1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - inocuire/modificare cu Arcuri si Amortizoare Sport - ce alegem si ce se potriveste

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de IONUT_TM, 24 Apr 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Intr-adevar,am observat la unele suspensii sport asa ceva;care e avantajul sau diferenta....,poate ne lumineaza cineva.
     
  2. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Salut

    Saptamana asta sau cel tarziu inceputul celeilalte si garda masinii mele va cobora cu 2,5 cm.Am comandat chitul la MTM,e pe drum. Cezar sa-mi lasi un nr. de telefon sa te sun daca rup bara in borduri! A mea chiar e pe aproape de 280, ce nu inteleg eu, e treaba ta in aceasta discutie! Voi revenii cu o sedinta foto dupa. Dublu arc despre care vorbiti voi baieti,am pe ATV,am intrebat si mi-i s-a raspuns ca:cel mic are rolul de a prelua socurile,iar cel mare participa efectiv impreuna cu telescopul la suspensie.
     
  3. Never666

    Never666 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4
    putin off topic: cum sta masina pe drum ma refer in curbe ai sesizat o schimbare mare de ex:inainte luai o curba cu 60km/h acuma intri in ea cu 90km/h:)
     
  4. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
    revenind la subiectul threadului....

    Am mers cu masina lui Cozmino.
    Plusuri :
    - un look mai sportiv fata de un A4 cu suspensia normala
    - stabilitate excelenta
    Minusuri:
    -te zdruncina la orice denivelare
    -trebuie sa fii atent la toate gropile, diferentele de nivel..ca sa nu o atingi pe dedesubt
    Concluzie : total neindicata o astfel de suspensie pt Romania si mai ales pt Bucuresti.
    Ii doresc multa bafta prietenului Cozmino, sa ajunga cu masina intreaga la unguri, ca apoi nu are de ce sa-si mai faca griji.
    Romania nu e tara in care sa te bucuri de o asemenea suspensie.
     
    Ultima editare: 13 Mai 2009
  5. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Si concluziite tale??te astept deseara pe mes;)
     
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    baieti s-au cam aprins discutiile pe aici si am mai facut curatenie
    atentie cezar la limbaj
    la urmatoarea discutie care nu tine de topic se impart warn-uri
     
  7. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
    Salut !

    Week-endul trecut mi-am montat o suspensie noua. Este de la V-maxx si este reglabila, doar pe inaltime. Toata lumea mi-a zis ca o sa fie tare si ca o sa-mi distruga maselele si directia, insa mie imi pare a fi compromisul perfect intre confort si stabilitate. Mentionez ca am gume 205/60/15 ( pe care nu o sa le schimb prea curand ) si un scut metalic sanatos :) .Attasez ceva poze cu masina ( before /after ) si cu vechea suspensie.
     
  8. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
    Alte poze cu masina after.
     
  9. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Da se vede diferenta.Cat au fost pana la urma?
     
  10. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
    - 1350 ron luata cu discount de la Coasta de est (ii recomand), e anunt pt ea si aici pe forum, bineinteles nu mai e de actualitate :P
    - 100 ron 2 x flanse amortizor, desi erau bune si cele vechi, dar am zis sa nu risc, daca tot umblu acolo
    - 200 ron montaj
     
  11. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Si doar arcurile ai idee cat sunt?am amortizoarele bune.
     
  12. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
    Eu am luat tot setul redus de la 21 de mil parca; nu cred ca vand si separat, poti sa-i intrebi pe cei de la Coastadeest pe threadul lor de vanzari.
    Daca vrei doar arcuri ia-ti de la Eibach, 180 E de la RacinkNick; multa lume le lauda atat pe forumurile mioritice cat si pe cele externe. Asta ar fi fost si optiunea mea, daca ar fi fost sa aleg doar shimbarea arcurilor. Insa ideea, ca-ti scade inaltimea cu 3 cm, e ipotetica. Nu stie Eibach ce efect au acele arcuri asupra masinii tale, ce arcuri ai avut inainte, ce amortizoare ai, cum lucreaza arcurile lor cu amortizoarele tale. Eu din cauza acestor variabile am ales varianta completa. Te sfatuiesc sa-ti vinzi amortizoarele actuale, si sa-ti iei un set, de la o singura firma.
     
    Ultima editare: 16 Iul 2009
  13. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Cristi, ai vazut cum sta masina mea pe sosea cu amortizoarele stock si cu arcurile "pro-kit" de la Eibach! Bine, mai contribuie jentile de 8,5 si cauciucurile 235, dar sunt sigur ca stii despre ce vorbesc. La inceput fata nu mi-a placut, nu a coborat chiar 3 cm, dar dupa s-au lasat si acuma e ok. Spatele era ok din start!
     
  14. dew

    dew 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2009
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 B5 1.8i .Toyota Corolla 1.6vvti. Honda CBR F4I
    as vrea si eu sa o cobor,dar sa acizitionez doar arcurile,normal ele sunt cele care coboara masina,problema este ca un mecanic mi-a zis ca daca nu schimb si telescoapele o sa afectez brate ,planetare ,bucsi etc.este cineva care a pus pe masina doar arcuri sport si daca au aparut probleme la directie respectiv rulaj

    ps.cel care a facut aceasta operatiune de ceva timp,un an,doi ma refer
     
  15. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Coboar-o,fara probleme,au MTM,nu sunt scumpe,trebuie doar sa refaci unghiurile! Tot ce vand ei, e calculat special pentru modelul masinii tale.:hi:
     
  16. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Si ca o concluzie, dintre cei care si-au pus arcuri sau kit complet sport:

    Se merita? Ar mai face-o inca o data? Sau masina a devenit prea rigida si nu e pe placul lor? Ati intampinat probleme cu garda mica la sol? (nevoie sa urci o data pe o bordura, sau trecerea la o cale ferata prea inalta fata de linia drumului, sau poate vreo ruptura mai mare in drum, sau vreo groapa prea mare care nu putea fi vazuta din timp)


    Foarte interesante sunt suspensiile hidraulice, care ar inlatura majoritatea problemelor expuse de mine, insa din pacate sunt destul de scumpe.....cam peste 2000 E, ajungand si la 4000-5000 E :(
     
  17. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Depinde de persoana si de stilul de condus, unii nu conduc agresiv si vor confort, altii renunta la confort in favoarea unei tinute de drum mai buna.

    Eu am avut si pe fosta masina suspensii sport(kit complet) si stiam la ce sa ma astept.

    Probleme am intampit foarte multe:
    -trebuie sa ocolesc iesirea din BC catre NT deoarece nu pot trece calea ferata
    -am intrat o data intr-un gang si am avut surpriza sa raman blocat acolo deoarece nu puteam cobori bordura
    -nu pot urca 90% din borduri
    -nu pot intra pe multe drumuri neasfaltate
    -trebuie sa reduc viteza pana la 0 atunci cand trec peste speed bumps
    -reduc viteza in apropierea podurilor

    In rest, un plus sporit de atentie mai ales cand conduc pentru prima data pe anumite drumuri .
    Ca si exemplu, vara asta am polizat surubul de la baia de ulei, dupa ce am trecut peste niste denivelari din sosea cu o viteza destul de mare.
     
  18. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Eu cu arcuri -30mm sunt ffffff multumit,dar mai mult de atat nu as avea curajul,tocmai pt a preintampina eventualele probleme cu o garda prea joasa.
     
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Am gasit pe un site un set de amortizoare si arcuri sport de la SACHS care coboara garda la sol cu 3 cm.
    Cine poate sa imi zica daca aceasta suspensie este buna sau nu si daca stie/are mai multe detalii depre aceasta.

    multumesc
     
    Ultima editare: 26 Noi 2009
  20. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Sachs sunt printre primii in lume la amortizoare! Referitor la arcuri nu stiu, dar din moment ce sunt asa de cunoscuti pentru amortizoare, ma gandesc ca nici arcurile nu sunt de aruncat:).
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta