1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sunet/Zgomot ciudat motor - vibratie/trepidatie - la A4 B5 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de LuChIaN0, 2 Feb 2008.

  1. mordor

    mordor 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2014
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,1.9TDI-AJM,2000
    Salut,

    Subscriu si eu ca-s plin de nervi.
    Masina: a4 b5 1.9AJM - ca sa scap de vibratii in caroserie (capota, usi, bord si mai nou VOLAN) - tot schimb la piese de un an incoace si nu fac decat sa ma enervez mai rau: am schimbat volant motor, kit ambreiaj, suporti motor: cel din fata, cei laterali + cel de pe cutia de viteze iar rezultatul a fost: MAI MULTE VIBRATII! Acum fiecare dintre colegi poate spune: stii ambreiajul nu e original (e LUK), volantul nu e original (e LUK), suportii de motor nu-s originali (LEMFORDER, MAPCO si cel din botul masinii e AUDI original, cel de pe cutie MAPCO) si ma trezesc ca zangane volanul in mana de zici ca fac joc de incheietura!!
    Opinii, pareri, ce ar trebui facut??
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Se întâmpla ca cei de motor sa fie rigizi dacă sunt ieftini. Totuși, motorul merge ok? Valorile injectoarele sunt ok? Poate motorul în sine vibrează mai mult decât trebuie. Verifica și eșapamentul. Mergi și tine piciorul pe toba în spate sau pune pe cineva, sa vezi dacă mai vibrează ceva.
     
  3. mordor

    mordor 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2014
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,1.9TDI-AJM,2000
    Salutare,

    Am reusit pana la urma sa schimb tampoanele motor (3) + cel de la cutia de viteze. Am descoperit ca inelele acelea de aliniere nu mai erau perfect in linie (sagetile cu rosu), le-am pus la loc aliniate. Dupa cum se observa in foto, am vazut ca suportul acela de aluminiu a frecat cu tamponul de cauciuc intr-o parte a acestuia.
    Problema mea este ca dupa ce am schimbat tot si am asamblat la loc, acum am vibratie puternica in caroserie, volan, bord, etc...
    Ce parere aveti?
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu stiu ca alea trei "gauri" trebuie sa fie aliniate perfect, fara exceptie. Atunci cand nu sunt, e posibil ca, (virgula) caroseria/lonjeroanele sa fie strambe, cauza fiind tamponari, lovituri, etc...;)
     
  5. mordor

    mordor 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2014
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,1.9TDI-AJM,2000
    Le-am pus din nou la loc, adica alineate perfect, insa problema mea este ca am vibratii mari la ralanti dupa ce am schimbat suportii motor.
     
  6. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Tamponul din fata motorului cum este montat? Atinge de ceva? El trebuie sa stea liber in relantii sa nu atinga nici jos nici sus in talpa lui cea de pe tragar. Daca atinge iti da vibratii la relantii.
     
  7. mordor

    mordor 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2014
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,1.9TDI-AJM,2000
    Multumesc Ionut Lucian, o sa verific pentru ca pe acela l-am schimbat prima data si nu stiu in ce stadiu se afla - daca e pus mai jos sau mai sus decat este normal. Stiu ca este reglabil, la momentul respectiv l-am aliniat dupa vechii suporti - ar fi super sa scap de trepidatii si sa fie el de vina. Revin cu informatii.
     
  8. mordor

    mordor 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2014
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,1.9TDI-AJM,2000
    Am verificat, nu e din cauza celui din fata motorului :(
     
  9. mordor

    mordor 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2014
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,1.9TDI-AJM,2000
    Foto cu injectoarele si grupul 1
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La valorile astea ale compensatiilor injectoarelor nu ar trebui sa ai nici o problema cu trepidatiile. Daca iti porneste usor,(ma gandesc la oringurile injectoarelor), atunci cauzele trepidatului la relanti sunt altele:uhm:
    E posibil sa fie si ce am zis in postul meu anterior, daca acele gauri tehnologice nu erau aliniate...
     
  11. mordor

    mordor 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2014
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,1.9TDI-AJM,2000
    Niciodata nu am avut probleme cu pornirea, eu nu pricep prea multe din valorile acelea, insa pot spune ca masina trage superbine, sunt multumit de consum si nu vad care ar fi problema... ma gandesc ca e ceva mecanic de vreme ce inainte nu aveam acele trepidatii... in plus, kit ambreiaj este nou, volantul este tot nou, nu inteleg care ar fi explicatia, insa maine sunt decis sa pun vechile tampoane inapoi...
    si inca ceva, poate cineva sa imi explice cauzele pentru care motorul meu avea miscare verticala incat mi-a distrus tamponul din fata?? si de ce inca mi se mai misca schimbatorul de viteze in mers??
     
  12. Grig_56 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4-1,9TDI(B5),an:2000
    retur aer in filtru de aer
     
  13. mordor

    mordor 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2014
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,1.9TDI-AJM,2000
    @Grig_56 - imi poti explica mai bine sau daca stii vreun link unde pot afla mai multe despre ceea ce inseamna "retur aer in filtru de aer"

    Apropo' , azi am avut putin timp liber si am demontat suportul de pe cutia de viteze- cel pe care nu l-am schimbat...surpriza in foto...
    Si inca ceva - racordul flexibil de la catalizator este rupt de tot, se mai tine doar asa ca sa nu cada...
    Si suportii aceia de guma de la bara stabilizatoare sunt varza la fel...
     
  14. mordor

    mordor 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2014
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,1.9TDI-AJM,2000
    Am schimbat suportul de la cutie, acum nu mai am probleme cu schimbatorul.. cel putin nu se mai misca.
    Insa de trepidatii tot nu am scapat.
     
  15. robi_audi4 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A4, motor AHH 1.9TDI, 2000
    Trepidatie motor

    Salut
    Am un Audi A4 B5 din 2000, 1.9TDI cod motor AHH 90 cp si am o problema: cand temperatura exterioara este de 18 grade si apa se incalzeste la 90 grade atunci incepe sa-mi tremure motorul si cutia de viteze impreuna. Trepidatia se simte mai bine pe maneta de la schimbator. Relantiul e la normal si motorul trage foarte bine iar in timpu mersului nu trepideaza, nu mai la relantiu face asta. Am fost cu el la tester si nu a aratat nimic la diagnoza.
     
  16. mordor

    mordor 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2014
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,1.9TDI-AJM,2000
    Salutari,

    Nu am scapat inca de trepidatiile de la ralanti..Am inca o intrebare, e normal ca suportul acesta nou (Lemforder partea soferului) sa fie asa de "ridat" dupa circa 1000km?
     
  17. weaselciuy

    weaselciuy Silver Member

    Înscris:
    5 Ian 2008
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B5 Facelift 1.6i AHL
    am avut acum cativa ani trepidatii ciudate la motor, nu stiam ce e de vina...
    parca, crestea si in intensitate pe zi ce trecea.

    Am schimbat bujii si filtre, suporti la cutie si nu mai tin minte ce altele...
    M-am dat batut la un moment.

    Dupa un timp, am schimbat bateria de nevoie si a rezolvat problema. Sa observat imediat.
    Nu-mi explic, dar a dat rezultate.
     
  18. a1in11 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Allroad Quattro,2.0 Tdi,170cp,2010
    Salut! Acum ceva timp mi s-a blocat rola intinzatoare. Am mers cu ea asa pana s-au tocit 'dintii,canalele' curelei.Am schimbat rola,cureaua si pompa de apa ca era dusa,se auzea un harait daca invarteai cu mana de ea. De atunci,am probleme cu servo:cand virez in relanti se aude un zgomot de curea;in schimb daca turez putin si virez nu se mai aude nimic,chiar daca virez maxim.Am verificat nivelul de ulei servo si e ok,nu pierde.Azi i-am schimbat si uleiul si tot asa face.Uleiul in vas 'bolboroseste',semn ca pompa lucreaza.Ce sa fie?O rola de la alternator?Ca parca se aude ceva in relantiu..
     
  19. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Fulia de la alternator cel mai probabil. Se inlocuieste cu aprox 250 ron
     
  20. a1in11 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Allroad Quattro,2.0 Tdi,170cp,2010
    E posibil ca rola intinzatoare,pompa de apa si cureaua le-am schimbat de curand.O sa merg sa verifice cineva alternatorul.Ms
     

Distribuie pagina asta