1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie pneumatica - perne aer la Audi A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de VVV, 25 Aug 2007.

  1. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    Salut, verifica cablajele. Pe amortizor in partea de jos ai o bobina in care intra o mufa, da cu spray de contacte acolo. Tie nu iti mai functioneaza amortizorul pe partea electrica, adica pe dynamic nu se mai intareste.
     
  2. COSAND 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2018
    Locație:
    Franţa / Ploiești - Romania
    Masina:
    AUDI A6C6 2.7TDI QUATTRO
    Am inteles ca ar fi vorba de senzorul de nivel.
     
  3. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    Nu, tie iti da eroare de aici: 4F0498085

    Ai rezolvat problema?
     
  4. COSAND 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2018
    Locație:
    Franţa / Ploiești - Romania
    Masina:
    AUDI A6C6 2.7TDI QUATTRO
    Da am rezolvat o multumesc. intr adevar cablajul era de vina la valva de pe amortizor. era distrus. s a rezolvat cu 70 de lei
    multumesc de interes si pt sfat
     
    Tudor.chirila apreciază asta.
  5. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Pai si nu face bine Cristi cand va sterge posturile? Ai primit tot ajutorul, dar ti-era atat de greu sa intri si sa ne spui cum s-a terminat povestea si cum ai rezolvat problema ? De asta exista forumurile, pentru a spune/mentiona cum am rezolvat diverse probleme nu doar sa intrebam fara sa mai spune ulterior cum am rezolvat.
     
    Aurel G și seba18 apreciază asta.
  6. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Majoritatea pun Arnott.
     
  8. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Cred ca mașina mea are pe dreapta fata amortizor de la firma menționată din Satu Mare. A fost înlocuit de fostul proprietar sătmărean la începutul anului 2019. Nu am găsit eticheta cu codul de piesa pe el dar are perna de aer Vibracoustic.
     
  9. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    A pus un prieten de al meu pe 3.0 tfsi de la pernedeaer.eu si dupa 54mii km inca e ok. Eu nu cred ca amortizorul este original, doar perna (Vibracoustic). Eu am reconditionat perna in Sofia iar amortizoarele la Vasile Gusuleac. Am 1an cu perna (nicio problema) si putin sub 1an cu amortizoarele (nicio problema). Nu cred ca merita pe masina atat de veche perna noua, mai ales ca daca tu inlocuiesti pe stanga cu nou, va trebui sa inlocuiesti si pe dreapta cu nou (amortizoarele vor lucra la eficiente diferite). Bafta
     
    cusmanm apreciază asta.
  10. Pitzury

    Pitzury 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    2011 A6 C6 CDYA, Passat AVF 2004
    Am înlocuit cu unul SH dar fabricat la sfârșitul anului 2016 de pe un A6 din 2011 care avea 175000 km.
    Amortizorul original cred ca e Monroe. Ma întreb câți producători fabrica aceste amortizoare și ce ar putea folosi Vibracoustic în seturile lor altceva decât cele de la Monroe. Poate îl dezasamblez pe cel pe care l-am înlocuit sa vad dacă găsesc ceva coduri pe amorizor.
     
  11. sebypt 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi S6 3.0 Quatro TDI 2005
    Buna ziua,
    Am un Audi A6 C6 3.0. tdi Quattro din 2007. Am avut probleme la suspensia pneumatica si am schimbat pernele fata, compresorul si blocul de valve. Acum am alta problema. Mi se lasa doar pe spate cand sta mai mult oprita. Cum o pornesc se ridica la loc. Am verificat pernele spate si nu sunt sparte. Problema cea mai ciudata este ca nu se lasa mereu. Cateodata sta si o saptamana fara sa se lase. Cateodata se lasa in cateva ore. Am fost la mai multi mecanici si niciunul nu stie sa dea un verdict. Pe tester nu da nici o eroare de suspensie. Ce ar putea avea ?
     
  12. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    La fel am patit si eu, se lasa doar cand era pe dynamic, le-am schimbat ambele si nu mai am probleme.
     
  13. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salutare dragi colegi,
    Vin si eu cu o ciudatica problema la suspensia pe aer. Anul trecut s-a spart perna dreapta spate, schimbat, anul asta aceeasi perioada s-a spart cea stanga spate, schimbat si asta. Mi-am dat seama ca nici prima data nu i-am facut o calibrare de nivel, asa ca am purces la lucru. Toate conditiile indeplinite, intru in Adaptation, si pe nici unul dintre cele 4 canale nu avea vreo valoare default stocata. Toate avea stored value = 0. Ciudat ...
    Masor, introduc, Test, Save, Read - imi da valorile tocmai introduse de mine. Termin cu toate rotile, canal 5 = 1, test save, ies, inchid, opresc motorul, repornesc si intru iar doar ca sa constat ca pe toate canalele stored value = 0. Singura chestie pe care am gasit-o a fost in Engine (doar acolo am cautat) si nu este bifat "Suspension leveling control", dar in green menu masina e trecut cu air suspension. Nu reusesc sa imi dau seama ce se intampla, setari eu nu i-am schimbat.
    A mai intalnit cineva asa ceva ?
    Multumesc anticipat.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poate e clona de VCDS de vina.
     
  15. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    M-am gandit si la asta, am vazut un tip pe youtube care tot asa avea stored value = 0, dar la el s-a reglat dupa ce a introdus valorile reale...
     
  16. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Neata, avem un update - aseara a venit un prieten tot cu o clona de VCDS, dar cu o versiune mai noua. Nu stiu daca a contat asta, dar am reusit sa facem ceva, urmand sa continui eu azi - am incercat sa urmam procedura de la C7, si sa intram in Basic Settings - Normal Level, inainte de calibrare. Asta aduce masina teoretic intr-o pozitie de ceea ce considera "normal", iar la calibrare chiar isi face nivelare in functie de valorile introduse acolo de noi. Am reusit sa o facem sa miste ceva, si pe fata si pe spate, azi urmeaza sa ma mai joc eu pana o aduc acolo unde trebuie.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A cam contat.
     
  18. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Asa se pare, desi niciun tutorial pentru C6 nu are pasul asta. Dar, nu ar fi prima chestie ciudata la masina asta...
     
  19. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salutare, mi-am luat alta clona - 20.12.0, iar acum pot sa ii fac aducerea la nivel "normal", si deci calibrare si/sau lasarea masinii mai jos fata de standard. Oricum, in continuare am 0 ca si stored value, dar nu e asta o problema, intrucat si prin alte tutoriale am vazut ca oameni cu acelasi model au aceeasi valoare 0 stocata, si calibrarea tot functioneaza. Dar, ceea ce am de adaugat la tutorialele lor de calibrare, si la mine nu a mers fara - aducerea masinii in pozitia "Automatic" si din "Basic settings" pe canalul 1 adusa masina la nivel "Normal", abia apoi intrat in "Adaptation" si facuta calibrarea.
     
  20. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut, revin cu o problema observata inca de la prima incercare de calibrare, pe care am zis ca o rezolv din VCDS dar nu am reusit. Aveti idee de vreun coleg care sa stie foarte bine cu ce se mananca aceasta calibrare a nivelului suspensiei pneumatice?
    Ideea este in felul urmator - am incercat si reusit sa ii cobor garda mai jos prin calibrare si introducerea unor valori mai mari decat cele masurate. Dar, indiferent cum am compensat valorile, amortizorul dreapta fata este mai jos cu 7 mm fata de cel de pe stanga. Am incercat in mai multe combinatii - dar intotdeauna ramane aceasta diferenta. In valorile masurate am daca tin bine minte o valoare de -7mm fix pe acea parte, dar nu inteleg cum ar trebui sa fac sa o compensez pentru a ajunge la acelasi nivel cu stanga. Daca ma poate indruma cineva cum ar trebui sa interpretez valorile citite si ce sa fac pentru a compensa corect, as fii foarte recunoscator. Matematica mea se pare ca este gresita...
    L.E. Coborarea garzii la sol am facut-o doar pentru a vedea daca functioneaza, a functionat, am adus apoi masina la valorile standard. Nu mi se pare ca e ceva ce sa fie facut, atata vreme cat oricand pot sa activez modul dinamic...
     

Distribuie pagina asta