1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare - brate - capete de bara - suspensie sau rulmenti la Audi A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de wolfenstein, 6 Noi 2011.

  1. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Fata spate le-am schimbat deja acu 1-2 luni cand am facut reechilibrare ca aveam un sunet ciudat, si tot trage dreapta. Cred ca mai sus am scris.
    Singura varianta acum este sa le schimb fata stanga dreapta pt un test, sa vad daca incepe sa traga stanga :D.
     
  2. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Mda eu am avut si jantele putin afectate de la mirifica groapa.
    Le-am indreptat azi, reechilibrat dar tot am sunetul ala. Ma dispera.....

    Zgomotul e la intensitate mai mic dar tot exista. Nu pe toata plaja de viteza, mai pronuntat la 80-90 km/h si in frana de motor. La 110-120 km/h nu se mai aude. 140-150 km/h nimic.
    Mie nu imi suna a rulment.... Dar ce ar putea sa fie ?

     
  3. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Am avut 2 jante afectate de la groapa luata. Am indreptat jantele, am reechilibrat rotile si sunetul a ramas.
    Azi am pus jantele de iarna pe fata cu gumele de iarna. Sunetul este identic deci jantele nu au fost de vina ci cel mai probabil rulmentul de pe dreapta fata.

    Am comandat rulmentul maine il schimb SKF. made in Italy
     
  4. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Sa ne tii la curent, chiar sunt curios daca se rezolva.
    Pe mine m-a lasat sunetul dupa ce am schimbat rotile intre ele, si le-am echilibrat.

    Eu trebuie sa rezolv problema cu trasul dreapta, pt ca nu e din geometrie.
     
  5. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Am schimbat rulmentul fata dreapta.
    Zgomotul a disparut, vibratiile la fel.

    M-am dus ieri pana pe la 190-200 km/h si n-am mai avut gram de vibratii. Asta doar cu rotile de vara.
    Asa arata masina cu cele doua seturi de jante :)))))) Imi pare rau pentru poza de calitate proasta, obiectivul camerei era murdar. Plus masina cu o saptamana de la ultima spalare si cam 450 -500 km.

    3000 km a durat pana ca zgomotul sa se agraveze si sa apara vibratiile mari. E o placere sa conduci masina acum. Acel zgomot efectiv ma termina psihic. Ajunsesem sa merg cu muzica tare tare numai ca sa nu il mai aud.
    Inainte de a schimba rulmentul problema se agravase. Tragea dreapta extraordinar de mult masina. Lasam volanul liber la 130 km/h si efectiv masina se ducea in dreapta. In unele viraje faceam haz de necaz ca am masina care se conduce singura.
    poze audi jnate vara iarna 2.jpg

    Asa se auzea cu .... 300 km inainte de a schimba rulmentul. Ascultam masina eram atent si na, daca tot a aparut si dorel in peisaj l-am lasat.
     
    Ultima editare: 16 Sep 2016
  6. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Am mers azi cu masina mai mult. Nu mai inteleg nimic, ieri era totul ok azi iar am zgomotul dar mult diminuat, vibratii mult mai putine spre 0.

    Deci dupa ce am schimbat rulmentul m-am dus cu masina la toate vitezele si nu mai zicea nimic. Azi zice.... deci ma dispera efectiv masinuta asta.
    Bai am luat gropi cu fosta masina, a avut si ea rulment schimbat dar pacatoasa ca asta nu a fost.

    Saptmana asta ma duc iar la mecanic sa cautam mai in profunzime.... Sper doar sa nu ma usuce de bani.
     
    Ultima editare: 17 Sep 2016
    MarianMaxx apreciază asta.
  7. SVG22

    SVG22 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI CBBB 2009 170 CP Quattro
    Cauciucul de pe dreapta spate e foarte tocit. Aproape ca cel de Formula 1. Dar doar pe exterior. Celelalte cauciucuri sunt in regula. De la ce sa fie? Cu o geometrie se rezolva?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact. Majoritatea service-urilor fac geometria doar pe fata. Pe spate invoca motive, nu se face, nu ajung la surub, e surubul blocat, etc. din cauza ca e putin chin cu o cheie sa tii contra si cu cealalta sa invarti.
     
  9. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    O intrebare pentru cei care au programele necesare.

    Se da un bucata audi A3 cu bara stabilizatoare cu bucsi vulcanizare pe ea. Prost ansamblul din fabrica 99% din ele avand zgomote iarna, un fel de scartait. Si schimbata tot la fel face masina ( nu la mine ci din ce am citit ).

    Se poate adapta o bara stabilizatoare de 2.0 TDI de exemplu ? Intreb asta pentru ca cel putin acolo bucsile nu sunt vulcanizate pe bara. Sau ce as putea face ?

    Legat de zgomotul in mers de mai sus, problema teoretic rezolvata, mai era si rulmentul de pe stanga dus.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe A3 2011 tractiune fata sunt 5 modele de bare stabilizatoare. Pe nici un A3 2008-2011 nu am gasit bucse separat, doar bara completa.
     
    Kspic apreciază asta.
  11. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Si as putea lua alt model de bara stabilizatoare ? Adica una care sa nu aiba probleme ca la 1.4 TSI/TFSI ? Dar sa fie compatibila ?
    Eventual ceva aftermarket sport dar care sa fie de calitate ....
    Cei cu VW sau Skoda se plangeau ca de la 12k km aveau un scartait cand treceau peste limitatoarele de viteza.... Si eu il am iarna .... E enervant ca in Brasov sunt o tona de astfel de jucarii pana la prima zapada :)

    Merci de raspuns.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sincer, habar n-am. Intreaba pe la magazinele de piese auto daca iti pot aduce ceva aftermarket. Si la A8 este la fel.
     
  13. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Am citit mai bine in seara asta. Aceeasi problema este la mai multe motorizari.
    E putin nasol, dar trecem peste cu ceva mai multa muzica buna.

    Cu toate defectele pe care masina le are, incep sa tin la ea din ce in ce mai mult. Problema = rezolvare. Zgomot nerezolvabil = muzica mai tare.

    Multumesc pentru raspuns.
     
  14. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    De ceva timp am un simptom la A3, pe care nu l-am prea bagat in seama si ma obisnuisem cu el, pana in seara asta cand si-au dat seama si altii care erau in masina.
    Mai exact, ceva la puntea spate nu se pupa cum trebuie, in sensul ca sunt momente cand se balanseaza sasiul usor stanga-dreapta ca atunci cand te dai in barci si esti pe val :))

    Rotile logic nu se misca, insa senzatia e ca te balangane cineva stanga-dreapta cu tot cu masina.

    Nu am nicio bataie la amortizoare sau vreun zgomot suspect de orice natura. Inclin sa cred ca e vorba de vreo bucsa sau ceva tampon antibalans ?!

    O sa merg la Marian la service pentru distributie si alte cele, insa as vrea sa stiu cam ce ar putea fi, eventual sa pregatesc portofelul pentru remediere. :)
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ai nici un tampon anti-balans.
    Ai brate, bucse si bielete.
     
    AndreyPH apreciază asta.
  16. vls12 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Loading:D
    Salut.
    Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns: detin un audi A3 8P din 2009 2.0 tdi 170cp Quattro cod motor CBBB si as dori sa stiu daca acelasi model A3 8P Quattro 2.0 tdi 140 cp are aceeasi bara de torsiune ca cel de 170 cp ?
    Daca da, poate stie cineva un cod ceva. Am gasit pe la dezmembrari o bara de torsiune dar cei de acolo au zis ca nu stiu daca e aceasi ca la 140 cp si au nevoie de codul barei. Stiu ca una noua e in jur la 800-900 lei si nu doresc in momentul de fata una noua. Multumesc.
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu se specifica pentru cati CP, dar exista pe trei dimensiuni de grosime. Costa aprox. 138 euro noua originala.
     
  18. vls12 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Loading:D
    Multumesc frumos nucugheri, sa inteleg ca merg toate 3 ?
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Din ce da Etka, da, merg toate trei. Probabil bucsele nu sunt la fel penru toate.
     
  20. vls12 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Loading:D
    Nucugheri , multumesc frumos de mare ajutor.
     

Distribuie pagina asta