1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stopuri aburite si Apa in stopuri la A6 C6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de TARONE, 21 Feb 2008.

  1. razvan333

    razvan333 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI 2006
    Probabil ai dreptate, masina nu am spalat-o, s-au aburit putin dupa ploaie.In schimb azi de dimineata am vazut ca nu mai erau aburite:blink:
    Maine o sa studiez mai bine fenomenul dupa ce o spal:)
     
  2. guguionut

    guguionut 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    1.Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2005 2.Audi A6, 2.0 TDI 170HP, 2011
    Si eu am avut aceeasi problema la masina din semnatura cu stopuri LED pe frana la care imi aparea condens la unul dintre stopuri in zona becului de marsalier si am rezolvat-o in felul urmator:
    - am dat jos stopul,l-am dasfacut, l-am uscat, l-am curatat bine si la asamblare pe toata garnitura stopului am pus un silicon de culoare rosie pentru etanseitate.

    Asa mi-am rezolvat eu problema, sper sa va fie de ajutor.:idea:
     
  3. FantomA

    FantomA 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    AUDI A6 C7 , 2.0 TDI, 190 CP, 2018
    Nu este nevoie sa puneti silicon, e suficient sa ungeti garnitura cu putina vaselina. Nu uitati sa uscati stopul inainte, ca daca ramane apa in interior ... :)
     
  4. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Buna seara!Sper ca postez in locul potrivit.Problema mea este urmatoarea:la masina mea (A6-C6,2.0 tdi an 2009,modelul cu lampile spate frana si pozitie pe led)am sticla de la stopul din dreapta usor fisurata.Estetic nu am nici o problema,este mai greu sesizabil,dar la spalarea masinii,mai ales la jet cu presiune,apare condens in interior.Intrebarea este cum pot sa remediez acest inconvenient?Se poate lipi cumva,sau daca trebuie schimbata sticla...cum se procedeaza?Trebuie inlocuit tot stopul sau doar ..efectiv sticla ce vine la exterior?Intreb asta pentru ca nu am desfacut nimic pe acolo,nu stiu cum arata,cu atat mai mult cu cat sunt in posesia masinii de o luna si ceva.Multumesc anticipat!
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Radu am mutat mesajul tau in topicul potrivit. Citeste acest topic de la inceput. Bafta
     
    Ultima editare: 20 Oct 2012
  6. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Multumesc, recunosc, acest topic nu il vazusem. Ma apuc de citit!

    L.E.

    Ok..la mine stiu sigur ca apare condensul datorita faptului ca sticla triplei spate dreapta e usor fisurata. Intrebarea mea ar fi mai degraba daca exista o metoda de a "desface" sticla de pe stopul propriu zis pentru a incerca sa o lipesc, sau daca trebuie sa inlocuiesc, ce anume trebuie inlocuit ? Doar sticla sau intreg subansamblul ? Multumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Oct 2012
  7. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Nu stie nimeni daca este posibil accesul la sticla triplei,pentru inlocuire/reparatie sau lipire?multumesc!
     
  8. iulian81 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    Audi A6, 05.2008, 6 Trepte, Motor 2.0, 140HP, cod motor BRE
    Eu aveam aceiasi problema la stopul din stanga, se acumula condens f mult dar am rezolvat. Problema cu stopurile aburite a fost rezolvata de mine in felul urmator, am scos stopul de pe masina si am pus apa in el iar cu apa in el l-am intors pe toate partile si pe fata si pe spate si am constatat ca avea o crapatura pe interior (prin care se scurgea apa) destul de mare care nu se vede cu ochiul liber de la pinul acela metalic care se infige in caroserie, si prin acea crapatura intra apa in stop fara iar acum pe acolo curgea apa din belsug. Dupa ce am uscat bine stopul Am dat cu super glue pe crapatura dupa care am dat in exces cu silicon transparent, dupa ce s-a uscat cateva ore am montat stopul pe masina si acum nu mai amprobleme cu condensul. Acelasi stop are si probleme cu mufa se oxideaza un contact si da la bord ca sunt becurile arse asta e o buba comuna la a6, probabil stopul fiind scos mai des pentru curatarea mufei ajunge sa se crape carcasa din interior.
     
  9. cristirar 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2009
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    audi a6 3.0 TDI 2005
    @ radu20 Am avut aceeasi problema ca a ta, adica o tripla fisurata care incepuse sa se umezeasca pe interior, si solutia adoptata a fost sa aplic pe ea folie de protectie. Fisura se vede in continuare dar nu mai patrunde apa.
     
  10. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Am mesterit eu ceva pe acolo,e drept o solutie mai inestetica,folosind un glue..si am diminuat considerabil aburirea sticlei dupa spalare,dar cred ca solutia ta este mai eficienta si desigur mai aspectuasa.Oare cei care aplica folie pe geamuri,aplica si pe stopuri?Imi imaginez ca este un alt tip de folie.Daca stiam,in week end am pus folie pe geamuri.... :(
     
  11. cristirar 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2009
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    audi a6 3.0 TDI 2005
    Da este alt tip de folie, de obicei se aplica pe faruri sa impotriva matuirii( de la nisip) si in Tg Jiu nu am gasit decat un atelier care aplica , iar pretul a fost 70 ron/tripla. Oricum poti pune cand vrei pentru ca operatia se face fara a se demonta triplele.
     
  12. iulian81 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    Audi A6, 05.2008, 6 Trepte, Motor 2.0, 140HP, cod motor BRE
    Mentionez ca in cazul meu crapatura erea pe spatele stopului adica in partea unde este mufa, iar plasticul este de culoare gri si nu este transparent, acea parte nu este vizibila cand tripla este montata pe masina, iar solutia cu silicon si super glue nu este estetica dar este vizibila doar daca se demonteaza stopul. Daca stopul este crapat pe exterior adica pe plasicul transparent este evidend ca aplicarea unei folii este solutia cea mai potrivita si cea mai estetica, aplicarea de super glue albeste pe interior plasticul transparent rezultand un stop inestetic.
     
  13. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Are careva idee de ce mi se aburesc stopurile spate dupa spalare? E prima oara cand sesizez ( mai exact lampile de marsarier, cele albe) . Oare isi revin se usuca? Sau trebuie.sa demontez stopul. E modelul 2010. Multumesc
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    jonnyy_b cred ca daca citesti acest topic (unde de altfel trebuia sa scrii de la inceput si unde ti-am mutat mesajul) o sa descoperi cauza. Bafta.
     
  15. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    S-a rezolvat de la sine :)
     
  16. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    S-a rezolvat pana data viitoare...
     

Distribuie pagina asta