1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si Clapeta Shut Off / Acceleratie si Galeria admisie motor diesel la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de ajaccio, 9 Mai 2013.

  1. Vladpopa

    Vladpopa 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    Audi a4 b8 k. 2.0 tdi facelift
    Salutare!
    Mă poate ajuta cineva cu o codare EGR ?
    Am un a4 b8 face-lift 2.0 tdi 143 cai 2013. Am schimbat EGR-ul, acesta fiind modelul mai nou de motor cu EGR-ul pe partea pasagerului și cu schimbător de căldură sau radiator ... cum vreți să-i spuneți. Mulțumesc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu exista codare pentru EGR, poti doar sa ii faci un Basic Settings.
     
    Vladpopa apreciază asta.
  3. florin_mandy

    florin_mandy 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2015
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4,2 TDI,2010
    Salutare,
    Dețin un audi A4 B8 an 2010. Am martorul aprins în bord check engine, am tasat și o poza cu eroarea intake manifold flap position sensor. Am citit aici în forum ca ar trebui schimbata clapeta control admisie aer. Cei de la service spun ca trebuie înlocuită toată galeria de admisie. A mai schimbat cineva acea clapeta? A dat rezultat, a dispărut martorul ?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai citeste, s-a mai discutat, trebuie pus un limitator.
     
  5. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Dai jos tot ansamblul de admisie, cumperi garnituri noi. Sunt innumăr de trei și cureți absolut tot.
    Galerie de admisie, clapeta EGR și clapeta ASV. La ambele clapete, cureți bine de tot clapeta și axul, verifici dacă se închid corespunzător și nu au zgomot în funcționare. Desfaci capacele ambelor clapete și verifici sa nu aibă ulei în ele. Dacă au ulei trebuiesc scurse, curățate temeinic, unse, verificate și remontate. Dacă ai nevoie de alte informații dă-mi PM
     
  6. iPaulR 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2020
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI quattro(125KW) CAHA, 2010
    Salut,
    Am o intrebare (poate putin ciudata): exista posibilitatea ca pe la EGR sa se scurga o cantitate insemnata de ulei ?
    EGR-ul meu pierde ceva ulei prin aceeasi zona cum am vazut in toate postarile. Nu este mult, ci mai mult vapori adunati. EGR-ul a fost curatat si schimbate garniturile, dar se pare ca trebuie inlocuit. Masina nu are nicio eroare. Masina are 350.000 km.
     
  7. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    iPaulR
    Exista binenteles posibilitatea asta. La 350.000 km facuti, mai mult ca sigur ca are cel putin o cana de ulei in intercooler, tot datorita vaporilor.
    Faptul ca pierde ulei pe la acea garnitura indica faptul ca in compartimentul rotilor dintate este ulei in execes datorita faptului ca garnitura a cedat, flescaindu-se fapt care determina crearea unei depresiuni care permite vaporiilor de ulei sa se strecoare pe la axul clapetei inundand practic tot compartimentul electronic al clapetei, baltind peste circuitul electronic, riscând sa il detelioreze.
    Aceasta este teoria mea.
    Afirm aceasta dupa ce mi-am pierdut ceva timp studiind acest aspect.
    La km astia eu sincer mă gandesc serios sa faci o curatare serioasa a intregului sistem de admisie. Clapeta ASV, clapeta EGR, galerie de admisie, intercooler si tubulatura.
    Daca faci acest lucru cu simt de raspundere si masina ta nu mananca excesiv ulei, cel putin o perioada buna de timp nu vei avea probleme.
     
  8. iPaulR 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2020
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI quattro(125KW) CAHA, 2010
    Multumesc de raspuns!
    Masina o am de putin timp, dar am cumparat-o cu un oarecare istoric, plus ca o cunosteam de ceva timp fiind a unui amic.
    S-a facut curatarea EGR-ului si a galeriei de admisie, care intradevar era destul de imbacsite, dar de restul sincer nu eram constient pentru ca as fi mers si pe intercooler, tubulatura...
    De la ultimul schimb, unde s-a folosit 5w-30, s-a consumat 1L de ulei in fix 2500KM. Asa ca ma gandesc ca poate nici motorul nu e chiar in mintile lui, cu toate ca tevile de esapament sunt curate, fara niciun fel de depunere.
    O sa schimb EGR-ul cu unul nou, o sa curat tot ce a scris mariano si revin cu un raspuns.
     
  9. Stealian Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2011
    Salut! Detin un AUDI A4 B8 - 2011 - COD Motor CJCB 136 CP si de curand mi-au aparut urmatoarele erori la diferenta de aprox 1500 km:
    upload_2020-12-26_11-8-8.png upload_2020-12-26_11-8-33.png

    Din ce am citit pe forum pe acest subiect, pare a fi aceeasi problema deja stiuta care implica schimbarea supapei EGR. Pe site-urile de piese online gasesc doua modele, unul la aprox 1350 RON iar celalalt la 2300 RON...care ar fi diferenta? Sau cum imi dau seama pe care dintre ele trebuie sa o comand?
    Ar trebui sa ma grabesc cu schimbarea ei sau inca nu e asa grav?
    Va multumesc!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mai merge cu masina pentru ca infunzi PDF-ul. Asta trebuia deja sa stii daca ai fi citit forumul, dar nu ai citit nimic, din pacate.
    Piesele se comanda pe baza seriei de sasiu. Am repetat de zeci de ori: nu mai comandati de pe net ci mergeti la magazin unde comandati piesele fizic si vedeti ce primiti exact.
     
  11. Stealian Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2011
    Multumesc pentru răspuns. Seara buna.
     
  12. Racman Stefan

    Racman Stefan 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0 TDI, CAGA, MMV, 2011
    Are cineva o poza cu furtunurile pentru vacuum, care intra in electrovalva ce controleaza EGR-ul, montate pe Audi A4 B8 cod motor Caga ca sa vad de unde vin si ce traseu au ? Multumesc.
     
  13. Costti 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 1.8 TFSI (CDHB)
  14. Stelian Cioara 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2020
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4, 2.0, 2010
    Va salut,
    Dețin un A4 B8 2.0 tdi 120 cp. Pentru ca am avut eroarea P2015 am schimbat atât galeria de admisie (cea din plastic) cât și motorasul care acționează galeria, ambele noi.
    După ce le -am schimbat am făcut adaptarea cu VCDS (plus șters toate codurile de eroare) si după câteva opriri/porniri se aprinde aceeași martor de motor și eroarea reapare (P2015).
    Adaptarea am făcut-o alegând modulul din basic settings (cel cu clapeta turbo) apoi am încercat sa fac adaptare și pentru clapeta admisie și am eroarea din foto atasat.
    Am fost deja la 2 service-uri care nu știu sa facă mai multe decat am explicat eu mai sus.
    Dacă aveți o soluție pentru situația mea, va rog ajutor.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai pus acel kit de reparatie (limitator) ?
     
  16. vik71 Silver Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audi A4 B8 2.0tdi CBAB /140cp
    Stelian Cioara totul s-a facut gresit. Suna-ma, nu mai monta nimic.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @vik71 Abtine-te din a da sfaturi inutile.
     
  18. vik71 Silver Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audi A4 B8 2.0tdi CBAB /140cp
    @audi66 fii mai retinut ! ai dat niste sfaturi gresite in ce priveste un actuator la un a6 !! noroc c a ajuns omul la mine si l am luminat !! profesional ! a facut saracu vreo 200 km cu ,,sfatirile,, primite aici de la tine !!

    @stelian suna ma sa o rezolvi definitiv ! nu monta nimic ! ca sa nu arunci banii pe manopera din nou !! nu sunt interesat sa ti vand ceva ! la vreo 2500-3000 admisii rezolvate in tara asta la 2.0 2.7 3.0 4.2 tdi nu banii sunt telul meu, notă : am cel putin 10 mecanici cu care lucrez in BV !

    pentru cei ce mai dau ,,sfaturi,, eronate aici ii indemn sa citeasca si sa interpreteze corect coduri de eroare !!
     
  19. Stelian Cioara 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2020
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4, 2.0, 2010
    Nu am pus acel limitator.Am considerat ca atât timp cât cumpăr echipamente noi nu am motive sa “păcălesc” sistemul, mai alea ca acestea au foat și adaptate
    Acum nu știu sigur dacă am procedat corect.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @vik71 Te rog frumos, nu esti in masura sa judeci pe nimeni si nimic, mai ales dupa cum ai numit forum-ul, persoanele de pe forum, si pe mine in mesajul ala vocal.
    Forum pe care, vad ca iti vinzi produsele si iti baga bani in buzunar.

    Pana la proba contrarie, tu personal, nu vad sa fi ajutat nici o persoana de pe acest forum, in afara faptului ca ii pui sa te sune ca sa le vinzi diverse piese.

    P.S Cu ce ati facut voi acolo, nu a fost vina mea.
    Omul a zis ca turbina a fost demontata si geometria verificata, totul fiind ok.
    Cand a demontat-o a 2-a oara a zis ca avea probleme la geometrie, lucru care trebuia vazut inca de la prima demontare a turbinei.
    Nu e vina mea ca lumea se duce la fel si fel de “maimute”.
    Bine ca ai rezolvat-o tu dupa ce a facut omul 3 drumuri la tine.

    Nu ti se parea normal sa il rezolvi dupa ce i-ai luat 1600 ron pe un actuator ?
     

Distribuie pagina asta