discuție în 'Stiri auto generale' creată de teg, 15 Dec 2010.

  1. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    bmw renunta la motorul de 3 litri pt variantele 525d punand acum motorul in 4 cilindri cu doua turbine, acest motor avand acum 218 cp si 450 nm:

    http://www.autoinfodaily.com/bmw-5-series-525d-new-engine-for-the-2-0/


    530d primise mai demult un upgrade avand acum 258cp si 560 nm.
    535d are acum 313cp si 630nm

    mai demult au renuntat si la motoarele in 6 cilindri pe benzina pt puteri mici si acum au turbo in 4 cilindri/doi litri cu 184 cp si 245cp.

    audi sunt mult in spate la motoarele de volum:
    nu tu biturbo diesel in 4 cilindri, iar cand va fi , cu siguranta va avea cifre mai mici in comparatie cu echivalentele de la bmw si mercedes;
    3.0tdi cu o turbina are la randul lui cifre mici(bmw avea 245 cp acum vreo 3 ani), audi inca mai au variante de 240cp si 245cp
    cand au anuntat si audi ca au un biturbo diesel de 3 litri si 313 cp, bmw avea un biturbo diesel inca din 2007 iar acum culmea are chiar 313 cp si poate fi comandat de astazi, nu candva in viitor.
     
  2. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Liviu Popa: Schimbari la Codul Rutier - amenzi mai mari, dar permisele vor fi ridicate mai greu

    Seful Politiei Romane, Liviu Popa, a declarat, vineri seara, ca regimul rutier va suferi o serie de schimbari, respectiv amenzile pentru cetateni vor deveni mai usturatoare, insa se va elimina sistemul "inutil" cu puncte, iar permisele nu vor mai putea fi ridicate atat de usor. Liviu Popa a spus, la Realitatea TV, ca penalizarea cu puncte nu este un sistem eficient, pentru ca nu a produs niciun efect dorit, potrivit Mediafax.

    El a spus ca vrea amenzi mult mai usturatoare pentru soferii ce comit nereguli la regimul vitezei, aratand ca "daca o persoana isi permite sa cumpere un bolid, poate sa-si ia si o amenda de 2.000 de euro".

    Pe de alta parte, Popa a spus ca permisele de conducere nu vor mai putea fi suspendate sau ridicate atat de usor, aratand ca pentru depasirea liniei continue, de exemplu, nu trebuie sa fie necesara o astfel de masura.

    Totodata, Popa a spus ca vrea sa introduca legea raspunderii obiective, dupa modelul Ungariei, care la un an dupa adoptarea actului normativ si-a redus numarul accidentelor la nivelul anului 1964. Aceasta lege prevede ca tot ce inseamna raspundere contraventionala sa cada pe proprietarul masinii cu care s-a comis neregula, indiferent de cine o conduce. De asemenea, procesul verbal prin care se constata amenda sa fie executoriu, neputand fi contestat.
     
  3. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    traian si decebal De asta, peste tot pe unde il prinde, noul A6 cu doar 245 de cai ai sai, spulbera in orice fel de test dinamic noul 530 xD de 258cp. :) :) :) Inclusiv la consum e mai bun. Pentru un tip care zice ca se documenteaza zilnic cateva ore despre masini, si care citeste si presa de specialitate, mi-e greu sa cred ca nu stiai de toate testele comparative facute pana acum...

    Dar si mai greu de crezut, mi se pare ca dupa atatia ani de cand comparam si analizam modelele nemtesti, nu observi ca toti 3 sunt "mana in mana" si nici unul nu ii da in cap celuilalt, tocmai pentru a detine impreuna dominatia pe segmentul premium la nivel mondial. Restul e can-can. ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Aug 2011
  4. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    eu vorbeam de motoare, nu de sasiu, frane, tractiune integrala.

    Toti 3 sunt "mana in mana" aparent. Probabil te referi ca cifrele sunt f apropiate si asta se intampla datorita faptului ca daca unul trage o basina, obligatoriu trebuie sa o traga si ceilalti doi ca poate a lor miroase mai frumos, ca altfel raman la coada. intre aceste 3 branduri exista o concurenta de nedescris asa cum este intre pepsi si coca cola si nimeni nu-si doreste sa detina suprematia mondiala impreuna cu cineva, ci singur. e valabil nu doar in domeniul auto ci si in industria producatoare de absorbante pt femei.



    Te-am rugat sa nu mai prescurtezi cuvintele din mesaje pentru ca nu ai voie. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Aug 2011
  5. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Normal ca il "spulbera" pentru ca este mai usor:Audi-1795 kg vs BMW-1865 kg.Iti pui simpla intrebare cum de Audi cu tot cu quattro care cantareste destul de bine, este mai usor ca BMW?Pai pentru ca noua tehnologie space frame ii permite sa compenseze,unde transmisia il ingreuneaza.Cum spunea si Traian,:hi: pentru motoarele BMW.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vad ca si acest Topic se transforma in Versus si voi sterge toate mesajele si comentariile inutile si contradictorii asa cum a fost stearsa toata aria de Versus de pe acest forum, daca mai continuati in acest mod. Va rog limitati-va la titlul topicului fara prea multe comentarii Off Topic. Multumesc de intelegere.
     
    Ultima editare: 21 Aug 2011
  7. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    stiri auto si profesionalismul jurnalistilor auto din RO

    Uneori mai rasfoiesc si alte publicatii cu specific auto in afara de Auto Bild. Ce am gasit in revista ''Auto Expert'' (doar cu numele, ca in rest sunt ... varza!) este de ...''Urzica'', nu alta. :)
    Citez:
    De exemplu, garnitura de chiulasă se înlocuieşte, în medie, pe la un rulaj de 80.000 – 100.000 km, mai repede decât la cele pe benzină. Dar să fim corecţi: câte motoare de benzină nu au făcut reparaţie capitală la 100.000 km? Şi de cele mai multe ori şi la motoarele pe benzină suntem nevoiţi să schimbăm uleiul cam la fel de des. Deci diferenţe mari aici nu prea sunt.


    Respectivul ''propagandist auto'', ca jurnalist nu poate fi numit, isi da cu parerea despre oportunitatea achizitiei unui autoturism s.h. cu motor diesel.

    Pagina o gasiti aici : http://www.autoexpert.ro/Stiri/Cumpăraţi-un-diesel-de-ocazie?/804/1/

    Acelasi autor :
    Acestea lucrează cu timpi de injecţie de 1,5 milisecunde, cu presiuni de debitare în instalaţii până la 20.000 bari, fiind alcătuite din echipamente sofisticate ce trebuie folosite cu o grijă deosebită pentru a nu se defecta.

    http://www.autoexpert.ro/Stiri/Defecţiuni-la-motoarele-diesel/874/1/
     
    Ultima editare: 24 Aug 2011
  8. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Rombat are negocieri avansate cu Grupul Volkswagen pentru a-i furniza baterii. Afacerea cu Ford ar putea pica

    Producatorul de baterii Rombat are discutii avansate cu Grupul Volkswagen pentru a-i furniza baterii pentru masini micro hibride din 2013, ceea ce inseamna ca firma romaneasca a renuntat la discutiile cu Ford pentru a livra baterii uzinei pe care marca americana o detine la Craiova. Aceasta miscare vine in contextul in care Rombat este deja furnizor al Aliantei Renault Nissan si al Grupului auto francez PSA Peugeot Citroen.

    Oficialii Rombat au declarat, intr-o conferinta de presa organizata pentru a lansa un nou tip de baterii (Terra HD), ca produsele (bateriile) pentru Grupul Volkswagen trebuie sa fie gata de livrare din 2013, parte a strategiei companiei din Bistrita de a-si aduce in portofoliu inca un producator auto pentru echiparea de prim-montaj (OEM).

    Anul trecut, seful Rombat, Ioan Repede, declara pentru 0-100.ro ca poarta discutii cu Ford pentru a furniza baterii pentru masinile pe care Ford le (va) produce la Craiova.

    Avand in vedere ca Rombat doreste sa devina furnizor doar pentru un singur nou producator auto, atunci concluzia nu poate fi decat aceea ca asteptata afacere cu Ford pica.

    Rombat doreste sa-si majoreze capacitatea de productie de baterii cu un milion de unitati pana in 2015 (+42%), sa-si creasca cifra de afaceri cu pana la 100 milioane euro (+53%) si sa-si mareasca exporturile cu 50%, prin castigarea unui nou client OEM. Numarul de angajati ar trebui sa creasca cu 108 persoane (+16%).

    Rombat este furnizor pentru Dacia din 1996, catre care livreaza circa 350.000 baterii/an, iar pentru Peugeot livreaza baterii din 2008 (150.000 unitati/an). Pentru uzina Nissan din Rusia Rombat a inceput livrarile in 2010.

    Ulterior, cand va exista cerere pe piata de inlocuire, Rombat vrea sa inceapa sa comercialize baterii pentru masini micro hibride si catre clienti finali, prin reteaua de distributie si montaj.

    Versiunile cele mai simple ale masinilor hibride, asa-zisele micro hibride, se refera la:

    micro hibrid 1, adica masini echipate cu tehnologie Start & Stop, care opreste automat motorul cand masina sta pe loc la semafor sau in aglomeratie si il reporneste cand soferul intenioneaza sa demareze (la eliberarea pedalei de frana la masinile automate si la apasarea ambreiajului la vehiculele cu transimisii manuale);
    micro hibrid 2, care presupune existenta unui sistem Start & Stop in asociere cu un sistem de recuperare a energiei la franare (pe principiul dinamului de bicicleta).

    0-100.ro
     
  9. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Românii cumpără mai puține mașini, iar străinii mai puține Dacii

    Înmatriculările de autoturisme noi în România au scăzut, în primele opt luni din 2011, cu 11,7% faţă de perioada similară din 2010 şi s-au cifrat la 49.020 unităţi, comparativ cu 55.488 unităţi în ianuarie-august 2010, conform statisticilor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).

    n august 2011, însă, au fost înmatriculate pe piaţa românească 8.761 autoturisme noi, în creştere cu 3,4% comparativ cu aceeaşi lună a anului 2010.

    Statisticile ACEA vizează pieţele auto din 28 de state europene - 25 din UE (fără Cipru şi Malta) şi trei state EFTA - Islanda, Norvegia şi Elveţia. În primele opt luni din 2011, pe aceste pieţe au fost înmatriculate în total 8,691 milioane autoturisme, în scădere cu 1,2% faţă de 2010, transmite Agerpres.

    Înmatriculările de autoturisme Dacia în Europa s-au cifrat, în august 2011, la 15.633 unităţi, în scădere cu 15% faţă de august 2010, când s-au vândut 18.459 unităţi. Cota de piaţă a constructorului român de automobile a coborât de la 2,6% la 2%, conform statisticilor ACEA.

    În primele opt luni din 2011 au fost înmatriculate în total 165.718 autoturisme Dacia în cele 28 de state europene, în scădere cu 8,5% faţă de perioada similară din 2010, când înmatriculările s-au situat la 181.045 unităţi.

    Pe ansamblu, vânzările de autoturisme ale Grupului Renault pe cele 28 de pieţe, în primele opt luni din 2011, s-au cifrat la 868.173 unităţi, în scădere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut - 964.888 unităţi.
     
  10. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Salonul auto ce se desfăşoară în aceste zile la Frankfurt riscă să se transforme într-un fel de 'târg al milionarilor' pentru că deţinerea unui autoturism în Europa devine o afacere din ce în ce mai costisitoare. Dintr-un simplu mijloc de transport, autoturismul ar putea să devină un obiect de lux, relatează miercuri Deutsche Welle, care nu exclude chiar apariţia a două categorii sociale: cei care îşi permit un automobil şi cei care nu şi-l pot permite.

    Eventuala diviziune socială după capacitatea de a dispune de un autoturism a fost evocată la Salonul auto de la Frankfurt de reprezentanţii Auto Club Europa (ACE).

    'Deţinerea unui autoturism în Germania devine un privilegiu pentru cei bogaţi. Dacă această tendinţă va progresa, ne vom confrunta cât de curând cu două clase sociale care va diviza foarte mulţi oameni', consideră Wolfgang Rose, preşedintele organizaţiei amintite, părerea sa fiind împărtăşită şi de reprezentanţi ai clubului german de automobile ADAC.

    Andreas Hölzel, expert în probleme de transport, consideră de asemenea că pericolul ca maşina să devină un obiect inaccesibil pentru o largă categorie de oameni este unul real. În opinia sa, această situaţie îi va afecta în primul rând pe cei care se deplasează la serviciu cu maşina, în lipsa unor mijloace de transport în comun la îndemână, şi familiile cu copii.

    În previziunile lor, experţii se bazează pe date statistice: costurile de întreţinere a unui autoturism au crescut cu 7,2% în ultimii doi ani în Germania. Dinamica creşterii preţului la benzină este şi mai vizibilă - plus 27% în aceeaşi perioadă.


    ADAC este înclinată să dea vina pe autorităţi. Potrivit clubului german auto, impozitele şi taxele colectate timp de un an în Germania de la proprietarii de autoturisme însumează 53 de miliarde de euro, în timp ce cheltuielile bugetare pentru nevoile conducătorilor auto nu depăşesc 17 miliarde de euro.

    Doar 48% din autoturismele admise circulaţiei publice în Germania corespund tuturor standardelor în vigoare, atrag atenţia experţii, subliniind că proprietarii de automobile sunt înclinaţi să economisească pentru servicii de reparaţii şi întreţinere a maşinilor. Aceasta în condiţiile în care fiecare a patra maşină în Germania are peste 12 ani, în timp ce vârsta medie a unui autoturism german este de opt ani. La autoturismele mai vechi de nouă ani, deficienţe tehnice s-au constatat la 70% dintre acestea, mai spun ei.

    Capital.ro
     
  11. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    STUDIU: Consumatorii ar vrea ca masinile electrice sa se incarce in maxim doua ore si sa aiba autonomie de 320 km

    Potentialii cumparatori de masini ar fi interesati de vehiculele electrice daca acestea ar putea merge in medie 320 km si daca s-ar putea incarca in sub doua ore, arata un studiu Deloitte efectuat in randul a 13.000 de soferi din 17 tari importante. Situatia din piata multumeste insa sub 5% dintre posibilii clientii fiindca masinile electrice parcurg sub 160 km si trebuie tinute multe ore la incarcat, mai arata cercetarea.

    Desi ponderea celor care spun ca ar fi dispusi sa-si ia masini electrice este mare, chiar si in tari precum India si China, cumparatorii au cerinte care depasesc mult realitatea, cand este vorba de masinile electrice. In tari precum Spania, Italia, Turcia, India si China s-a inregistrat un procent mare de oameni dornici sa-si ia masina electrica, insa in Japonia, Belgia, Germania, Franta si Marea Britanie s-a inregistrat cel mai mare numar de oameni sceptici.

    O mare problema tine de autonomia redusa a masinilor electrice si – desi mai toti producatori bat moneda pe faptul ca 80% dintre soferi parcurg in medie sub 80 km/zi, clientii vor masini cu autonomie de cateva ori mai mare. Din media tuturor celor 13.000 de raspunsuri din studiul Deloitte rezulta ca se doreste o autonomie medie de 320 km, insa nu sunt putini cei care vor peste 400 km.

    Raspunsul nu este in masura sa bucure comerciantii fiindca cele mai multe masini electrice lansate pot parcurge maxim 160 km, iar Tesla, masina ce poate trece de 300 km, costa mai bine de 100.000 euro.

    Autonomia mica e o consecinta a capacitatii bateriei si a energiei pe care aceasta o poate stoca. Bateria adauga uneori16.000 de dolari la pretul masinii electrice, iar in urmatorii zece ani e posibil ca tehnologia sa permita injumatatirea pretului bateriei, insa asta nu rezolva problema diferentei de pret fata de masinile conventionale. Asta se intampla fiindca pe viitor se doreste cresterea autonomiei fara ca pachetul de baterii sa devina mai greu, iar acest lucru va duce la scumpirea acestuia in cazul masinilor cu autonomie mai mare.

    O alta problema care nemultumeste potentialii clienti tine de timpii de incarcare ai masinilor electrice, media ceruta de public fiind de numai doua ore. La o priza clasica incarcarea bateriei dureaza sase – opt ore, iar in unele cazuri chiar peste zece ore, astfel ca cerinta de doua ore este greu de realizat. Este adevarat ca se dezvolta si puncte rapide de incarcare ce pot umple o mare parte din baterie in mai putin de o ora, dar aceste puncte speciale costa mult si nu au cum sa se inmulteasca prea repede.

    Concluzia ar fi ca situatia din prezent din domeniul masinilor electrice ar multumi doar intre 2 si 4% dintre respondenti, astfel ca in urmatorii zece ani e de asteptat ca masinile hibride sau cele electrice cu extensor de autonomie sa aiba mai mult succes comercial decat cele pur electrice. In plus, foarte putini consumatori sunt dispusi sa dea in plus multe mii de euro pentru a-si lua masina pur electrica si cei mai multi spun ca aceste automobile ar trebui sa coste cam cat cele cu motor cu ardere interna.
     
  12. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Povestea chinezilor de la BYD – Declinul sever al unei companii auto care voia sa devina lider mondial la vanzarile de automobile

    In urma cu doi ani sefii constructorului chinez BYD spuneau ca visul lor este ca in 2025 compania sa fie cel mai mre producator auto mondial si anuntau o ofensiva in Europa si SUA inclusiv cu masini hibride si pur electrice. Acum, cele spuse in 2009 par nu numai un vis frumos, ci chiar o gluma buna fiindca se zvoneste ca BYD va concedia aproape jumatate dintre angajati si datele seci arata ca vanzarile s-au prabusit. De ce a ajuns o companie increzatoare sa se teama pentru viitorul ei si ce perspective are puteti afla intrand in articol.

    Acum doi ani compania chineza cu numele BYD (Build Your Dreams) spunea ca vrea ca in 2025 sa devina cel mai mare constructor mondial de automobile, in conditiile in care vindea cam 400.000 de unitati/anual, de 20 de ori mai putin decat liderul de atunci, Toyota. Cei de la BYD spuneau atunci ca vor deschide uzine in mai multe tari si vor veni, atat cu masini low-cost, cat si cu electrice si hibride pentru a completa o ofensiva care sa-i duca in elita industriei auto mondiale.

    Acum, situatia nu putea fi mai diferita: presa chineza scrie pe surse ca din cauza datoriilor si a vanzarilor tot mai slabe e foarte posibil ca BYD sa renunte la 7.000 din cei 17.000 de angajati, iar compania neaga informatiile, insa spune ca se va face o “reorganizare”, mai ales pe partea de vanzari.

    BYD promitea ca va aduce masini hibride si electrice si a prezentat inca de acum patru ani la test o masina 100% electrica devenita cunoscuta pentru ca bateriile cantareau nu mai putin de 600 kg! BYD a expus si la mari saloane internationale modele hibride si electrice, insa practic vanzarile acestor masini au fost dezamagitoare: sub 500 de hibride anul trecut si 250 de masini electrice anul acesta, la doi ani din momentul in care trebuiau lansate.

    Ca directorii BYD au facut exces de zel cand au promis ca vor deveni lideri mondial este evident, insa site-ul just-auto.com a publicat un articol in care analizeaza cum a ajuns BYD intr-o situatie atat de grea. In 2009 BYD a vandut 450.000 de masini, ceea ce o plasa pe locul sase in topul producatorilor auto chinezi. Pentru anul trecut prognozele aratau 800.000 de masini produse, insa pana la urma s-au vandut 520.000 pe o piata in care guvernul a anulat in mare parte subventiile pentru masini cu motorizari mici.

    In aceste conditii, in primul trimestru din 2011 s-au vandut 220.000 de masini, scadere de 23% fata de anul trecut, iar profitul a scazut cu 90%. Numarul de dealeri a ajuns la 1.200, dublu fata de acum cinci ani, iar unul dintre sefi a demisionat admitand ca echipei de vanzari i s-au cerut lucruri imposibile sub o presiune uriasa.

    BYD a lansat un crossover numit S6 care costa intre 10.000 si 15.000 euro in China, dar volumele de vanzari nu sunt inca prea mari. In plus, desi exista o alianta cu Daimler pe partea de masini electrice, nimic nu s-a concretizat iar atitudinea autoritatilor chineze fata de electrice si hibride va fi decisiva pentru a se putea spune daca BYD are un viitor in domeniu. Just-auto noteaza ca, daca si Beijingul va decide ca va ajuta producatorii de masini electrice, e posibil ca BYD sa renunte la munca sisifica de a construi un brand auto si sa se reprofileze direct pe furnizarea de baterii si alte componente pentru masini electrice.

    BYD, la care si miliardarul Warren Buffet detine 10%, nu este o marca fara pata, mai ales ca in traditia nefasta a constructorilor auto chinezi a lansat clone dupa masini cunoscute precum Toyota Aygo si Honda Jazz.

    Concluzia ar fi ca cei de la BYD au exagerat mult in declaratii promitand marea cu sarea, insa cand autoritatile chineze au taiat subventiile, vanzarile companiei s-au prabusit, dovedind ca si cresterea a fost artificiala. BYD are mari probleme si trebuie sa aleaga o noua cale de dezvoltare pentru a putea supravietui. Actionarii nu vor avea de luat decizii usoare
     
  13. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Siguranta Rutiera: Parlamentul European recomanda viteza maxima de 30 km/h in zonele rezidentiale si armonizarea regulilor aplicate in UE

    O limita maxima de viteza de 30 km/h in zonele rezidentiale si folosirea unor dispozitive care blocheaza pornirea autovehiculului daca detecteaza ca soferul a consumat alcool sunt doua dintre prevederile unei rezolutii pe tema sigurantei rutiere, document adoptat marti de Parlamentul European. Institutia recomanda, prin aceasta rezolutie, sa fie armonizate regulile aplicate in statele membre UE privind traficul rutier, semnele de circulatie, testele de inspectie tehnica si limitele admise de alcool prezent in sange.

    Rezolutia, ce include 103 masuri, a fost elaborata de europarlamentarul german Dieter Lebrecht Koch (Partidul Popular European) si vizeaza reducerea la jumatate, pana in 2020, a deceselor cauzate de accidente rutiere, reducerea cu 40% a numarului de raniti grav si cu 60% a deceselor in randul copiilor in urma unor astfel de accidente.

    Prin aceeasi rezolutie, eurodeputatii cer Comisiei sa numeasca un coordonator pentru siguranta rutiera, care sa sprijine eforturile statelor membre de a aplica un plan de actiune comun in acest sens.

    Rezolutia a fost intocmita pornind de la o serie de date considerate ingrijoratoare: anual, circa 35.000 de europeni isi pierd viata in accidente rutiere; 1,5 milioane de europeni sufera rani grave in accidente rutiere; 55% dintre accidentele rutiere au loc pe drumuri regionale, 36% - in zone urbane, 6% - pe autostrazi; costurile sociale ale accidentelor rutiere la nivelul UE se ridica la circa 130 de miliarde de euro anual.

    http://www.europarl.europa.eu/ro/pr...ă-măsuri-pentru-reducerea-numărului-de-decese
     
  14. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Mărcile auto premium au început să practice mari reduceri de prețuri în showroom-urile din China, în încercarea disperată de a stopa declinul vânzărilor din segmentul de lux, vizibil în primele opt luni ale anului pe cea mai mare piață de desfacere a lumii.

    Audi, BMW și Mercedes-Benz se întrec în reduceri de prețuri

    Dincolo de statisticile oficiale, cel mai bun semnal în acest sens vine din showroom-urile deschise de mărcile premium în China, acolo unde a început să ”plouă” cu reduceri importante de prețuri, după cum arată ”Automotive News”.

    Potrivit publicației citate, BMW oferă Seria 3 cu un discount la vedere de 19% din prețul de listă, la concesionarii din Beijing.

    Mercedes-Benz contracarează mutarea adversarului din Munchen cu un discount de 20 de procente oferit celor care achiziționează un autoturism din Clasa C.

    Nici prețul celui mai popular model premium al anului trecut – Audi A6L (versiunea cu ampatament mărit) – nu a scăpat ”neșifonat” în 2011. ”Cheshi.com” a descoperit că anumiți dealeri Audi din China practică o reducere care poate ajunge la 16 procente din prețul de listă.

    Cererea pentru modele scumpe cunoaște o scădere simțitoare în China. Un analist citat de ”Automotive News” arată că dealerii de mașini premium au intrat într-o horă a reducerilor de prețuri, în dorința normală de a-și atinge țintele comerciale instituite pentru acest an.
     
  15. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Volkswagen Group a anuntat ca recheama in SUA 168.000 de masini ale marcilor Volkswagen si Audi la care pot aparea scurgeri de combustibil ce pot duce in cazuri exceptionale la incendii. Nu s-au inregistrat accidente, iar recall-ul afecteaza modele precum Golf, Jetta si A3 fabricate intre 2009 si 2012 ce dispun de motorizarea diesel common-rail 2.0 litri.

    N.H.T.S.A, Autoritatea de Siguranta a Traficului din SUA a primit mai multe plangeri de la clienti care au spus ca au aparut scurgeri de combustibil. Volkswagen a spus ca a deschis propria investigatie, iar acum a anuntat un recall pentru modele precum Audi A3, Volkswagen Golf si Jetta produse intre 2009 si 2012.

    Din cauza vibratiilor pot aparea fisuri in conducta de alimentare cu combustibil, iar in service se va monta un amortizor si se va schimba conducta de alimentare, daca este nevoie. Sunt incluse in recall masini cu motor diesel common-rail de 2.0 litri.

    Volkswagen a primit sesizari de la clienti in 2010 si dupa ce a deschis o investigatie si a facut teste de laborator nu a gasit probleme. Totusi, plangerile privind scurgerile de combustibil au continuat si Volkswagen a trebuit, conform prevederilor legilor din SUA, sa initieze rechemarea, scrie The New York Times.

    NHTSA este extrem de severa cu producatorii auto cand e vorba de posibile probleme, astfel ca acestia nu pot evita un recall, chiar daca problemele sunt neinsemnate.
     
  16. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Septembrie, luna slaba atat pentru piata masinilor noi, cat si pentru cea de second-hand. Dupa noua luni ambele categorii sunt pe minus

    n septembrie s-au inmatriculat in total sub 15.000 de masini noi si second-hand, una dintre cele mai mici valori lunare din ultimii ani, arata datele DRPCIV. Piata masinilor noi a scazut cu 10% in primele noua luni, iar la second-hand declinul a fost de 48%. Alfa Romeo si Nissan au avut cele mai mari cresteri la vanzarile de masini noi, iar Chrysler Jeep si Dodge au avut cele mai mari scaderi. La SH, Opel este in continuare pe primul loc, dupa ce ani la rand Volkswagen avusese cele mai mari volume.

    Masini noi

    In septembrie s-au inscris in circulatie 6.875 masini noi, valoare foarte apropiata de luna septembrie 2010. Per total la noua luni s-au inmatriculat 55.881 masini noi, scadere de 10% fata de perioada similara din 2010. Dacia ramane lider de piata cu peste 15.000 de masini inmatriculate, Volkswagen a depasit 6.000, Skoda are putin peste 5.300, iar Renault are in jur de 4.500 unitati inscrise in perioada ianuarie – septembrie.

    Cele mai mari cresteri procentuale la masini noi au fost la Alfa Romeo (+140%), Nissan (+88%) si Mercedes (+58%). La Maserati s-au inmatriculat 11 masini, fata de numai doua anul trecut, iar la Ferrari s-au livrat noua masini, jumatate fata de anul trecut. Scaderi consistente s-au inregistrat mai ales la cateva marci de nisa: La Chrysler, Jeep si Dodge declinul a fost de 80-90%, iar la Infiniti, de peste 70%.

    Masini second-hand

    Luna trecuta s-au inmatriculat 7.510 masini second-hand, scadere de 58% fata de luna similara din 2010. In primele noua luni s-au inscris 66.136 unitati, scadere de 48% fata de primele noua luni ale anului trecut. Opel este brandul cu cea mai mare cota de piata, circa 25% cu cele aproape 15.800 de masini inscrise, iar Volkswagen are peste 15.000, insa anul trecut era lider detasat. Ford a trecut de 8.000 de unitati, iar Audi si BMW au peste 3.000 de unitati fiecare. Printre putinele marci la care inmatricularile au crescut se numara Mini unde avansul a fost de 44%, dar volumele sunt mici per ansamblu.
     
  17. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    OFICIAL: Volkswagen dublează garanția pentru autoturisme și vehicule comerciale

    Autoturismele și autovehiculele comerciale Volkswagen vândute în România au, începând din această lună, o garanție extinsă la patru ani. A apărut însă o constrângere: garanția este valabilă în limita unui parcurs de 120.000 de kilometri.

    Noua garanție, pentru care plătește suplimentar, introdusă pentru mașinile achiziționate de la distribuitorii autorizați din România, se va aplica pe durata a patru ani calculați de la data livrării, în limita unui parcurs de 120.000 de kilometri, a anunțat, oficial, în urmă cu puțin timp, Porsche România, importatorul local Volkswagen.

    Extinderea garanției este aplicabilă și pentru toate autovehiculele Volkswagen achiziționate din România, în perioada 1 ianuarie 2010 – 30 septembrie 2011, ca mașini noi, prin rețeaua autorizată a mărcii germane.

    Proprietarii care se însciu in termenele de mai sus pot opta pentru achizițonarea contra cost a extensiei de garanție, dacă au respectat condițiile de garanție conform planului de service.

    Prețul extensiei de garanție pentru cei doi ani suplimenari, în cazul autoturismelor achizițonate în perioada menționată, este de 199 de euro pentru modelul Volkswagen Polo, 313 de euro pentru modelul Golf, respectiv, 440 de euro pentru Passat.

    Până la 31 septembrie 2011, autoturismele Volkswagen comercializate în România beneficiau de o garanție de doi ani fără limită de kilometri.
     
  18. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Productia de serie a Ford B-Max va demara in mai 2012

    In luna martie 2012 Ford va face o proba generala a tuturor masinariilor si utilajelor, in aprilie va demara productia de motoare, iar in mai va incepe fabricatia de serie a modelui B-Max, reiese din graficul productiei prezentat de oficialii Ford autoritatilor din Craiova, a declarat prefectul judetului Dolj Nicolae Giugea, citat de Gazeta de Sud. Declaratiile au fost facute cu ocazia unei vizite pe care cinci jurnalisti din judet, oficiali din randul autoritatilor locale si oficiali Ford au facut-o la uzina Ford din Craiova.

    “Dupa sase saptamani de la inceperea productiei se va ajunge la 120.000 de masini pe an. Bineinteles ca ritmul va fi mai lent in prima faza, dar vor amplifica productia, pe masura ce fabricatia merge”, a adaugat prefectul. Versiunea de serie a Ford B-Max va debuta la Salonul Auto de la Geneva din martie 2012.

    El a mai spus ca oficialii Ford i-au declarat ca ulterior se va ajunge la 300.000 unitati/an si 300.000 motoare/an. Ford va utiliza sisteme turbo concepute de Continental la motorul sau cu o capacitate cilindrica de 1 litru (EcoBoost) pe care va incepe sa-l produca (si) in Romania din prima parte a anului 2012. Turbinele vor fi produse de un partener al Continental, compania Schaeffler, la uzina Lahr din Germania, si importate in Romania pentru a definitiva asamblarea motoarelor. Continental si Schaeffler au activitati in Romania, dar nu produc sisteme turbo la noi in tara.

    Cifrele avansate de prefectul Giugea trebuie privite totusi cu precautie, deoarece din spusele sale nu reiese clar daca este vorba despre capacitate de productie instalata sau de productie efectiva, iar oficialii Ford vorbesc mereu in fata presei despre o “productie adaptata cererii”.

    0-100.ro
     
  19. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
  20. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Începând cu luna noiembrie 2011, toate modelele noi de autoturisme şi autovehicule utilitare, care vor fi înmatriculate în Uniunea Europeană, trebuie să fie dotate cu sistemul de siguranţă activă ESP . Din noiembrie 2014, prevederea va fi extinsă pentru toate autovehiculele nou înmatriculate. În SUA a fost deja adoptată o lege potrivit căreia toate modelele de autovehicule cu o masă de până la 4,5 tone, lansate începând cu anul 2012, trebuie să fie dotate cu sistemul ESP.

    Programul Electronic de Stabilitate, o inovaţie Bosch, oferă sprijin şoferilor în aproape toate situaţiile critice de conducere. Acesta include funcţiile sistemului antiblocare la frânare (ABS) şi ale sistemului antipatinare (ASR). În plus, ESP detectează mişcările autovehiculului cauzate de derapaj, acţionând în mod activ în sensul contracarării acestora.

    „Prin introducerea sistemului ESP, pot fi evitate până la 80% din accidentele cauzate de alunecarea roţilor", a rezumat Dr. Werner Struth, Preşedintele departamentului „Sisteme de control al şasiului” din cadrul Bosch. „Acest sistem este, aşadar, după centura de siguranţă, cel mai important sistem de siguranţă din dotarea unui autovehicul”.

    Autovehiculele utilitare cu o masă maximă admisă de peste 3,5 tone şi autovehiculele destinate transportului de persoane cu un număr mai mare de opt locuri trebuie să fie prevăzute, începând din noiembrie 2013 (modelele noi), respectiv noiembrie 2015 (toate autovehiculele nou înmatriculate), atât cu sistemul ESP, cât şi cu sisteme de asistenţă la frânarea de urgenţă şi la menţinerea benzii de circulaţie.

    În anul 2001, Comisia Europeană şi-a stabilit ca obiectiv scăderea numărului de decese înregistrate în UE în urma accidentelor de circulaţie de la 50.000 la 25.000 până în 2010.


    www.promotor.ro
     
    Ultima editare: 8 Noi 2011

Distribuie pagina asta