1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suporti - Tampoane motor si cutie viteze la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de GELUTZU, 29 Mar 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca iti da eroare pe VCDS, trebuie inlocuit, ori a curs lichidul din el, ori a crapat si numai are presiunea necesara.
     
  2. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    La cel cu senzor am inteles ca trebuie schimbat, dar celalalt din dreapta nu stiu daca mai e bun. Eu vroiam sa aflu daca intr unul bun se aude lichidul la zdruncinare. Curs nu se vede, dar e posibil sa fie curs mai demult.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Suportii de motor nu se schimba cate unul, se schimba ambii deodata, ca si amortizoarele, atunci cand ai unul curs sau vizibil deteriorat. Cu unii originali. Stiu, sunt scumpi, dar daca vrei lucru de calitate, asta este.
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Exact.
    Ca sa intelegi logica, un suport imbatranit a obosit si celalalt suport. Daca schimbi doar unul, se schimba doar partea pe care e suportul mai obosit fata de celalalt, insa unul tot ramane mai obosit ca sa il omoare pe celalalt.
    Daca te uiti pe eroare, scrie frumos N144/N145. N145 e cel cu senzor care da eroare, ca doar ala are senzor. Insa, si eroarea iti spune ca trebuie inlocuiti amandoi.
    Si ca sa iti raspund la intrebare, nu te intereseaza ce se aude inauntru, atata timp cat cel din poza 2 arata obosit (se vad ridurile pe el), e clar ca sunt obositi amandoi.
    Originali, suportii sunt fabricati de AVON si costa aprox 1000 ron ambii.
     
  5. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    L am schimbat pe cel cu senzor si au disparut cam 65 la suta din vibratii la relati, nu mai zdruncina la oprire si pornire ( se opreste motorul ca nu benziar). Urmeaza zilele .astea sa il schimb si .pe celalalt, care e si ala .curs pana la urma. Multumesc pentru lamuriri.
     
  6. cheetey

    cheetey 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    orastie
    Masina:
    audi A4 B6, 1.9 tdi, 131 cp, 2001
    in loc de cel cu senzor pot pune unu fara senzor ?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Trebuie sa montezi cu senzor.
     
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Teoretic nu, insa practic da!Ciobanasii de pe la noi pun suport fara senzor si rup senzorul de pe cel vechi(senzorul ramane in mufa).Arata timp cat senzorul nu ajunge in lichid, nu da eroare.
    Personal te sfatuiesc sa pui suport cu senzor, eventual Oem(sau daca nu se poate, macar Lemforder).
    Am avut eu un suport AM pe stanga ce s-a rupt inca de la montaj.
     
  9. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Am desfacut eu tamponul vechi, cu senzor si senzorul ala nu stiu exact ce masoara ca nu intra nimic in tampon. Din senzor iese un ax de metal si in capatul axului are ca un fel de dop de cauciuc care intra intr-o fanta in tampon. Cred ca masoara vibratiile produse de tampon. Moartea tamponului este de fapt o garnitura de cauciuc in partea de jos, cam de 2 mm grosime si pe acolo a curs lichidul din el. Am masurat si mufa de intra in el si cu contactul pus are 12 , iar la relanti 7,5 volti. Oricum are el un rol acolo. Deci nu recomand fara senzor si doar originali. M-au costat 920 lei amandoi pe original.
     
  10. Dublin 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6
  11. doru avudi

    doru avudi 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    Mures
    Masina:
    A 4 1.9 2001
    Buna am cumparat de curand un A4 b6 1.9 131 cp awx, cand l-am pus pe tester imi apare urmatoarea eroare:17994 Electrovana batiu de motor; scurtcircuit la plus; intermitent. Stie cineva ce inseamna ? la ce se refera ?
     
  12. xxbogdanxx

    xxbogdanxx 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2011
    Locație:
    Bârlad
    Masina:
    a4, 1.9 tdi , 2004 , AVF
    E vorba de tamponul de motor cred. Se afla in partea stânga.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  14. doru avudi

    doru avudi 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    Mures
    Masina:
    A 4 1.9 2001
    Multumesc pentru sfat chiar nu stiam de existenta saitului cu coduri de erori.
     
  15. lupascu iulian

    lupascu iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4/B8 2.0 2014
    Salutare, la fiecare pornire si 1,2 secunde dupa imi tremura masina de zici c-o impinge unul de afara stanga-dreapta, doar la pornire. La Renault Laguna2, era o bucsa de la un tampon motor, la skoda era de la volanta/disc de ambreaj (cred), la A4 oare de la ce-o fi?
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poti verifica tampoanele motorului si cutiei sa vezi in ce stare sunt.
     
  17. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Cum verifici tampoanele de la motor daca sunt uzate ?
    Ma refer fără diagnoza ca stiu ca unul are un senzor si cand este dus apare la scanare. In afara de acel țopait al motorului care mai sunt simptomele ?
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Inafara acelui trepidat/topait la pornire si oprire, poti verifica fizic, te bagi sub masina pe elevator, iar cineva la ambreiaj, face niste simulari de plecari, ca tu sa vezi tampoanele cum lucreaza.
     
  19. lupascu iulian

    lupascu iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4/B8 2.0 2014
    Salutare,
    Azi am constat ca unul din cei 2 suporti motor e curs (cel cu senzor). Ce face acel senzor de pe el ? e cumva hidraulic acel suport, nu de alta dar daca nu curge ceva din el atunci sigur imi curge de mai sus. E posibil ca din aceasta cauza sa-mi tremure masina la pornire ?
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, suportii sunt hidraulici. Recomandarea este sa-i schimbi amandoi deodata, pe original. Stiu ca nu e tocmai ieftin, dar asta ar fi procedura standard.
    Cel din stanga are codul 8E0199379 BF si costa 133 de euro iar cel din dreapta are codul 8E0199382 AG si costa 117 euro.
     
    alanb1 apreciază asta.

Distribuie pagina asta