1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning la motorul 1.8 Turbo

Discuție în 'Motor' creată de A3quattro1.8t, 3 Apr 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand te inscrii pe un forum nu incepi cu intrebarile ci incepi sa citesti. Ai raspunsuri la toate intrebarile aici pe forum. Nu ne repetam cu intrebarile si raspunsurile aici pe forum. Sunt multe proiecte, referitor la tot ce ai intrebat tu, aici pe forum care le descoperi singur cautand si citind in aria masina mea.
     
  2. S4audi 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2017
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A4 B5 BREAK, 1.9TDI, COD MOTOR AJM, AN FABRICATIE 2001
    Salutare tuturor,
    Sunt posesorul unui Audi TT Mk1 1.8 turbo cod motor AJQ si as avea nevoie de ajutorul vostru, daca se poate.
    Masina are ECU ME 7.5, nu are VVT si nici Lambda Wideband.
    Se poate face conversie la Sonda Lambda Wideband din Narrowband, pastrand non-VVT in continuare si pastrand acelasi ECU ?
    Cod ECU 8N0 906 018 AB
    0 261 207 027 - Motronic
    Cum se fac legaturile doar pentru sonda Lambda la ECU ? explicat bine si pe inteles, deoarece tot ce se gaseste pe internet include si VVT-ul, iar eu nu doresc sa pun VVT.
    Multumesc.
     
  3. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Iei instalație de Euro 4, și se anulează VVT din soft. Cumperi ECU, bobine, sonda, etc. ...

    L.E.:

    Stai că am citit prost, cum sa ai ECU ME 7.5 cu Narrowband ? Nu există.
     
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    @S4audi pai masina are VVT, poate te referi la faptul ca nu vrei intinzator electric (ca e scump sau de ce ?). Pe care mai departe il anulezi cum zice DonDonel.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  5. S4audi 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2017
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A4 B5 BREAK, 1.9TDI, COD MOTOR AJM, AN FABRICATIE 2001
    @DonDoneL
    Deci mie mi se pare ceva foarte dubios. Masina are absolut totul ca pe instalatia de Euro 4, ECU, mufe bobine, clapeta acceleratie, etc.
    Singurul lucru ce difera este ca nu are mufa pentru intinzator VVT si mufa de la sonda Lambda este cea cu 4 fire.
    Teoretic ar trebui sa mai leg cele 2 fire de la sonda noua wideband in ECU, dar nu stiu la ce pini trebuie legat exact.
    Pentru ca 90% din ce ofera internetul includ si varianta de intinzator cu rezistenta, etc. Eu as avea nevoie doar de schemele cum vine legata sonda.
    Multumesc.

    @lowlife Nu vreau sa mai pun intinzator cu electric, deoarece am facut tot motorul, am pus totul nou, biele forjate, cuzineti ACL, printre care si intinzator si lant original cum a venit pe masina si nu as mai schimba inca odata acel sistem. Nu voi folosi masina in regim de turatii atat cat sa ma ajute acel intinzator. Merci.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  6. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Spune ce cod are ecu sa îți caut un pinmap.
     
  7. S4audi 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2017
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A4 B5 BREAK, 1.9TDI, COD MOTOR AJM, AN FABRICATIE 2001
    Iti las aici toate datele de pe ECU.
    8N0 906 018 AB
    Benzin ME7.5 0002
    Bosch 0 261 207 027
    Multumesc!!!
     

Distribuie pagina asta