1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turatia la Ralanti si in mers la A4 B5 Benzina - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de raul-tm, 17 Ian 2009.

  1. Marcu stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a4 b5
    Pompa am luat-o SH de la un prieten. Maine imi ajunge senzorul temperatura (cel care transmite valorile spre calculator) .
     
  2. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    ADP-ul are un singur senzor de temperatura. El trimite infirmatie si la ceasul din bord si la calculator.
     
  3. kvali2009

    kvali2009 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2019
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4 B5
    Am avut si eu o problema la turatie.Acceleram ,dupa care dadeam drumul la pedala de acceleratie si turatia scadea sub 800 ,dupa care revenea.Am desfacut furtunul de plastic de pe clapeta de acceleratie,l-am dat jos si am constatat ca are o gaura cat o boaba de mazare pe unde tragea aer fals.Avea pornire grea si la rece deoarece nu mai mergea aerul prin debitmetru sau cand era umezeala afara.Inainte de asta, am schimbat si releul 372 de pompa benzina si releul 30(ECU) de la cutia neagra de pe motor,fara nici un rezultat.Problema era de la aer fals.Am curatat si debitmetru cu solutie speciala,fara rezultat.Cu ocazia asta am curatat si clapeta de la acceleratie care avea ceva mizerie.Toate cele bune va doresc
     
  4. Assu

    Assu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2015
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    A4,B5 1996 1.6 ADP
    Dupa ce am citit aici 2 zile tot nu am rezolvat cu fluctuatiile la relantiu.Dimineata porneste usor la 1 cheie.Sta turata undeva la 1200 apoi dupa ce se incalzeste putin motorul scade turatia pe la 850.Are intradevar mici fluctuatii dar asa facea de cand am masina si nu m-au deranjat.Problema incepe doar cand incep trebuie sa franez la intersectii sau semafor.incepe acul pe turometru sa danseze intre 400 si 1700.La fel face daca spre exemplu o pornesc la cald cu ambreiajul calcat.Vreau sa va spun ca am vcds si prima data cand mi-a facut chestia asta am facut scanare,dar singurele erori gasite au fost la g62 pe care l-am inlocuit si inca una pe Hvac G110 pe care nici in ruptul capului nu am reusit sa il depistez unde se afla.Am urmat toate indrumarile din acest forum.Clapeta curatata,(adaptata) tubulatura si furtunele de vaccum verificate,excludem filtre,fise,bujii....etc.Pe debimetru si pe sonda nu am avut erori niciodata.Debimetru scos,si era curat,scoasa apoi mufa de pe el si motorul a inceput sa se balbaie.presiune in rezervor nu se face,valva de pe filtru tacane imediat ce se incalzeste putin motorul.Chiar nu mai stiu ce sa verific.Am facut iarasi scanare si imi da eroare la senzorul hall din delcou.Bineinteles ca o parte din voi o sa imi ziceti ca acolo e buba dar eu exclud aceasta varianta deoarece am facut cateva teste pe ea cand au inceput problemele si aceasta eroare nu a fost prezenta.Ceva sugestii de facut in continuare?
     

Distribuie pagina asta