1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turatia la Ralanti si in mers la A4 B5 Benzina - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de raul-tm, 17 Ian 2009.

  1. AudiML 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2016
    Locație:
    Cehu Silvaniei
    Masina:
    A4B5,1.6,1996 ADP, A4 B7,2.0,2007
    Va salut.Masina esteA4B5 96 motor 1.6ADP.Am urmatoarea problema.Am dat la cineva curent Audi A42003 diesel si, dupa 2 minute de mers la relantiu masina mea dintrodata sa oprit, precizez faptul ca nu ii dadeam curent.A pornit cu greu la vreo 20 de chei,si de atunci masina mea porneste greu,nu mai are putere motorul,oscileaza turometrul de la 800 -700-650.La semafor tot asa face.Inainte sa dau curent la respectivul toate erau ok.Masina tragea bine la relantiu statea la 800.Masina este in service de o saptamana,pana se apuca de ea.Este singurul service pe o raza de 35 de km si nu as vrea sa ma duc asa cu ea nu vreau pagube mai mari.Daca aveti ceva pareri le citesc cu placere, mecanicii fiind pe idea banilor nu sa faca un lucru calumea.Bateria este buna.Tot astept de o saptamana sa văd ce o sa zică nenea tester.Ce poate sa fie ?Nu mai iese condens pe toba de atunci.si mai si tremura câteodată masina la relantiu.Multumesc.
     
    Ultima editare: 28 Dec 2016
  2. AudiML 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2016
    Locație:
    Cehu Silvaniei
    Masina:
    A4B5,1.6,1996 ADP, A4 B7,2.0,2007
    Buna.Revin cu cateva schimbari de piesa la masina Audi A4 B5 1.6 adp dupa ce am enumerat problemele in postul de mai sus.Am schimbat bujiile si rotor distribuitor de la delcou cred ca asa i se zice,dar atat fiind ieri vineri si neavand piese pe stoc,si mecanicii au zis ca mai trebuie sa schimb si fisele.Masina tot asa merge si fluctueaza la relantiu , nu are putere.Precizez faptul ca bujiile si chestia aia de la delcou erau praf arse. Masina a fost pusa pe tester avand 11 erori, sterse rapid de mecanici si intrebandui de ce au fost sterse rapid, au zis ca dupa stergere sa mai merg cu masina si or vedea ce erori a mai da masina dupa aceea.Mecanicii au zis ca am probleme cu motorul cu ceva supapa ori valva, fiindca apa fiind la 60 de grade si se acceleraza pana in 2000 -3500 da semne de inecare.Cica zis de ei trebuie masurat presiunea la pistoane desfacut motorul.Oare chiar de la motor am problema?Eu personal nu cred, nu mananca ulei nu scoate gram de fum.Ceva pareri?Nu a mai avut nimeni asemenea problema?Cred ca astia habar nu au ce are masina ori vor sa faca bani.
     
  3. lucian hutanu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 B5 , 1.6 ADP , 1997
    Salutare, masina este A4 b5 1.6 Adp si am urmatoarea problema : masina fluctueaza la relantiu ajunge chiar si la 300 rpm si cateodata moare si motorul.
    Cand o accelerez in gol turatia creste dar in sarcina creste foarte greu.
    Mentionez ca in urma cu o luna am schimbat distributia si in momentul care a inceput sa faca asa am fost la mecanic si am schimbat urmatoarele : bujii, fise, delcou, bobina de inductie, supapa de presiune, debimetru si sa curatat clapeta de acceleratie dar fara partea electronica.
    Mecanicul la care am duso mi-a spus ca a verificat presiunea pompei de benzina si presiunea supapelor, ca a fost dusa chiuloasa la verificat si ca este totul in regula.
    Va rog dati-mi un sfat. Va multumesc.
     
  4. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Lucian Hutanu, te-a aburit mecanicul ala de te-a facut sa mai schimbi vreo jumatate de motor, trebuia sa mai pui si cherosen de avion si mergea sigur :blink::no: mai ai un pic si schimbi jumatate de masina :blink:
    Problema e tot din distributie, s-a mai discutat problema asta pe acest topic, rasfoieste cateva posturi in urma
     
  5. lucian hutanu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 B5 , 1.6 ADP , 1997
    Multumesc frumos. Ma pun pe cautat.
     
    coco_catalin apreciază asta.
  6. costy_1971

    costy_1971 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    pascani
    Masina:
    Audi a3 1,6 an 2005
    Ba da, are motor de 1.6 dar cod motor AHL. Nici eu nu am delcou iar a mea e din 1997.


    Verifica injectoarele astfel: pune o surubelnita unde are contactele si asculta cu urechea, la capatul surubelnitei, zgomotul pe care il face cand inchide si deschide supapa. Daca zgomotul este mai puternic inseamna ca este bun, iar daca e mai slab este infundat. Soatele din suporti si sufla-le cu solutie de curatat carburatorul.


    lucian hutanu
    am patit si eu la fel si am schimbat senzorul de temperatura. Mentionez ca la mine facea asa doar cind motorul era cald de la 65-90 grade
     
  7. bogdan ciorogar 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    medias
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6 1999
    Salut. Am avut exact aceeasi problema in toamna la un motor AHL si a fost "Senzor turatie motor".
     
  8. costy_1971

    costy_1971 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    pascani
    Masina:
    Audi a3 1,6 an 2005
    Salut,
    Am citit toate threadurile si am facut toate lucrurile pe care le-am citit referitor la turatia neuniforma la ralanti. Aceeasi problema am avut-o si eu. Am curatat clapeta, am adaptat-o, am schimbat bujiile ,am schimbat sonda Lambda dupa ce am fost la un meserias cu VAG, am curatat injectoarele, am curatat debitmetrul de aer, in fine nu ma mai intind la vorba. Cum am rezolvat-o: am schimbat SENZORUL IMPULSURI ARBORE COTIT. L-am cumparat de la dezmembrari cu 50 lei. Se afla sub filtrul de ulei pe blocul motor si se prinde cu un surub metric 6.Acum sa va spun ce se intampla cu el. La rece porneste frumos, trage bine, turatia sta la relanti ok dar cum se incalzeste motorul la 70-80 grade nu mai citeste corect numarul de rotatii al arborelui si de aici apar oscilatiile la ralanti. Deci, dragilor, schimbati senzorul ala tampit si rezolvati problema.
     
    coco_catalin apreciază asta.
  9. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Si inainte de a te chinui nu l ai gasit la diagnoza?? De obicei da eroare de necorelare!!
     
  10. costy_1971

    costy_1971 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    pascani
    Masina:
    Audi a3 1,6 an 2005
    Nu a dat eroare la interogarea cu VCDS-ul decat pentru sonda Lambda ca ar valoare limita inferioara.
     
  11. Silviu92 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Curtea de Argeș
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6 ALZ 2001/ A4 B7 1.8T BFB 2006
    Salutare!Am si eu un 1.6 Alz ,si ca multi de pe aici cu probleme ...Una din ele ar fi ca la prima pornire dimineata porneste ok,daca o las cateva zeci de secunde si o opresc ,apoi la urmatoarea cheie peste cateva ore nu porneste decat la a 3 a 4 a cheie si atunci balbait si miroase a benzina .Acum vad ca face din ce in ce mai des ,am verificat si bujii (sunt noi) fisele masurate ,clapeta de acceleratie curățată .Urmatoarea problema cand e motorul rece merge intrerupt cativa km pana se incalzeate putin apoi nu mai are probleme toată ziua.Erori nu am decat una singura care apare mereu dupa cateva zeci de km 16555 ,fuel trim bank 1 ,ceva de genul asta.Imi cer scuze pentu postul lung si astept indicatii daca v.ati lovit de problemele astea.
     
  12. BogdanF

    BogdanF 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8T 1999
    DEci eroare urmatoare nu este inseamna neaparat defectarea sondei Lambda:

    17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
    P1114 - 35-00 - -

    Daca este asa, atunci cand stim sigur ca sonda Lambda este defecta?
     
  13. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica/masoara cablajul la sonda si daca este ok schimba sonda.

    Banuiesc ca ai si martor aprins in bord!!
     
  14. BogdanF

    BogdanF 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8T 1999
    Salut,
    Nu am martor aprins in bord, doar eroarea de mai sus primita la tester. Bag multimetrul in functiune diseara. Merci.
     
  15. BogdanF

    BogdanF 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8T 1999
    Mda, rezistenta interna a sondei lambda 0 Ohm.
    Firele, cablul sunt ok.
    So, alti bani, alta cheltuiala :)
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Imi pare rau!! Bafta.
    Interesant cum de nu ai martorul aprins!!
    Cand pui contactul se aprinde??
     
  17. BogdanF

    BogdanF 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8T 1999
    Salut,
    Nu am decat martorul de la ABS.
    Referitor la sonda Lambda am primit decat mesajul acesta:
    17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High
    P1114 - 35-00 - -

    Am orientat dupa filmuletele de pe youtube cum sa masor sonda=>rezistenta interna 0 Ohm. Am cerut o oferta de pret.
    Ce producator al sondei lambda recomandati??
     
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Nu m ai inteles, cand pui contactul ti se aprinde martorul"motoras" si apoi se stinge??
    Am avut suficiente cazuri in care acel martor a fost acoperit pt.a nu fi aprins.
    NU pot sa ti recomant un producator!!
     
  19. Marcu stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a4 b5
    Salut,
    Am un A4 B5 1.6 cod motor ADP si dimineata cand pornesc porneste la a 2-a, a 3-a cheie, sta la relanti 1000/1100 si cand accelerez turometrul indica pana la 1500/1700 ture apoi moare. Nu pot pleca cu ea. Am schimbat pompa benzina si debitmetrul. Ma puteti ajuta ?
     
  20. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Schimba senzorul de temperatura antigel, curata si adapteaza clapeta de acceleratie. E important daca ai schimbat pompa de benzina cu una noua sau sh. O diagnoza ar fi extrem de utila.
     

Distribuie pagina asta