1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - inocuire/modificare cu Arcuri si Amortizoare Sport - ce alegem si ce se potriveste

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de IONUT_TM, 24 Apr 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    Nu este incarcata, doar nu avem audi sa caram cartofi :D.
    Nu are treaba telescoapele cu arcurile, inaltimea este data 100% de arcuri nu de telescoape........poti merge cu masina chiar si fara telescoape la o adica.....

    :( dupa mai multe cercetari se pare ca arcurile sunt de audi a6 si cica ar fi posibil sa aiba alt grad de comprimare , alta inaltime , grosime etc desi personal ma indoiesc deoarece greutatile pe fiecare punte sunt ~ aceleasi ( a4 e mai greu cu 15kg pe fata si pe spate mai usor cu 50 kg) motoarele ambele 1.9tdi.

    Nu stiu ce sa mai zic.
     
  2. eci 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2011
    Locație:
    lugoj
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI motor cod BPW 2007
    Arcuri spate audi 80 caroserie b3 1,8 benzina

    Salut am si eu o rugaminte la voi , daca puteti sa ma ajutati cu o parere sau cu un sfat .
    Aș vrea sa schimb arcurile de pe spate , din cauza ca sunt deja gata ,arcurile nu au fost schimbate niciodata sunt cele originale masina este din 1990 .
    Vreau arcuri standard de drumuri grele sa fie mai tari , din cauza ca in momentul de fata cand se urca 2 persoane in spate masina se lasa prea mult fata de cum ar fi normal .
    Ce model de arcuri a-si putea monta sau ce firma de arcuri sunt mai de calitate pentru masina mea.
     
  3. nrtek 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 2017
    Salut, vreau si eu sa va intreb un lucru: trebuie sa imi schimb telescoapele la masina ca sunt duse si m-am gandit sa imi pun telescoape de s-line. Intrebarea mea este daca sunt compatibile cu arcurile care sunt acum pe ea sau trebuie si ele schimbate? Este vorba de A4 B6.
     
  4. wolfenstein 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW F11 525xd 2013
    Pentru Audi A6 4F 3.0TDI cu suspensii sport ce imi recomandati?
    Sachs Advantage sau Sachs Touring?
    As prefera ca masina sa fie ceva mai confortabila, am cauciucuri de 16 si parca tot e prea rigida.
     
  5. X e r o x u

    X e r o x u 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    passat b5--1.9 tdi 110cp-afn-1z-syncro--1998
    raulbzr Ce ai tu acolo, intre spirele arcului sunt niste distantiere pentru arcuri si au fost puse pentru a inalta garda la sol, probabil fara, dadea/atingea cauciucul roti in aripa (avand alte jante cu J mai mic) si cred ca sunt si arcuri sport, iar combinatia inaltatoare + arc sport + jante este cea care te face sa te simti in tramvai.

    11TUN daca nu ai luat 4 buc. Nu ai cum sa respecti linia masini, linia aia a fost facuta asa cu un anumit scop (aerodinamica).
    Cum se simte in curbe, nu vrea s-o ia prin sant ?

    ECI pentru a-ti achizitiona de la reprezentanta arcuri pentru masina ta trebuie sa-i dar doar talonul sau daca vrei sa-ti iei din alt magazin ti-ar trebui un cod de piesa, in cazul tau arcuri. Eu nu stiu sa fie PDG pentru anul masini tale dar incearca. Marca tu ti-o alegi, dar nu este foarte mare diferenta intere ele, doar sa nu fie no-name.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Ian 2012
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Sa readuc topicul la viata.
    Se gasesc inaltatoare reglabile pentru arcuri? M-ar interesa ca iarna sa o pot ridica si vara sa o las mai jos,la inaltimea care a iesit din fabrica. As vrea in mare sa nu schimb suspensia si sa pun una reglabila ci sa o pastrez cea originala.
    Multumesc
     
  7. X e r o x u

    X e r o x u 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    passat b5--1.9 tdi 110cp-afn-1z-syncro--1998
    Pe original nu ai sa gasesti, in schimb sunt multe suspensii AM care sunt reglabile pe inaltime si unele de top chiar si pe duritate, chiar se si fabrica un model in Ro.
    Eu pt. a o inalta am pus la fiecare telescop cate in inel de 15 mm. Inca nu le am montate, sper in sapt asta, am sa revin si cu poze daca intere. pe cineva.
     
  8. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Mda, suspensiile AM le vazusem insa nu vroiam sa investesc prea mult.

    Ce credeti ca ar fi mai ok:
    - Sa verific/ reconditionez amortizoarele originale( sunt modelul rosu, dupa codul PR am suspensie sport) si sa schimb arcurile( cele pe spate sunt cam calcate). Cost reconditionat amortizoare ~ 300 ron+ arcuri undeva pa la 400 ron, eventual daca flansele la amortizoare sunt duse se mai duc vreo 300 ron
    -Sa iau o suspensie reglabila TA Technics( pe la 1300 ron)

    In ambele variante va veni "la pachet" cu un scut metalic.

    Mentionez ca iarna asta am simtit din nou cat de joasa e masina, atingand tot timpul zapada inghetata de pe mijlocul strazilor. Mi-a fost umplt frigiderul de smecherii de taximetristi care au Logan si nu puteau sta in spate la un Audi
     
  9. X e r o x u

    X e r o x u 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    passat b5--1.9 tdi 110cp-afn-1z-syncro--1998
    Eu zic ca, calitatea telescoapelor OEM reconditionate plus arcuri noi sunt peste multe AM-uri.
    Plus ca iesi mai ieftin.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Feb 2012
  10. Flubber

    Flubber 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2007
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A6 2.0TDI CGLD 120kw 163Cp 2014 Multitronic
    Am un audi a4 din 2003 cu motor AVF de 131 de cai de fabrica 6 trepte. I-am facut si soft si am ajuns undeva la 170 de cp. Acum vreau sa ii schimb suspensia normala cu una sport reglabila (arcuri +amortizoare), vreau reglabila ca sa o pot ridica iarna cat de cat. Ce imi recomandati si de unde cumpar ?
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Mar 2012
  11. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    salut, mi-am cumparat si eu arcuri Eibach ProKit si urmeaza sa le montez saptamana viitoare. Acum va intreb pe voi daca la montaj ati avut probleme cu bratele in sensul ca sa nu se desfaca suruburile si sa fiti nevoiti sa cumparati set de brate noi. Multumesc.
     
  12. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    S-a rezolvat, am schimbat arcurile si cu ele si bratele pe fata.
     
  13. alexms

    alexms 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Lexus IS F/BMW 740XD
    Salut tuturor!Am o mica dilema si sper sa ma ajutati in a face alegerea corecta.Saptamana ce urmeaza am sa imi schimb amortizoarele care sunt sport de fabrica tot cu unele sport oe,le am comandat dupa seria de caroserie.Daca tot fac aceasta mutare ma gandeam sa ii schimb si arcurile deoarece doresc a mai cobora garda un pic (fata maxim 2 cm iar spate 1.5cm) si nu stiu care arcuri sa aleg ,ori eibach pro kit ori eibach sportline.As merge pe varianta eibach sport line dar nu vreau sa cobor prea mult masina deorce ar fii de prost gust precum si un inconvenient mare ,sub nici o forma roata nu vreau sa intre sub aripa vreau sa stea cel mult la linie.Ce ma sfatuiti??Ce vreau eu este ca masina sa isi pastreze aciasi tinuta de drum(usor rigida dar foarte stabila) de care sunt foarte multumit dar sa fie un pic mai joasa
     
    Ultima editare: 7 Apr 2012
  14. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Salut, daca optezi pentru Eibach Sportline masina o sa coboare cca. 5 cm(fata spate) iar daca optezi pentru Eibach Prokit o sa coboare cca. 3cm(fata spate). Eu zic ca daca ai suspensie sline sa lasi garda la sol asa deoarece orice arc sport ai pune masina o sa coboare destul de mult si cred ca roata va intra sub aripa. Ca sfat, daca nu ai umblat frecvent la bratele superioare in momentul cand o sa vrei sa dai amortizoarele jos s-ar putea sa nu poti din cauza ca acel surub din fuzeta ce tine bratele superioare se pietrifica si doar prin incalzire iese ceea ce duce la deteriorarea teflonului din bratele superioare (eu asa am patit).
     
  15. dnutz

    dnutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2010
    Locație:
    Helsinki
    Masina:
    A4 B8 1.8T 215CP ABT
    Schimbare arcuri A4 B8!!

    Salut,

    Mi-am schimbat jantele la masina de curand. Am trecut la 18'' si mi-am dat seama ca masina ar arata foarte bine daca ar fi putin mai joasa.Asa ca as vrea sa schimb arcurile daca se poate. As avea nevoie de ajutorul vostru pentru a-mi raspunde la intrebarile mele,tinand cont ca nu sunt foarte cunoscator in domeniu:

    1. Pot sa schimb decat arcurile,sau ar trebuie sa schimb si suspensiile? Suspensiile sunt cele din fabrica si nu sunt sport.
    3. Daca se pot schimba decat arcurile, atunci ce arcuri ar trebui sa iau?Ce dimensiuni?
    2. Apoi ultima intrebare ar fi ce brand e ok? Nu vreau sa platesc cu 100e sau 200e mai putin si sa iau unele nasoale?

    Multumesc frumos!

    Dan
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Mai 2012
  16. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Salut,pentru problema ta poti sa iti comanzi un set de arcuri Eibach Prokit. Din punctul meu de vedere eu zic ca e combinatia cea mai ok dintre confort, sportivitate si look al masinii. Poti sa le comanzi de pe forum e cineva ce aduce arcuri Eibach.
    Cu acest set de arcuri iti raspund si la intrebari:
    1. Da se schimba doar arcurile nu trebuie schimbat nimic altceva.
    2. Ca brand ar fi Eibach, H&R etc.
    3. Arcurile se cumpara dupa seria de sasiu si motorizare. Poti sa verifici ce tip de arc se potriveste pentru masina ta pe siteul producatorului de arcuri.
     
  17. dnutz

    dnutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2010
    Locație:
    Helsinki
    Masina:
    A4 B8 1.8T 215CP ABT
    Salut,
    Merci frumos pentru raspuns. M-am uitat la eibach pe site,dar nu-mi dau seama unde pot afla ce tip de arc se portiveste masinii mele. Ma poti ajuta te rog sa ma ghidezi catre pagina exacta? Multumesc mult.

    Dan
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Mai 2012
  18. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
  19. dnutz

    dnutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2010
    Locație:
    Helsinki
    Masina:
    A4 B8 1.8T 215CP ABT
    Merci frumos pentru ajutor.
     
  20. Cornholio

    Cornholio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6 - 2002, 131 BHP AWX & Audi A6 C6 Facelift - 2009 , 2.7TDI CANA
    Am amortizoarele pe spate cam scurse si deci cam terminate - o sa cam schimb mai multe pe la suspensie in perioada urmatoare si automat amortizoarele. Daca aleg sa merg pe arcuri de S-line cam cat o sa se lase masina de la linia normala care o am acum? De asemenea ce telescoape ar fi recomandate cu arcurile de S-line ? Pot merge pe Bilstein sau Kayaba, d-astea am gasit pe la diverse magazine? Deci ca sa fiu clar - vreau sa las masina putin sa castig la manevrabilitate si aspect dar nicidecum sa am probleme iarna. Mersi!
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta