1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turatia la Ralanti si in mers la A4 B5 Benzina - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de raul-tm, 17 Ian 2009.

  1. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Asa e conceputa masina. Eu am 1,6 adp si merge foarte bine la 120km/h pe autostrada 200 de km fara oprire. Poti merge linistit cu masina la 100-120 km/h cat vrei cu conditia ca motorasul tau sa fie servisat la timp si in stare buna. Termostat bun sistem de racire bun si ulei bun
     
  2. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Stai linistit Dani ca e normal sa ai turatia asta la 100 km/h. Poti merge o autostrada intreaga de la Sibiu la Deva cu 120, 130 km/h ca nu se intampla nimic. Singurul lucru care se poate intampla e cresterea consumului de benzina considerabil. Testat de mine :) 20150710_121552.jpg
     
  3. dani dani 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    maramures
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 1995
    Ms mult baieti...
     
  4. nyku_23 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi, 1.6, 1998
    Salut,
    Am un A 4 B5 1998 1.6 i. Dupa ce am curatat clapeta de acceleratie si am inlocuit 3 racorduri de furtun la conductele de vacuum ce vin in clapeta, am montat-o la loc, am facut reglajul cu contactul pus timp de un minut si apoi am pornit.
    A pornit ok, la 900 turati dar dupa ce se incalzeste la 90 grade sta turata la 1.100 constant si nu mai isi revine la normal. Am reglat-o cu VCDS-ul si imi da eroarea G127 (foto) care o sterg si imi apare din nou. Mai nasol este faptul ca apa ajunge la 100 grade si cand pornesc clima imi scade la normal la 90 grade ceea ce inainte de operatiunea de curatarea clapetei nu se intampla asta. Va rog ajutati-ma. Va multumesc.

    IMG_20160603_084341.jpg
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00670

    Ai clapeta blocata, murdara sau nu lucreaza corespunzator.
    In interior sunt niste gaurele mici. Trebuiesc curatate cu spray si suflate cu aer. Poate a ramas una infundata. Verifica daca clapeta lucreaza usor si nu blocheaza.
     
    Ultima editare: 4 Iun 2016
  6. nyku_23 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2015
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi, 1.6, 1998
    Unde mai exact se gasesc aceste gaurele ? Eu am vazut decat cele doua orificii de la cele doua furtune din parte de sus unul subtire si unul mai gros. Altele nu mai are, nu am vazut .
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    In clapeta de acceleratie, inauntru si pe margine, unde inchide. Sunt mici, ca varful de ac.
     
  8. Ioan laver 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a4 b5 1997 1.6
    De o vreme masina mea cand o pornesc turatia oscileaza intre 1000 si 1500 de ture de vreo 3 sau 4 ori tin sa precizez ca mai face asta si in timpul mersului cand o las la relantiu. Revin la spusele de mai sus dupa ce face oscilatiile acelea de turatie daca o accelerez imi moare motorul.
     
  9. ovidio83 Banned

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Ehdhdjsjsjs
    Da, este ceva normal, eu am masina aproape identica cu cod modor AHL si la fel am 3000 rpm / 100 km/h, asa sunt rapoartele din cutia de viteze, motorul fiind destul de slabut pentru greutatea caroseriei.


    lucian2222 Eu am scapat de problemele cu oscilatiile ralantiului si caderea acului de la turometru atunci cand apasam ambreiaj + frana la semafor schimband valva solenoid si pompa de benzina. Cand pompa de benzina este obosita nu mai da presiune constanta decat in forja/sarcina, de multe ori pleaca motorul fara soc automat la pronirea la rece, asta e tot din cauza pompei de benzina, fiind obosita de multe ori nu mai supra alimenteaza motorul la rece, eu am patit asta pe pielea mea. Succes

    P.S.:

    De cand am schimbat pompa de benzina pornirea la rece este foarte lina si motorul merge rotund si la rece!
     
  10. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Vinovat pt oscilatii la relantii
    Am gasit dopul de pe supapa de la furtunul de la serofrana fisurat. E un dop verde si arata asa
     
  11. jak 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4b5
    Va salut!! E posibil ca din cauza sondei lambda nr 1 ( asa imi da pe vag eroare) sa se inece cateodata mai ales cand e subturata... in special cand merg cu clima?? Si se si opreste cateodata in mers in special in viraje daca nu accelerez un pic mai tare...multumesc!!
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu cred ca ai probleme cu pompa de benzina.
     
  13. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    La 1.6 adp ai doar o sonda lamda. Daca ai tester acasa si o poti testa vezi ce zice in mers si ce valori ai pe sonda. Cum iti porneste la rece si la cald?
     
  14. bucurrodian 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    audi a4 b5 avant, 1.6, 2001
    Salut. Am un b5 din 2001 ALZ 1.6 si de o vreme, cand se încinge motorul si ajunge apa la 90' imi taie din puterea mașinii, turațiile se opresc la 5000 si numai trage deloc la capacitatea ei. Ce sa fie oare? Am tot fost pe la mecanici si nu stie nimeni sigur ce are, doar presupun, si nu as vrea sa schimb piese rând pe rând. Mulțumesc!
     
  15. jak 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4b5
    La rece si cald imi porneste foarte bine...in turatii mari la fel merge bine..doar cand iau viraje cu a 2-a in special se opreste moare dintr o data...in sarcina daca am greutate si trebuie sa urc daca bag a3-a pe la 2000ture la fel se ineaca pana cresc turatiile...am schimbat si sonda lamda si senzorul de temperatura...Daca aveti vreo idee v-as fi recunoscator. Multunesc

    Ma gandesc sa am pe undeva un scurt pe ea de "moare" asa dintr o data ?

    Mentionez ca am facut tot ce s a scris in aceste topicuri despre problema asta: am curatat clapeta am schimbat sonda Lambda si altele dar tot degeaba. Sunt disperat ca nu mai stiu ce sa mai fac si ce sa mai schimb.
     
    BARBU LIVIU apreciază asta.
  16. bucurrodian 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    audi a4 b5 avant, 1.6, 2001
    Salut. Vreau sa ma ajutați si pe mine cu un sfat. Unde este senzorul impulsuri arbore audi A4 b5 1.6 2001. Mulțumesc!
     
  17. ovidio83 Banned

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Ehdhdjsjsjs
    jak Senzatia ca inneci masina atunci cand mergi subturat este din scanteie, fise obosite, bobina de inductie obosita, bujii obosite sau e posibil sa ai fisuri la racordul flexibil. O varianta ar mai fi catalizatorul spart. Incepe sa verifici cele mentionate.
     
  18. smeagle 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2010
    Locație:
    Ciorogarla
    Masina:
    A4 ,B5 1,8i , 1999
    Motor 1.8i porneste dar se opreste imediat. Nu ramane in turatie, abia la a 3-4 cheie reuseste sa isi ia turatie pentru ca apas pedala de acceleratie si daca o tin cam 30 de secunde la peste 2000 rot nu se mai opreste (nu este de la cip). Face asta in special cand e mai rece afara , toata vara nu a facut, dar cum a venit firgul este durere. Cand o sa vina gerul daca nu o ia din prima se duce bateria. Am curata clapeta, furtune de vaccum , furtunul de sub clapeta ce duce sub adimisie, era rupt si l-am reparat. Adevarul e ca pe tester nu am bagat-o dar presimt ca nu da nimic. Poate fi vreo sonda de temperatura ? unde e localizata sonda de management motor ? Multumesc.
     
  19. dorru

    dorru 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2009
    Locație:
    Berzovia
    Masina:
    A4B8 CAGA 2.0TDI, 143 cp /2009
    salut. eu la supapa de pe furtunul acela am conectat un alt furtun subtire ce intra catre bord printre cele doua furtune ( tur - retur) de la instalatia de racie. nu am niciun dop in capatul acelei supape. Dar la relanti daca apas frana de tri patru ori incepe sa fluctueze turometrul . sa fie de vina acea supapa cumva????
    Si in mers la fel daca o scot din viteza si apas frana oscileaza turometru.
     
  20. gelu80 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2016
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b5 1.6i cod motor AHL
    Problema la masina mea 1.6 benzina este dintr-o data stand in parcare a inceput sa tremure si in mers acuma la fel are gen un bâlbâit motorul chiar dintr-o data se simte si in masina tremuratul acela.. Benzina are.. Cand am ridicat capota sa ma uit miroase a ars gen ulei.. Oare de la ce sa fie ..si se aude in mers de parca ar fii si toba înfundată
     

Distribuie pagina asta