1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Temperatura apa motor nu sta la 90 de grade C - Termostat - cauze si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de reryro, 22 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. fredrox 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi a4 2002 tdi 1.9 cmc 131 cp
    am schimbat termostatul, era blocat pe deschis
    bineinteles ca la magazin incercau sa imi bag pe gat toata instalatia la circa 300 lei
    am gasit sa cumpar totusi Behr parca cu 55 lei
    sa comporta corespunzator acum
    Merci clubaudi :)
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Mar 2012
  2. iulian.a4

    iulian.a4 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2012
    Locație:
    ilisua
    Masina:
    audi a6 3.0 v6 2006
    baieti...ce se intampla daca demontez termostatul si il iau jos vara asta?? am schimbat deja 2 si erau defecte:keule::banghead: :banghead:
     
  3. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Cel mai probabil,temperatura apei nu'ti va urca mai mult de 60,decat la relanti,stand pe loc.Vei creste viteza uzurii motorului pentru ca nu va functiona la temperatura optima,adica ~90 de grade celsius,iar consumul iti va creste putin.Nu inteleg de ce ai face o chestie ca asta...Cumparati un termostat original!
     
  4. iulian.a4

    iulian.a4 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2012
    Locație:
    ilisua
    Masina:
    audi a6 3.0 v6 2006
    o sami iau dar presupun ca circuland cativa km fara el nu se va intampla nimic...tu ce crezi?
     
  5. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Este 55lei un Behr Thomson.Nu cred ca va pati nimic motorul,dar ti'as recomanda sa n'o lasi asa!
     
  6. iulian.a4

    iulian.a4 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2012
    Locație:
    ilisua
    Masina:
    audi a6 3.0 v6 2006
    mersi mt pt sfat:arco:
     
  7. laurus 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2009
    Locație:
    Neamț
    Masina:
    A4, B6, 1.9TDi, AVF, 2003, multitronic
    Din cei care ati luat termostat Behr Thomson imi puteti spune, va rog, ce scrie pe termostat.
    Azi am refuzat un termostat ce scria pe el calorstat si un cod ceva de genul v 2277. pe cutia in care venise scria Behr, avea parca si codul 044 121 113, dar inauntru mi s-a parut ca nu e tocmai ce trebuie si am refuzat.
     
  8. cipri29

    cipri29 Bronze Member

    Înscris:
    12 Noi 2007
    Locație:
    Florești - Cluj
    Masina:
    A4 B8 2.0 tdi CAHA 2009, A2 1.4TDI ATL2004
    Buna

    La mine cand am schimbat termostatul pe cel nou scria behr, a costat in jur de 70 de lei acum 3 ani. Bafta.
     
  9. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    Daca scria "calorstat" mai mult ca sigur era fabricat de VERNET,cauta pe google "vernet calorstat" si te lamuresti,dar ca idee sunt termostate bune,le-am folosit chiar si pe masina mea am vernet si sunt ok.Deci numa cutia era behr probabil.
     
  10. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    A folosit cineva ceva solutii de curatarea sistemului de racire? Ce marca ati folosit? A dat ceva rezultate (pozitive si/sau negative) ?
     
  11. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008
    Eu am folosit un singur produs...apa distilata. Nici pe afara nu e bine sa cureti radiatorul,cu detergenti agresivi, daca e vechi! E suficient jetul de la spalatorie. Prin interior pui un furtun sa curga prin el apa si atat.
    Dupa ce "clatesti" tot cu apa, dai afara tot si refaci circuitul de apa/antigel in functie de clima unde folosesti masina. Antigelul G12 de la VAG are tot ce ii trebuie ca sa curete si sa protejeze sistemul. Nu trebuie amestecat cu nimic!
    Atentie! Apa curata(distilata) incepe sa fiarba de la 70 de grade Celsius. Aprozimativ 10 minute la relanti.
    Daca nu ai probleme, nu le inventa!

    P.S.: daca vrei poti sa folosesti concentratia maxima de antigel chiar si pe timp de vara. Antigelul va "transporta" ceva mai putina caldura, nesemnificativ si oricum perfect controlabil de catre radiator. In schimb, punctul de fierbere va fi mult mai ridicat (aproximativ 125 de grade +/-), ceea ce ajuta mult mai mult la mentinerea unei tempereturi uniforme, pentru ca se elimina punctele de fierbere.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Iun 2012
  12. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Sunt de acord cu tine, cu exceptia faptului ca apa distilata fierbe la 70 de grade. De fapt fierbe la 99.98 grade, iar apa de la robinet undeva in jurul 101 grade :)

    Am intrebat pentru ca am schimbat motorul, iar dupa depunerile de rugina din blocul motor, se pare ca fostul proprietar a fost folosita multa apa de la robinet. De spalat motorul cu apa, l-am spalat cu jet de apa(vezi poza), dar nu parea sa aiba vrun efect asupra depunerilor.
     
  13. Nighty

    Nighty 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI, 170 Cp Manual, CAH, 2011
    17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit
    P1292 - 004 - No Signal/Communication

    Sa inteleg ca pentru eroarea asta cel mai indicat e sa se schimbe termostatul?
    Eu nu am probleme cu afisarea temperaturii, imi urca acul la 90 si acolo sta. nu porneste termocupla aiurea ( am schimbat senzorul de temperatura)

    Singura chestie e ca baga greeeu caldura in masina..si daca il tin la maxim, nu cred ca baga peste 25 grade...si am vazut la unii ca iti ia foc fatza daca ai pe caldura la maxim.
     
  14. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
  15. Nighty

    Nighty 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI, 170 Cp Manual, CAH, 2011
    la asta m-am uitat si eu dar i-am intrebat pe cei de pe forum..la unii dupa cum vezi au inlocuit si tot nu e cum trebuie sa fie...etc :D oricum multumesc pentru raspuns.
     
  16. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008
    @myth: Daca jetul de apa sub presiune nu le-a curatat,de ce te mai preocupi?
    Unde lucrez eu, curatam matrici din fier ruginite cu o masina de spalat cu ultrasunete,detergentul fiind o solutie de soda caustica,(se mai foloseste si pentru curatat vopseaua),sau daca e posibil cu pistolul de sablat cu "nisip"(oxid de aluminiu)
    Cu temperatura am vrut sa fiu mai precaut,din cauza ca fara antigel apa fierbe mai repede,iar pe bord nu se indica perfect fidel...
     
  17. carpo

    carpo 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    VW Passat 1.9tdi 160cp/420Nm
    schimbati G62, nu prea am auzit de ceasuri de temp defecte...dar se poate intimpla. 99% e senzorul de temperatura G62. Vedeti ca e cu 2 sau 4 fire....fiecare cum are....
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta