1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

TT Mk1 8N - norma de poluare a motorului - Euro ?

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de gheorghe, 5 Dec 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. epicx

    epicx 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2013
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 2.0 TDI '09 , TT 1.8T Q225 '01
    E2

    Omologat azi, masina fabricata 3/2000, cod motor APX, EURO2.
     
  2. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    Va dau eu cel mai exact raspuns, din pacate cu un an intarziere: BAM din 2001, euro 3 la RAR Voluntari. Tocmai am pierdut o mie de euro!
     
  3. TTs

    TTs pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Numai? :) Eu am platit 1450euro,tot BAM.
     
  4. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    Intr-adevar, 1.400 de euro e taxa de poluare pt euro 3. Pentru euro 4 ar fi fost doar 400 de euro.

    1.400 - 400 = 1.000
     
  5. bodo90

    bodo90 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Toyota RAV 4
    Evita pe cele Quatro , majoritatea sunt Euro 3, vb de cele de 1.8
    Cel de 3.2 poate fi si Euro 2

    Cel mai bun este AUM (sigur Euro 4 ) si mai rar AYL (sigur Euro4)

    In rest poti avea surprize mari.
    Am vazut TT din 2004 cu Euro 3 !!
     
  6. OoZz 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2016
    Locație:
    Vrancea
    Masina:
    Audi TT 8N 1.8T BAM 2004
    Cu toate ca nu s-a mai scris de mult pe acest topic, imi spun si eu experienta mea.
    Detin 3 1.8T, un Seat Cupra AUQ, si 2 TT-uri, unul din 2004 AUM si celalalt din 2001 BAM.
    AUQ-ul si AUM-ul au iesit euro 4, nu imi faceam probleme oarecum, prin 2007 am avut o Skoda Octavia RS AUQ si tot euro 4 a fost.

    Am fost totusi surprins cand am inmatriculat TT-ul BAM acum cateva luni sa observ ca l-au incadrat euro 3. La fel cum a spus si Cristi mai in urma, stiam ca la grupul VAG, motoarele pe benzina au fost doar E2 sau E4, nicidecum E3.
    Nemaifiind taxa de inmatriculare, acum nu ma afecteaza foarte tare, insa daca s-a produs o greseala, as vrea s-o remediez.
    Aveti vreo unul dintre cei ce mai detineti/detinut 1.8T BAM incadrare Euro 4 sau v-ati scos de la reprezentanta certificatul COC?
    Eu urmeaza sa merg si sa-l cer dupa ce mai termin cu serviciul.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta