1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning 1.9 TDI AFN

Discuție în 'Motor' creată de bh99mes, 24 Feb 2011.

  1. stuy89

    stuy89 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    a4 facelift, 1.9 tdi 110 cp, 1999
    sa inteleg ca pretul ar fi cam 850 de lei? am incercat sa convertez pe google daca ar fi asa, nu ar fi mult. toata treaba e ca proiectul meu, daca pot sa il numesc asa, e de durata circa 6 luni... deci o sa tot caut pana atunci. dar oricum chair esti de foarte mare ajutor
     
  2. stuy89

    stuy89 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    a4 facelift, 1.9 tdi 110 cp, 1999
    Astazi am momtat injectoarele de 2.5, am avut ceva de furca cu injectorul cu fir, care tot sufla, dar in final am reusit. De tras nu mi se pare ca ar fi vreo schimbare, ori nu simt ori nu este Problema e ca acum mai face figuri la pornire si la relanti incepe sa se balbaie motorul....isi mai revine dar nu merge cum trebuie sa mearga. O sa mai rulez cu ea asa, poate isi revine cine stie
    ..
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pai verifica și tu avansul si IQ. Trebuie setat IQ pe la 3.5-4mg si avansul preferabil pe langa linia de mijloc sau puțin mai sus.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  4. stuy89

    stuy89 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    a4 facelift, 1.9 tdi 110 cp, 1999
    Ms frumos nu stiam aceasta informatie legata de IQ. Legat de avans, e cam la maxim de cand am luat masina, dar nu am avut absolut nici o problema. Tragea, consum bun, pornire usoara, etc. Toata treaba e ca am schimbat si pompa pentru ca aveam o problema cu scuturatul la motor si s-a dovedit ca nu e de acolo. O sa imi cumpar o interfata ca sa pot sa fac mai multe lucruri, altfel e greu. O sa merg momentan la un prieten si revin cu info dupa.
     
  5. stuy89

    stuy89 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    a4 facelift, 1.9 tdi 110 cp, 1999
    Am revenit. Am montat pompa originala cu care am cumparat masina, intre timp am dat injectoarele de 2.5 jos si le-am dus la verificat. Din cele 5 injectoare doar unul a fost defect, restul ok. Le-am montat astazi la loc pe cele de 2.5, am reglat avansul, zic eu ca destul de bine si am incalzit motorul, dupa care sa verific IQ. Spre surprinderea mea IQ e reglat deja cam la 3.4. Am dat o tura cu ea sa vad daca ar fi vre-o schimbare, insa la fel nu prea vad mare schimbare. Ce am impresia si e posibil, e faptul ca trage la turatii mai bn putin, dar in turatii mai joase e mai lenesa decat inainte cu injectoarele originale. Inca un lucru care nu l-am inteles la IQ este urmatorul: daca maresti IQ ai debit mai mic sau vice versa. La ce se refera la valoarea IQ de la adaptatie? ex. 32728 sau la 3.5 mg/ str?
    Am facut si cateva poze cu vcds.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  7. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Ce parere aveti de harta SOI, este corecta pentru masina din profil ? Pare sa fie asemanatoare cu ce vad in VCDS mai putin cele 35.3 grade in full load la peste 4000 de ture unde desi am reglata pompa corect, nu trece de 18.5 grade

    upload_2019-3-21_10-49-51.png
     
  8. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Va salut,
    A pus cineva lift pump de PD ? Tot vad ca ar fi recomandat la motoarele modificate dar nimeni nu zice de pe ce model potriveste pe A4 B5 cu motor cod AFN si ce trebuie facut ca litrometrul sa indice corect. Vorbesc de o masina cu tractiune fata care are rezervorul diferit fata de Quattro.
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ar trebui sa fie disponibile informații pe tdiclub, eventual sunt info pt passat (a4 b5 diesel nu prea e prin state) . S-ar putea sa poți folosi cumva sistemul de la o benzinara dar pui pompa in sine de diesel in carcasa aia. Totusi, daca nu ai putere f mare, nu ai nevoie. Se descurca pompa de injecție. Vezi daca cumva nu reuseste sa mentina avansul la turații mari. Daca se întâmpla, probabil ai nevoie de liftpump.
     
    adideac apreciază asta.
  10. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Pompa nu face fata la turatii mari, nu poate trece de 185 km/h parca se taie alimentarea. La viteza asta ajunge un 1Z stock. Daca as stii ca rezervorul de passat B5 este la fel atunci nu ar fi o problema sa iau pompa.
     
  11. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Voi pune pompa de Audi A6 C5 sau Passat B5.5,difera intre ele lungimea bratului de la plutitor.Am observat ca rezervoarele de A4-A6-Passat seamana intre ele.Eventual voi indoi putin tija de la plutitor pana va indica corect.Sondele de Golf 4,Leon1,Octavia1 sunt mai scurte.
    In prima poza este de A6 C5 iar in a doua de Passat B5.5 ambele FWD si PD130.
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cred ca vei putea pune chiar plutitorul tau. Vezi cum e prinsa sarma pe bratul ala. Totusi, cred ca la tine e alta problema de nu urca mai sus. Cu B5-ul meu ajungeam f repede la 180 iar de acolo urca rezonabil la 200 cand aveam turbo de awx si inj mai mari plus fmic.
     
  13. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Eu inca am intercooler-ul original,dupa ce voi rezolva cu pompa din rezervor voi monta un fmic si pe viitor o pompa de 11mm.Si probabil va trebui un ambreaj care sa tina cluplu dar fara sa renunt la volanta dubla.Acuma am cuplu de aproape 390nm.
     

Distribuie pagina asta