1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie Pneumatica - Perne Aer - Retrofit ulterior AAS (Adaptive Air Suspension) la Audi A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Aln, 15 Iul 2014.

  1. nrtek 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 2017
    Salutare, codul 1bk - 4 corner air suspension with electronic shock absorpsion control, este suspensia pneumatica?

    Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk
     
  2. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Da !
     
    nrtek apreciază asta.
  3. Ciprian Pislaru 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Viena
    Masina:
    Audi A6 4G 3.0 tdi ,2015
    Salut,
    Stie careva dintre voi de ce cand setez pernele de aer sa ridice masina imi raman sagetiile care indica ridicarea blocate pe display chiar si dupa ce s-a terminat ridicarea ? Merci.
     
  4. D@ni3l

    D@ni3l 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    Asa raman, este normal. De ce? Pentru ca asa a gandit inginerul de software... sa ramana si o pictograma vizuala, pe langa text.
     
  5. Ciprian Pislaru 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2018
    Locație:
    Viena
    Masina:
    Audi A6 4G 3.0 tdi ,2015
    Mi se pare ciudat faptul ca la coborare cat si la ridicare sagetiile clipesc dar doar la ridicare clipesc pana la un moment dat , dupa acea raman blocate ca si cum ar continua sa se ridice .
     
  6. Snake181 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 3.0 biturbo, 2013
    Buna ziua,

    Detin un A6 4G din 2013. Masina are perne de aer si nu se mai ridica. Am in bord eroarea:Air suspension: system fault! You can continue driving slowly(max. speed 60km/h).
    Am fost la service si am atasat codurile de eroare.
    Mecanicul a conectat o sursa de curent externa la compresor si aceasta a inceput sa urce. O data ce a urcat nu a identificat pierderi de aer si masina nu a coborat. A reconectat mufa la compresor si am trecut masina in modul sport si a coborat normal, specific pentru sport, cand am incercat sa ridic masina sau sa o trec in alt mod aceasta nu urca.
    Mentionez ca masina nu a fost ridicata de elevator fara blocarea pernelor si eroarea respectiva a apraut in timp ce rulam.
    Am rugamintea daca ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi/recomandari. Am facut programare la Midocar dar abia Vineri(09.08.2019) pot merge.
    Va multumesc anticipat.
     
  7. Heisu Bogdan

    Heisu Bogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI 2012
    Pai stai umpic...deci compresorul a functionat doar cu o sursa de curent externa, dar cu “curentu de la masina” nu functioneaza?...de acolo poate veni problema. Fire, mufe...din moment ce nu se alimenteaza. Cel putin eu asta inteleg din cceq ce ai spus tu.
     
  8. Snake181 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 3.0 biturbo, 2013
    Multumesc de sfat.

    Se pare ca problema este de la compresor. Nu are suficienta putere sa ridice masina, se incalzeste si intra in protectie.
    Din pura intamplare am gasit pe cineva specializat in problema pernelor de aer care cu ajutorul unei tablete a reusit sa gaseasca defectul in 5 minute si inclusiv sa testeze toate componentele care fac parte din garda la sol.
     
    zzyyggyy apreciază asta.
  9. zuxy 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 Avant 3.0 TDI (CVUA 235 kW) 2016
    Salutare,

    Stie cineva la A6 C7 cu suspensie pe aer care sunt distantele de la sol pe diverse setari standard ale suspensiei ? Si la cat poate fi ridicata maxim si sa mergi macar cu 50 km/h ?

    Multam fain.
     
  10. zuxy 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 Avant 3.0 TDI (CVUA 235 kW) 2016
    Intre timp am gasit urmatoarele, pe un site din USA, daca vreunul dintre colegi poate sa-mi confirme sau nu cele scrise mai jos :

    "The Audi adaptive air suspension fitted to the A6, A7 and A8 offers multiple driving modes, which show the following characteristics:
    The standard ride height sits at 120 mm (4.7 inches). When using the “Auto” mode, the ground clearance is reduced by 20 mm (0.8 inches) when the vehicle exceeds 120 km/h (74.5 mph) for more than 3 seconds.
    In the “Dynamic” mode, the default ride height measures 100 mm (3.9 inches) and the value drops by 10 mm (0.4 inches) when the car is traveling at over 120 km/h (74.5 mph) for more than three seconds.
    The “Comfort” mode brings the ground clearance to the aforementioned default value of 120 mm (4.7 inches), regardless of the vehicle’s speed.
    In addition to that, Audi’s adaptive air suspension also offers a “Lift” mode, which increases the ride height by 25 mm (1 inch) to 145 mm (5.7 inches). The “Lift” mode can be selected up to a speed of 80 km/h (50 mph). Once the vehicle exceeds 100 km/h (62 mph), the ride height is automatically lowered to the level indicated by the mode that had been previously selected."

    Merci.
     
    boditza, Oudi și Mitiy apreciază asta.
  11. Bogean Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0tdi quattro
    Salut colegilor. In ultima vreme gaseam masina lasata la roata din spate dreapta dar daca deschideam usa soferului suspensia se regla automat. In urma unui drum mai lung mi-a aparut eroarea Air Suspension Fault. Am schimbat perna dreapta spate, dar problema nu a disparut ba dimpotriva a inceput sa apara eroarea mai repede. Am efectuat o diagnoza VCDS cu urmatorul rezultat. Ce poate fi? Perna cu defect de fabrica sau sa piarda pe vreundeva?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti scrie clar in eroare ce poate fi.
     
  13. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    Referitor la cei care vor sa isi monteze suspensie pe aer cumparat ulterior. Mare atentie cu unitatea ABS cum o codati intrucat are nevoie de un FEC.
    Va anunt si va spun de pe acum ca nu se poate deoarece unitatea ABS are nevoie de parametrizare online unde descarcă FEC-ul specific pentru suspensie adaptiva iar cum pe vin nu este înscris asa ceva parametrizarea o sa fie cea de baza.
    Daca schimbi unitatea ABS cu una care avut aceasta optiune atunci cand faci CP Off se resetează parametrizarea.
    Singura soluție este sa gasesti o masina similară cu opțiunea 1BY pui pompa pe acea masina NU faci CP Off ci doar parametrizare de baza, apoi o pui iarăși pe masina ta si voila, o sa ai FEC-ul corespunzător impreuna cu alte fec-URI înregistrate pe acel VIN.
     
  14. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    @abpostelnicu ce inseamna FEC? ,poate pune codingul de la o masina care are perne din fabrica
    Cum se poate face o parametrizare de baza cand bitii din abs sunt ascunsi ?
     
  15. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    quattro2001
    La mașinile din generația celei de mai sus pentru parametrizarea unității ABS, fabrica folosește paradigma SaS. Inițial softul din unitate are funcționalități limitate, modulul conectat prin ODIS online module extra care sunt aplicate in funcție de PRcodurile masinii de pe VIN.
    In ceea ce privește codarea caută pe net sunt foarte multe decodoare pentru platforma acestui A6/A7 dar care nu prea te ajuta.
    Un exemplu trivial pentru a ilustra mai bine la ce ma refer este funcția de Charisma pentru platformele MLB si MLVevo, aceasta este activata prin CAN dar același CAN este pe mașini cu si fara Charisma iar din codari NU o poti activa ci numai având FEC-ul corespunzător introdus in can.
    Prin FEC poti înțelege:
    1. O licenta care este citită de către consumator - modul.
    2. Un modul nou citit tot de consumator - modul.
     
  16. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp
    Eu am pe masina retrofit facut de @mabalaru si @cata181 si totul functioneaza perfect fara nici o eroare.
     
    abpostelnicu apreciază asta.
  17. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    @cezar_1985 multumesc de tag.
    @abpostelnicu problema aia o ai pe MQB-uri.
    Pe a6 c7 eu am codat doua masini cu perne (FL si non FL). Spor la retrofituri
     
    abpostelnicu apreciază asta.
  18. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Daca ai blocat suspensia si deconectezi bateria valorile raman memorate ? O poti urca linistit pe elevator ?
     
  19. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    Foarte tare si felicitari pentru retrofit. Din nefericire pe paltformele mai nou MLBevo este mult mai greu intrucat trebuie parametrizari. De mult urmaresc problema sa fac retrofitul la un Q7 din 2017.
     
  20. Pn ovidiu

    Pn ovidiu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI S-Tronic Quattro 4G
    Bună ziua,
    La suspensia față se găsesc amortizoare separat, fără perna de aer ? Am văzut un videoclip pe YouTube în care arată cum se schimbă amortizorul din perna de aer.
    Model: Audi A6 4G 2012 3.0TDI
     
    Utzu14 apreciază asta.

Distribuie pagina asta