Din ce am mai văzut pe la 3.0 TDI lanțul se aude doar la pornire, indiferent dacă motorul este cald sau rece, însă in ultimul caz zgomotul durează puțin mai mult.
La rece zgomotul este mai accentuat si dureaza mai mult. Daca a ajuns sa iti zornaie la ralanti si/sau in mers, ar fi cazul sa te apuci de treaba. Piesele nu costa o avere, dar nu stiu daca la A7 se poate demonta/monta tot doar dand cutia jos. In caz contrar trebuie dat motorul jos.
Am vorbit cu cineva si din ce am inteles trebuie dat motorul jos. Daca tot il dau jos o sa ii fac si surgerea de ulei de la baia de sus. Pierde in jur de 100 ml ulei la 15.000 km. Nu e exagerat dar daca tot il dau jos as face si garnitura aia ca am inteles ca e 180 lei. Piesele din cate am inteles ar fi 1800 lei si 180 lei garnitura. Acuma sa vad cat ma costa manopera.
Scuze pentru dublu post dar nu mergea sa editez. Am vorbit si am gasit pe cineva care sa imi faca schimbul de lanturi (distributie). Mi-a cerut 800 euro piese + manopera. E un pret ok ? Astazi am mai ascultat putin motoru si se aude un fel de sunet de la distributie cand e rece motoru vreo 2 minute in mers si pe urma dispare.
Sper sa fie totul bine. Am emotii pentru cand o sa fie dat jos motorul. Oricum mai am putin de asteptam pana in octombrie.
De 2 zile am urmarit o chestie la asa zisul zornait. Dupa ce o las noaptea in parcare dimineata la prima cheie se aude 1-2 sec un fel de huruit. Daca pun masina in mod manual dupa ce ies din curte si schimb eu vitezele la 2-2500 rotatii nu se aude huruit in mers. Daca o pun pe D se aude un huruit daca stai atent cu geamul deschis cand merge subturata. Si acum intrebarea mea : chiar sa fie distributia ? Sau sunt doar ceva intinzatoare ? Si de ce se aude huruitul doar cand merge subturata masina maxim 1 km ?
Problema asta am avut-o si eu la noile motoare de 272/218 hp. Huruit groaznic la rece si zornait de lanturi cateva sec la pornire, aparent au fost ceva defecte de fabricatie ca mai erau masini in service cu problema asta. Am schimbat intinzatoarele la 19.000 km si de atunci nu am avut probleme. Sper sa nu te sperii dar uita-te in pozele de mai jos cam la ce te asteapta.
De chestia asta mi cel mai groaza ) pana la urma o sa il fac si eu ca sa stiu ca e facut. Momentan caut si intreb dintr-un loc in altu sa vad ceva preturi.
Partea foarte ciudată este de ce au dat cutia jos dupaceea au dezechipat motorul și l-au dat jos pt ca daca chiar vrei poti face distribuția și cu motorul pe masina. Si mai ciudat mi se pare de ce motorul în poza în care este pe banc are capacele la distributie puse dar arborele motor este scos ?
Bună seara. Dacă ma poate ajuta cineva, as fi recunoscător . Am un A7, 3.0 tdi, Quattro, 2013. In N și P, are un trepidat ,o vibrație S-a mai întâlnit cineva cu probleme de genul asta?? Mulțumesc anticipat!
@Andrei Crainic posibil tampoanele de la motor, mergi mai bine la un service pentru o diagnoza, din fata calculatorului este greu sa iti spuna cineva concret insa eu as incepe prin a verifica tampoanele.
Daca scad/cresc in intensitate atunci cand opresti/pornesti AC-ul, mai mult ca sigur tampoanele de la motor sunt. Sau, sa te convingi, da-i un "spritz" scurt la ralanti. Daca iti tremura inainte sa se stabilizeze turometrul, sunt tampoanele.
Buna seara! De ceva timp masina are un mic tremurat cand accelerez, dar numai de la treptele 4-5-6-7 intre 1300~2200 rpm. Daca accelerez mai tare sa schimbe sa fie mai turat nu se mai simt trepidațiile! Initial aveam valori pe doua injectoare cam mari, 1,3 ceva de genul, era de la șaibe, erau arse cilindrul 4-5-6, 1-2-3 aratau bine dar au fost schimbate toate! Unii spun ca poate fi din ambreiaje, este posibil asa ceva, aceste trepidații? Jantele sunt ok, ca face si cu cele de iarna si cu cele de vara! Daca a patit careva asa ceva rog un raspuns! O sa verific si tampoanele zilele urmatoare! Seara buna!
Salutare, Am rezolvat problema cu trepidatul in accelerare, pana la urma injectoarele au fost de vina, mai exact nr. 5 era praf, in ralantiu aveau valori bune. Doar ca s-a depistat greu problema, la reprezentata am schimbat tampoanele motor, dupa tot asa facea, cel de pe partea dreapta era putin moale atat! Am verificat tripodele, nu aveau pic de joc. Atașez cu consumul in relantiu si in accelerare. In caz de are cineva probleme de felul asta. Poza cu log e in accelerare, celelalte doua poze una in ralantiu si una turata la 2500rpm, dupa recondiționare injectoare. Inainte la ralantiu aveam consumul de 1~1,3 L/h acum a scazut la 0,47~0,50 L/h