1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare, directie - suspensie sau rulmenti la A4 B6 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de 4AUDI, 14 Sep 2007.

  1. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Am o intrebare la voi: bratele de pe fata (cele 2 de sus si cele 2 de jos) sunt aceleasi si pe B5 si pe B6? Dar arcurile/telescoapele? Dar fuzetele (aici am vazut ca cele de B6 sunt de aluminiu iar cele B5 de fier dar par la fel?)

    Intreb pentru ca un prieten a pus pe B5-ul lui toate bratele noi noute, telescoapele la fel iar dupa ~5000 km a lovit-o destul de rau si o baga la fier vechi si as putea sa iau fuzetele + bratele + suspensia fata de pe ea de rezerva daca ar potrivi? Pacat de piesele noi nu de alta.

    Mersi de amabilitate.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu si Nu. Iti cumperi brate dedicate pentru masina ta. Nu se potrivesc de la alte masini bratele. Despre arcuri si amortizoare NU telescoape (pentru ca telescopul este o unealta pentru astronomie nu pentru masina) exista topic dedicat si iti spun aici ca nici alea nu se potrivesc si iti tebuie dedicate pentru masina ta.

    Daca ai fi avut bunavointa sa citesti acest forum ai fi invatat singur tot ce ti-am spus eu. Bafta.
     
  3. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Esti sigur ca nu potrivesc bratele? Intreb pentru ca ochiometric arata identic iar pe site la autokarma bratele superioare au aceleasi coduri si la B5 si la B6? Altfel chiar nu intrebam. Cu fuzetele, cu amortizoarele (nu telescoape), cu arcurile am inteles. Mersi de ajutor Cristi.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se potrivesc sigur. Bafta.
     
  5. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Revin cu o informație. Brațele de sus si brațul de jos curbat sunt aceleasi si pe B5 si pe B6. Bratele care tin telescoapele (cele drepte de jos) si bieletele antiruliu diferă.
    Cristi a zis ca nu, pe net coincideau codurile asa ca nedumerit fiind am dat jos brațele pana la urma de pe B5 verificat codurile de pe ele si confirmat bănuielile.
    Poate ajuta si pe altcineva informația.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Deci dupa tine eu pot monta brate de B5 pe B7, este ? :) Iti spun asta pentru ca bratele superioare de la B6 se potrivesc la B7. Tu monteaza-le fizic pe masina si pe urma mergi la directie ca sa verifici. Lasa teoria pentru ca cel putin eu sunt satul de teorie. :)
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bratele de pe B5 se potrivesc pe B6.
    Bratele de B6 au acelasi cod dar terminatii diferite fata de B7, deci fizic s-or potrivi dar conform ETKA nu sunt compatibile.
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Subscriu. Bratele de pe puntea fata se potrivesc pe B5, B6, B7. Singura diferenta ar fi la coduri; la varianta pentru suspensie sport/standard si diametrul pivotului din bratul inferior, care sustine amortizorul. Pe cateva modele (B5), diametrul pivotului e de 16mm, iar la B6/7 e de 16mm. Locasul unde vine fixat in fuzeta difera. Iti spun asta sigur Cristi, ca bratele sunt aceleasi.
     
    enevictor25 apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai nene voi chiar credeti ca sunt picat din plop ? :) Cum sa se potrivesca, unele din diferente le-ai spus tu Alex anterior si mai sunt si altele. Nu mai induceti lumea in eroarea. Atat timp cat in ETKA sunt coduri diferite sunt diferente. Nu mai continuati cu acest subiect pentru ca nu mai vreau sa discutam despre asta aici. Multumesc.
     
  10. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Crezi ce vrei Cristi. Eu le-am dat jos de pe B5 si cele 3 care le-am zis în postul anterior au coduri ca ale mele de B6. Am spus ca cel drept de jos care tine telescopul nu potriveste. Nu aveam cum sa le dau jos teoretic decat faptic. Seara faina.
     
  11. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    In etka codurile sunt la fel daca vin de pe 2 masini cu acelasi tip de suspensie (normala,sport,etc). Cristi,degeaba te contrazici,pentru b5 si b6 codurile sunt la fel,doar la b7 difera terminatia. Daca tu zici ca sigur se potrivesc de pe b6 pe b7,avand totusi coduri diferite,de ce nu s-ar potrivi de la b6 la b5 coduri identice?
     
    Ultima editare: 4 Oct 2018
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai omule dar cumpara-ti brate conform VIN-ul masinii tale si gata.

    Vad ca a devenit o moda inlocuirea bratelor, discurilor si a placutelor de frana cu unele din dezmembrari sau "masina unui prieten".

    Astea sunt piese ce tin de siguranta voastra si a participantilor in trafic, puneti-le noi.

    Nu ai vrea sa stii senzatia care o ai cand se rupe un cap de bara la 30-40km/h, iti spun eu ca nu este ceva placut cand iei stanga de volan sa eviti un sant si masina se duce in partea opusa.
     
  13. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Nu trebuie sa schimb nimic la masina. Pur si simplu am avut ocazia sa iau 6 brate ca noi (5000 km folosite pe masina) sa le am de rezervă si gata.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Reparati-va masinile cu piese ce le arunca altii, dar nu veniti aici sa cereti sfaturi despre cum sa faceti asta.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ei asta nu inteleg si asta ma enerveaza maxim. :) In plus, 90 % din utilizatorii forumului citesc si iau de bune unele informatii scrise fara se verifice si ghici ce se intampla cand se iau dupa prostile scrise uneori (foarte rar ce-i drept) pe forum.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa faca ce vor, dar dupa aia vin pe aici si se plang ca le-au zis X si Y ca au sasiu, fuzetele strambe sau mai stiu eu ce si din cauza asta nu le iese unghiul de directie.

    Dau din lac in put, problema este ca o fac constienti.
     
  17. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Salutare,
    De când am cumpărat mașină mă confrunt cu o situație căreia nu ii dau de capăt nicicum. Mai exact atunci când iau cu rotile din spate o groapă masina are un balans stânga dreapta și o senzație de instabilitate. Uneori mi se pare că se întâmplă și pe drum bun dar atunci când plouă sau este umed. Ce am făcut până acum: schimbat toate amortizoarele cu unele marca kyb, refăcut geometria fata-spate de 2 ori, vizita la 1 service plus recent la o stație ITP unde mi s-a făcut un test de suspensie care a ieșit perfect după spusele domnului de acolo și mi-a verificat pe elevator cu levierul toate brațele și bucșele. Rezultat, nu a găsit niciun joc sau probleme la puntea spate sau fata. Ce ar putea fi ?
     
  18. rq3dm4 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI AVF 2004
    Salut am si eu o problema aparuta de curand zgomot/crancanic cand virez de volan, indiferent ca este pe loc sau in mers.
    Am schimbat brate superioare, bieleta antiruliu. Mecanicul la care am fost mi-a zis ca este posibil sa fie de la frig si sa vad daca inca se va mai auzi si cand se mai incalzaste. Raspunsul lui nu mi se pare ciudat avand in vedere ca se aude destul de tare zgomotul.

    Se aude doar cand virez dreapta cam 15 grade dupa care nu se mai aude deloc indiferent ca invart volanul o tura si ceva. Zgomotul se aude doar cand rotile sunt indreptate si virez foarte usor.

    Am atasat si un video cu problema poate stiti despre ce este vorba si cel mai mult m-ar ajuta cu recomandarea unui service/mecanic bun in Timisoara care se ocupa cu asa ceva.


    Multumesc
     
  19. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Suna a pivot nelubrifiat. Verifica pivotii bratelor de jos si prinderile lor in port fuzete. Verifica si prinderile bratelor de sus in port fuzete, sa nu ai fisurate urechile portfuzetelor ( problema comuna care apare la inlocuirea bratelor de sus din cauza surubului buclucas care iese FOARTE greu ) ! Daca ai drum in Bucuresti vorbim, iti dau mecanic bun daca in TM sunt doar plapumari.
     
  20. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Salut ,

    am facut de curand geometria rotilor si m-ar interesa cateva pareri de la cei care stiu sa interpreteze aceste valori.

    Mersi
    upload_2019-2-26_10-37-57.png
     

Distribuie pagina asta