Salut colegi Am un Audi A7 2011 245 CP , are 130.000 km revizii facute la zi , etc. Problema , defapt poate nu este o problema , intrebarea mea este : Cand o las pe modul dynamic ,ajung acasa si sa zicem ca plec peste 1-2h o gasesc lasata pe spate. Cum o deschis din cheie se ridica . E vreo problema in chestia asta sau asa fac pernele ? Am sunat si la Audi,au zis ca asa fac astea pe perne si mi au spus ca daca in bord nu mi apare fault air suspension nu are nimic. Eu uneori cand ma urc in masina imi zice sa astept 1 min max sa se ridice , imi zice suspension is too low . Controlling level... si apoi se ridica si dispare. In concluzie are masina ceva , sau asa fac pernele ?
Trebuie verificat, cel mai probabil pernele au pori. Atentie, chiar daca doar una din ele are probleme trebuie sa le schimbi pe amandoua. Nu neglija problema, in timp se uzeaza si compresoul prematur daca mergi asa.
Aveau pori Bmdbmw,ai avut dreptate , le am schimbat pe ambele spate. Dar de ce acum cea pe dreapta scartaie cand sunt denivelari ? Multumesc
Scartait pe spate am avut si eu la suspensia pneumatica in momentul cand treceam peste denivelari, indiferent de setup-ul suspensie dar mai accentuate in modul “raise + comfort” si s-a rezolvat prin schimbarea amortizorului.
Salut, Dețin un audi A7 4G 3.0 TDI Bi-turbo 313cp 06/2013 140.000 km. In urma cu ceva timp am întâmpinat următoarele erori: AIR suspension: system fault AIR suspension: vehicule too low grouwnd clearance reduced Mașina s-a lăsat pe partea din spate in totalitate. In momentul respectiv ma deplasam spre Belgia și eram undeva in Austria. Am făcut o oprire de 15 minute undeva pe Germania, cam la 400 km după ce am primit eroare și după ce am pornit la drum toate erorile au dispărut continuându-mi drumul liniștit pana in Belgia. După doua săptămâni erorile au reapărut și aceeași problema doar ca de aceasta data au rămas neschimbate. Am făcut programare la un service Audi autorizat unde mi s-a spus, in urma efectuării diagnozei, ca trebuie schimbat compresorul și releul (3000 Euro) Am refuzat doarece nu mi s-a oferit nici o garanție iar in momentul in care am părăsit incinta am lovit ușor o gaura de canal moment in care mașina s-a ridicat instantaneu in confort. M-am întors la dumnealor cerând o explicație și eventual o reevaluare dar am fost refuzat spunând ca așa ceva nu se poate. In momentul de fata mașina este ridicată, nu coboară erorile nu au disparut și nu pot folosi funcțiile de preselectare ale suspensiei și nici cea de rise-low. Ce ar putea fi ? Nu am încredere in mecanicii de aici deoarece lucrează strict după aparatul de diagnoza (eroare = schimbat piesa) Orice părere sau sfat îmi este de folos. Diagnoza făcută la Audi
Buna seara . Am și eu o problema la un Audi A7 , îmi apare eroarea pe bord AIR Suspension Fault și mașina este foarte rigida . Am Atașat o poza cu eroarea VCDS , dacă a mai întâmpinat cineva problema aceasta și ce a trebuit schimbat
Salut. Intampin și eu, exact aceeasi problema ca cea a colegului Adrian. După vreo 15-20km, îmi apare 'Air suspension fault', și nu imi mai functioneaza suspensie pneumatica și ACC-ul. La repornite, eroare dispare, si masina se comporta normal. Am verificat senzorii de pe brate si mufele acestora, și sunt în regulă. Ce ma indrumati sa mai verific. Mulțumesc.
Salut. Am rezolvat problema; am zis sa anunt aici, pt a ajuta si alti colegi, în eventualitatea cazului ca s-ar putea confrunta cu aceeași eroare. Problema era senzorul de nivel, de pe partea stanga/față, care avea parghia blocata de la praf, pietriș... O zi bună.
Salut, După câțiva km parcurși îmi apare eroarea asta din poza de mai jos. Opresc motorul, dispare și după, apare din nou. A mai întâmpinat cineva asta. Masina este cea din profil adica un Audi A7 245 cp an 2011. Multumesc.
Am schimbat senzor de nivel adică acel cântar pe spate dreapta. Imi indica ceva dar acum nu îmi da nimic decât eroarea aia. Cum pot afla care senzor ?
Ala care il indica VCDS-ul original sau ODIS, nu mizeria chinezeasca, pentru diagnoza, care ai folosit-o tu.
Va salut, Pentru masina din profil Audi A7 an 2011 cu perne de aer am gasit codul de piesa pentru amortizoare spate: 4G0616031AC Stiti cumva de ce am nevoie de aceste amortizoare care au ceva electric fata de cele normale ?
Cum adica de ce ai nevoie de aceste amortizoare ? Din acelasi motiv pentru care alimentezi cu motorina si nu cu benzina.
@Darius Claudiu vad ca intrebi o multime de lucruri aici pe forum de parca acum descoperi apa calda. Ti-am spus sa inveti ce masina conduci si fiecare sistem pe care il ai in dotarea masinii. Invata omule ce masina conduci, ce fac sistemele de asistenta, ce componente = piese ai pe masina, etc.,etc. si lasa intrebarile aiurea si inutile. Este a nu stiu cata oara cand iti mut mesajele scrise aiurea prin topicuri care NU au nicio legatura cu masina ta din profil. Si ca sa iti raspund la intrebare: atat timp cat ai suspensie pe aer amortizoarele pe care le ai sunt cu tot cu perne (de fapt amortizorul este o mare perna de aer) si sistemul de control al pernelor de aer (amortizoarelor) este electric si electronic.