1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si Clapeta Shut Off / Acceleratie si Galeria admisie motor diesel la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de ajaccio, 9 Mai 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Desfa capacul piciorusului ce actioneaza tija actuatorilui, scoti O-ring-ul respectiv si te duci la un service. Au cutii cu O-ring-uri universale, de diferite marimi, imposibil sa nu gasesti unul la dimensiune.
     
  2. Chris1 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0l TDI, 143CP, CAGA, 2010
    Am desfacut capacul si nu exista nici un o-ring acolo. Acolo normal trebuie sa fie doar gaze unde actioneaza clapeta, fara ca sa ajunga lichid antigel. In concluzie racitorul meu este spart undeva in interior si trece antigelul si ajunge la tija actuatorului de unde picura pe la tija afara. Am curatat calamina de pe capacelul acela si acum curge mai tare. Am comandat alt racitor de gaze second hand.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuia sa cumperi nou OE pentru ca cel SH este o loterie = loz in plic.
     
  4. Nimrod93 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2016
    Locație:
    Tirgu Mures
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009 2.0TDI CAGB
    Salutare! Am nevoie de ajutor.. In urma cu cateva saptamani mi sa aprins check engine la masina. Am fost la diagnoza unde am primit eroare p2009... Bun.. Am cautat pe net si am trimis motorasul la "reparare". Am fost sunat ca clapeta nu se poate repara trebuie schimbata.. Bun. Am schimbat ieri.. Cand pornesc masina clapeta porneste, face 2-3 curse apoi nu mai face nimic. Am citit eroare. Imi da p2015 Intake Manifold Runner Position Sensor / Switch Circuit Range/Performance Bank 1. Cum am inteles trebuie ceva adaptat sau invatat senzorul cu vcds ca nu stie pozitia. Mentionez ca am avut VDO pe masina si tot VDO am pus. Daca puteti sa-mi spuneti unde trebuia intrat in VCDS pentru adaptare sau ce trebuie facut... Multumesc mult.
     
  5. vik71 Silver Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audi A4 B8 2.0tdi CBAB /140cp
    Se poate repara dar l-ai trimis la cine nu trebuie, din pacate.
     
  6. Nimrod93 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2016
    Locație:
    Tirgu Mures
    Masina:
    Audi A4 B8, 2009 2.0TDI CAGB
    Am gasit aici in apropiere. Stau in Mures si omul asta a fost recomandat ca a mai facut si totii erau multumiti... In fine.. Nu am platit nimic.. Dar cu motorasul asta Vdo am ce sa fac? Se poate adapta sau banii aruncati?
     
  7. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Cred ca m-a lasat si pe mine EGR.. Ieri l-am curatat, azi mi-a aprins martorul motor si pe tester am urmatoarele. Ma ajuta un coleg cu cod de piesa sa comand ? [emoji48]

    [​IMG][​IMG]
     
  8. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Salutari. A4 B8.5 2013, CGLC, 177CP, am fost la o diagnoza pentru un zgomot, un fel de suierat, in special la plecare la rece. Il aud de ceva vreme(cateva luni), am presupus ca doar la rece face, dar am inceput sa il aud si in mers. Se intampla la accelerare normala ~1500-2500rpm. Am presupus ca e de la turbo, sau vreun furtun fisurat. Pe VCDS nu am nici o eroare, iar mecanicul mi-a spus ca e de la EGR si sa vin sa il desfaca. Am programare, dar dupa ce am citit forumul pentru EGR, eu neavand nici o eroare, masina tragand bine nu prea imi vine sa merg, sa ramana masina cu diverse probleme dupa interventie, si sa nu fie de aici. As merge doar pentru curatare EGR/admisie, eventual. Intrebarea este ca zgomotul poate sa fie intradevar de la EGR? Sau sa schimb mecanicul?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    EGR-ul nu suiera.
     
    Horatius apreciază asta.
  10. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Am desfacut azi EGR si racitorul de gaze. De fapt doar racitorul am reusit sa il dau jos, EGR-ul avea un surub imposibil. E destul de probabil ca zgomotul sa vina de aici, si anume de la racitor, posibil fisurat. A mai intalnit cineva problema asta? Am curatat racitorul cat s-a putut, o sa monitorizez depuneri de funingine in jurul lui. Asa arata partial curatat. Zgomotul nu a disparut. Cel putin la plecarea la rece.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De obicei, racitorul se fisureaza in interior, amestecand gazele cu antigelul.
     
    Horatius apreciază asta.
  12. Bosnea 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2019
    Locație:
    Bals
    Masina:
    Audi a4 b8
    Salut audi A4 b8 2.0 CAGA 143cp 2009
    Masina are momente cand Trepidează la relanti foarte tare iar la plecarea de pe loc in treapta 1 pana la 2500 de rotati se aude ca un benzinar care merge in 3 buji.
    Sa verificat pompa de înaltă si injectoarele de Șpan totul este curat si in parametri normali iar pe tester nu da nici-o eroare cu excepția analizei din VCDS a EGR-lui care arata ca nu Închide complet
    Dupa curățarea EGR-ului trepidațiile sau mai diminuat dar nu foarte mult
    A mai întâmpinat cineva problema asta si care ar fii sintomele uni EGR ce nu funcționează la parametri optimi?
     
  13. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Verifica si regulatorul de presiune din rampa. Vezi ce presiune actuala ai, ce presiune comanda ECU si diferenta (discrepanta) dintre presiunea actuala si cea comandata de ECU. Daca ai fluctuatii mari, regulatorul de presiune ar putea fi cauza acestora precum si a mersului neregulat la ralanti si la turatii mici.
     
  14. Bosnea 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2019
    Locație:
    Bals
    Masina:
    Audi a4 b8
    A fost schimbat regulatorul de pe pompa si cele 2 de pe rampa noi originale+ suporti motor iar presiunea are fluctuati de 30 de bari
     
    Ultima editare: 2 Sep 2019
  15. Al3xx 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2018
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A4, CAGA, 2009
    Scurt si la obiect, eroare P2111 este de la clapeta de acceleratie? Vreau maine sa o dau jos sa o curat.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cam asta zice eroarea, nu ?
     
    Al3xx apreciază asta.
  17. Al3xx 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2018
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A4, CAGA, 2009
    Cam asa zice, e bine sa ramana si aici codul.
     
  18. jack1992 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2019
    Locație:
    calarasi
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi 2008
    Buna ziua ! Detin si eu un audi a4 b8 2.0 tdi an 2008.Am bagat masina pe tester si mi-a dat eroarea acuator clapeta acceleratie,dar cand am eroarea in bord si opresc motorul are o zdruncinatura.ar putea fi clapeta de acceleratie dusa?cand se stinge eroarea numai se zdruncina motorul .multumesc
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact.
     
  20. jack1992 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2019
    Locație:
    calarasi
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi 2008
    Multumesc frumos ! te salut
     

Distribuie pagina asta