1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suport si/sau Tampoane motor la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de madalinc, 27 Noi 2013.

  1. Rovanpera Ionut

    Rovanpera Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    zimnicea
    Masina:
    A4-CAGA-2008
    Salutare! Am un caga 2.0 tdi, 143 cp. Am citit integral această sectiune dar nu am gasit o problema asemanatoare cu a mea ! Si anume:
    Am schimbat in luna iunie suportul de motor pe partea dreapta (deoarece acesta era curs complet si motorul vibra ciudat in partea acestui suport) cu unul SH original! Problema rezolvata! Pe final de iulie ,masina a inceput sa aibe o "scuturare" ciudata de fiecare data cand o opream sau o porneam! Diagnostic: suportul de motor de pe stanga,cel cu senzor , gasit curs si spart/crapat! L-am inlocuit cu unul nou, Lemforder! In aceeasi zi am inlocuit si suportul cutiei de viteze (care avea membrana crapata) cu unul de la Febi bilstein! Toate bune! Numai ca dupa 4-5 zile , am observat o vibratie neobisnuita a tobei( mai exact ,vibrau tare tevile de la evacuare) iar această vibratie se simtea si in habitaclu! Am gasit ruginit si rupt acel colier care prinde/imbina toba spre jumatate si l-am inlocuit! Nicio schimbare sau diferenta!Am mers si merg si acum cu masina vibrand asa ,dar a devenit extrem de deranjat mai ales cand e la ralanti! Plus ca acum observ ca si motorul cam "dansează ". Credeti ca as putea avea o problema la motor sau sa se fi dus tamponul drepta,cel sh(care nu e curs si arata bine fizic si acum)? S a mai lovit cineva de o asemenea problema?
     
  2. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Faza cu toba e si la mine pe aceiasi masina. Dar numai la 1000rpm exact, dupa ce se tureaza nu simt nimic. Inca nam nam rato pe elevator. Posibil sa fie din motor posibil din suporti.
     
  3. Rovanpera Ionut

    Rovanpera Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    zimnicea
    Masina:
    A4-CAGA-2008
    La mine sta la ralanti la 800 rpm. Daca o turez si o tin la 1.000 rpm,nu mai face. Am pornit o chiar acum de dimineata. Si vibreaza rau, tot motorul. Pare ca mai mult spre partea dreapta.
     
  4. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Încearcă la cald
     
  5. Rovanpera Ionut

    Rovanpera Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    zimnicea
    Masina:
    A4-CAGA-2008
    Sa incerc la cald ce ? Si la cald vibreaza. Aproape la fel de tare.
     
  6. Rovanpera Ionut

    Rovanpera Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    zimnicea
    Masina:
    A4-CAGA-2008
    Salut ! Revin cu aceeasi problema! Doar ca de data asta am schimbat si suportul de motor de pe dreapta ( care, dupa cum am presupus , s-a dus, a si inceput sa piarda lichidul din el) cu unul nou Lemforder. Fara rezultat! Vibratia persista ! Are cineva vreo idee despre ce as mai putea incerca pt a rezolva problema?! Sau a mai intampinat careva o asemenea situatie!? Multumesc!
     
    Ultima editare: 8 Oct 2018
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand noi spunem mereu sa montati tampoane motor originale si doar atat, voi de ce faceti altceva si pe urma va plangeti pe forum ? Monteaza originale si vezi pe urma ce se intampla. Inca ceva intotdeauna se schimba ambele tampoane motor stanga-dreapta cu unele noi si originale obligatoriu.
     
    OvYd3L și ELVIS apreciază asta.
  8. Rovanpera Ionut

    Rovanpera Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    zimnicea
    Masina:
    A4-CAGA-2008
    Cristi,salut! No ofense,man,poti sa-mi si argumentezi,te rog,de ce trebuie neaparat originale?! Plus de asta, citind acest thread am observat ca mai toti colegii au pus Lemforder! Firma care ,de altfel, este si pe echiparea de fabrica! esti sigur ca e din tampoane toata treaba? Unii dintre colegi si-au luat Lemforder si aveau stearsa/ zgariata sigla Audi-VW! Si nu am citit sa fi avut vreunul probleme cu ele.... A mai existat vreun asemenea precedent cu aftermarket-urile?! Stiu! O sa imi spui ca nu esti mama omida! Dar doar te întreb,avand in vedere piesele schimbate si testele facute la service!
     
    Ultima editare: 9 Oct 2018
    Amboo apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In viata nu suntem siguri de nimic si mai ales in mecanica. Tocmai din cauza asta ti-am spus sa montezi originale pentru ca sa elimini o cauza. Asta este procedura dar mai departe faceti cum credeti de cuviinta dar fara sa scrieti pe forum faptul ca aveti probleme in conditiile in care voi nu respectati niste pasi ("retete") obligatorii. Bafta
     
  10. Rovanpera Ionut

    Rovanpera Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2015
    Locație:
    zimnicea
    Masina:
    A4-CAGA-2008
    Am vazut si prin alte thread-uri ca te pricepi si dai sfaturi utile de cele mai multe ori bazate pe argumente solide! Dar aici cand eu îți spun ca am pus Lemforder care ,dupa cum scrie si in paginile anterioare ale acestei sectiuni, sunt puse pe A4 B8 de producator din fabrica(adica sunt cele originale,din ce vad aici),si tu imi spui sa pun originale.... nu mai inteleg nimic.... drept sa-ti spun... nici măcar nu am gasit pe undeva pe net in RO originale....
     
    ELVIS apreciază asta.
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pai aici este problema. O piesa originala se cumpara neaparat (daca iti convine pretul :)) din reprezentanta sau magazin de piese auto decent, nu de pe Net sau la coltul blocului. O sa te surprinda, dar la unele piese in reprezentanta, pretul este mult mai mic decat pe internet.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sau nu ai cautat pe unde trebuie. Asa e cand comanzi pe net piese. Piesele nu se comanda pe net ci la un bun vanzator auto care are contracte cu toti mari importatori de piese auto. In fine dezbatem subiectul asta iurea si inutil. Ti-am spus ce trebuie sa faci si cum sa procedezi. Mai departe tu hotarasti. Incheiem aici. Multumesc pentru intelegere
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Piese OE la preturi bune gasesti pe Autokarma, Stoauto si ePiesa, in ordinea asta.
    P.S Va trebui sa dai cautare dupa codurile OE. Cateodata nu iti apar doar cand selectezi masina si motorizarea.
     
  14. Claudiu Alin

    Claudiu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 2008
    Salutare,
    Am și eu aceeași problema: când e rece motorul, simt ca scutura prea tare și la denivelări / hopuri are un sunet de zici ca se bat 2 borcane între ele. Acum sa speram ca sunt tampoanele la motor. Am sa le schimb, sa vedem.
     
  15. stelco1968 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 CAGA , Audi A3 8P 2008 BSE
    @Claudiu Alin , daca iti gasesc tamoanele duse , neaparat le schimbi pe amandoua odata si ai grija sa-ti sustina motorul pe ambele parti , montate tampoanele, dupa care lasa motorul pe tampoane. Riscul de a strica unul sau ambele filete e mare. La mine au stricat unul din filete , au rezolvat folosind un surub mai lung si o piulita ,daca imi aduc bine aminte in legatura cu piulita.
     
    Claudiu Alin apreciază asta.
  16. Claudiu Alin

    Claudiu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 2008
    Mersi. Am sa le schimb pe amândouă și sa speram ca asta e problema.
     
  17. Claudiu Alin

    Claudiu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 2008
    Salutare,
    Cam așa arată suporti de la motor rupți !!
    Am scăpat de toate sunetele după schimbare, merita sa fie verificate din timp sa nu ajungeți ca mine

    O zi faina

    CFCC3347-2DBE-45EB-825C-9F00AB131623.jpeg FE08B9F3-C98F-41D9-B686-621B01EBA044.jpeg 65C2D036-157B-48FA-A039-D64CC1E36276.jpeg 14528D08-C04D-4FFE-8F6A-77880A950581.jpeg
     
    ELVIS apreciază asta.
  18. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Groaznic arata. Si eu i-am schimbat pe toti patru, dar nu aratau asa. Doar zgomote si trepidatii la pornire si oprie aveam.
     
  19. Claudiu Alin

    Claudiu Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 2008
    Eu cred ca nu au fost schimbați suporti de când e mașina. La mine cel mare de pe cutie este ok. Marți trebuie sa îmi ajungă și suportul antibalans din fata motorului. Oricum nu credeam ca o sa arate chiar așa
     
  20. Bandog

    Bandog 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 CAHA 2009
    Salutare tuturor de cateva zile am o problema care pare sa se intensifice pe zi ce trece. Masina trepideaza(se leagana caroseria) in conditii numai de ea stiute poate ceva mai mult in zona 1500-2300 rpm.
    Mi se pare mai mult influentata de pozitia masinii (daca sta aplecata de bot sau mai pe partea dreapta). pe vcds apare 4901 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145), din ce am mai citit pe alte forumuri cica ar fi o eroare des intalnita (desi eu nu cred lucrul asta) si ma gandesc ca tamponul e de vina.
    In link-ul de mai jos aveti un filmulet cu un fel de test, (cum m-am priceput), daca aveti timp si puteti sa identificati ceva din filmulet, mi-ar fi de mare ajutor.


    Multumesc!
     

Distribuie pagina asta