1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suport si/sau Tampoane motor la Audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de Xtremer, 15 Noi 2017.

  1. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Buna ziua, revin cu alte lucrari de 'intretinere' si intrebari. Am decis sa schimb suportii motor dupa ce am observat ca masina trepida de parca as avea masaj in scaune la ralanti. Cel de pe stanga l-am schimbat cu usurinta, dar nu stiu cum sa ajung la cel de pe dreapta si as vrea sa ma informez inainte sa demontez tot de pe-acolo. Trebuie demontata turbina? Galeria ? As aprecia cateva indicatii.
    Multumesc !
     
  2. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    I-am schimbat și eu prin vară, că apăruse o vibrație cam nasoală în volan la ralanți. La cel din dreapta am folosit un clichet cu 2 prelungitoare unul în altul, unul din ele fiind cu cap mobil. Asta ca să îl țin la un unghi cât să ocolesc galeria de admisie. Plus ridicat puțin motorul ca să nu mai stea pe suportul respectiv după ce-i desfaci piulița. Nu cred că e nevoie să demontezi turbina sau altceva.
    Apropo, ce marcă ai pus suporții? Eu am folosit Febi, la momentul respectiv parcă nu găsisem altceva, dar per total sunt mulțumit.
     
  3. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Deci nu ai demontat nimic? Doar carcasa de la filtru de aer? Initial voiam lemforder, dar era pretul triplu fata de meyle si am considerat ca nu merita, iar fata de febi sunt cu vreo 10-15 lei mai scumpi/bucata. Sa vad daca reusesc sa-l dau jos cum spui tu fiindca la asta de pe stanga m-am chinuit. Fiind rupt de tot (nu stiam initial) se invartea cu totul si nu am reusit cu tubulara. A tinut altcineva 'prezonul' strans cu un papagal in timp ce eu invarteam piulita cu alta cheie. Atasez o poza cu suportul vechi :

    [​IMG]
     
  4. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Carcasa filtrului nu am dat-o jos. I-am scos preventiv doar burduful dintre debimetru și clapetă, ca la ridicarea motorului să nu se întindă prea mult. Mi-am adus aminte acum, ambele prelungitoare erau mobile. Primul pus pe piuliță îl înclinasem spre filtru și am ieșit drept cu al doilea între galerie și filtru. Tu încearcă să ieși cu prelungitorul undeva pe lângă turbină. Pe dedesubtul mașinii nu cred că are rost, țin minte că așa încercasem prima dată și nu aveam loc de manevră cât trebuie.
     
    Ultima editare: 15 Noi 2017
  5. iora

    iora 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2012
    Locație:
    Dej
    Masina:
    AUDI B4 1992 ABK 2.0E cutie CFW
    La audi 80 B4 motor ABK si cutie automata , suportii motor au cod Lemforder 13712 01 pentru 8A0199381A si Lemforder 13713 01 pentru cod oem 8A0 199 382B. Se monteaza usor prin ridicarea motorului cu ajutorul unui cric hidraulic sprijinit pe baia de ulei, eventual se poate demonta filtrul de aer + tubulatura aferenta. Pe Lemforder vin identic ca pe original la aproape jumatate de pret. I-am schimbat deoarece proprietarul anterior a schimbat suportii cu unii care nu erau pe hydrolagar (gen Febi) si se simtea o vibratie deranjanta la relanti. Dupa montare, vibratiile s-au atenuat foarte mult. Din pacate le-am comandat pe ebay, in Romania nu erau nicaieri pe stoc. Pret cu transport pentru ambele undeva la 750 lei.Unul nou oem, sarea de 800 lei, practic identic BOGE

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Ultima editare: 21 Sep 2018
    Bogdan Paun și Lucian_kel apreciază asta.

Distribuie pagina asta