1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turatia la Relanti si in mers la A3 8L Benzina -diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de nick4you, 19 Sep 2009.

  1. Neamt Bogdan

    Neamt Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6 , 74 kw 1997
    am curatato am resetato dar tot asa merge
     
  2. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Si pe tester nu da nimic?
     
  3. Neamt Bogdan

    Neamt Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6 , 74 kw 1997
    doar sonda lambda
     
  4. Neamt Bogdan

    Neamt Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6 , 74 kw 1997
    poate fi de la ceva senzor?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si nu crezi ca ar fi bine sa remediezi problema sondei ?
     
  6. Neamt Bogdan

    Neamt Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6 , 74 kw 1997
    ba da.dar si problema cu turatia este importanta
     
  7. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Poate fi si de la sonda lambda problema.
    Schimb-o, ca oricum trebuie schimbata daca da eroare si vezi cum se comporta dupa.
     
  8. Dihorul Junior Member

    Înscris:
    13 Aug 2016
    Locație:
    Litesti
    Masina:
    Audi a3
    Salut,
    Am un audi A3 8L din 2003 motor 1.6 si cand merg si schimb ramane un pic turata si scade cam greu acceleratia parca scade asa in reluare si cand apas ambreiajul se tureaza un pic si scade greu. Asta doar cand merg iar daca stau pe loc si accelerez scade foarte repede turatia. Ajutati-ma ca nu stiu ce sa mai fac am pus-o si pe tester si nu au stiut de la ce e
     
  9. lucik1947

    lucik1947 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    a3 8l 1,6 1997
    Salutare !
    Revin si eu cu o rezolvarea. Multi se plang cu turatia motorului ca moare in mers sau da in nas , oscileaza intre 1000 si 500 , moare la plecare etc etc
    Am schimbat tot de la sonda lambda , fise bujii , bujii, bobina , filtru benzina , curatare clapeta , curatare debimetru etc etc dar degeaba.
    Rezolvare : Supapa control presiune combustibil . Se scoate furtunasul foarte usor si se accelereaza masina , daca merge bine inseamna ca acea supapa este de vina si in cazul vostru. La mine a fost infundata . Am comandat una noua 100 ron . Am postat poza unde se gaseste si ce trebuie facut concret .
     
  10. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    La mine se simte un tremurat la relantii si se vede cum oscileaza acul de la turometru, chiar se si simte in scaun la interval fixe de citeva secunde acel tremurat (de fapt nu tremura tot timpul, doar la intervale fixe).
    Sondele lambda sunt schimbate de 2-3 ani si anul asta s-au desfacut si mi-au zis ca sunt impecabile. Motor segmentat de 1 an de zile.Eroare am una singura - secondary air injection system bank 1 insufficient flow. O am de vreo 2 ani si nimeni nu stie de unde e (asta stiu ca are legatura si recircularea gazelor), posibil sa fie si aia cauza, dar nu stiu si nu imi zice nimeni ce sa remediez.
    Precizez ca in mers, masina se comporta normal. O sa incerc si faza cu supapa, poate am noroc. Sau poate are alticneva alta idee ... este bine venita. Merci.
     
  11. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    revin cu un update

    se pare ca in cazul meu,lucik a avut drepatate.am fost si am scos furtunul de la acea supapa si nu mai facea acele tremurari la relantii.am comnadat un bosch la 116ron pe mine dimineatza sa o schimb.
    Mersi lucik keep up the good work

    o intrebare lucik,ai schimbat tu valva?iasa greu?curge benzina?
    eu am scos siguranta si am incercat sa o scot,dar nu vrea sa iasa asa de usor!
     
  12. lucik1947

    lucik1947 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    a3 8l 1,6 1997
    Am pus un prieten sa tina strans furtunul mare cu un patent(invelit intr o bucata de carpa sa nu taie) si am scos supapa rapid si inlocuit o . Nu este deloc greu doar ca tre sa te misti repede.
     
  13. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    ok,mersi,vad miine cind imi vine supapa
     
    Ultima editare: 27 Sep 2016
  14. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    simteam la relantii tot la intervale de 8-10 secunde un tremurat mai puternic in scaun,de cind am schimbat supapa,nu il mai simt.
    dar totusi tot tremura putin si se misca acul de la turometru,dar asta cred ca ori e de la clapeta ori e de la eroare cu secondary air injection system bank 1 insufficient flow
    mersi lucik
     
  15. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    A mai avut cineva eroare Secondary air injection : System bank 1 Insufficient flow ? si daca da,cum a rezolvato?
    am verificat pompa secundara de aer,functioneaza,furtunele de aer nu sunt sparte,egr schimbat,functioneaza......ce altceva poate sa fie?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atat, ori pompa ori EGR-ul, sau undeva intre ele.
     
  17. lucik1947

    lucik1947 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2015
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    a3 8l 1,6 1997
    Vezi la fise sa nu fie oxidate .
     
  18. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    audi66 pompa imi functioneaza,pina la egr e totul ok,egr-ul nu stiu cum sa il testez...(precizez ca l-am schimbat,dar cu unul second)
    Lucik zici de fisele de la bujii?ce legatura are ??daca eu sterg aroare acuma ea o sa apara la maxim 30 secunde dupa ce pornesc masina ...poate ca nu chiar la prima pornire,dar la a 2-a sau la a 3-a sigur (stiam ca are legartura cu recircularea gazelor,poate ma insel?!)
     
  19. Andy.dax 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2016
    Locație:
    Tg Jiu
    Masina:
    Audi a3 8l, 2001
    Salut. Am un a3 1.6 102cp, fluctueaza turometrul putin la relanti. Sa fie problema din debitmetru ? La ultima verificare pe tester acesta nu a dat eroare(de mult timp fluctueaza turometrul la relanti), log in mers nu am facut sa-l testeze. Consumul este aprox 7%, mers mai mult extern, schimbat pana in 4k rpm. Alte erori : lambda 2 defecta. Masina pare sa traga bine.
    Intrebarea ar fi daca fluctueaza usor turometrul sa fie simptom de debitmetru care nu mai lucreaza in parametrii?
    Daca ar fi sa-l schimb ce marca recomandati ? (raport bun pret calitate)

    Multumesc
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce nu schimbi si sonda si debitmetrul ? Crezi ca dupa atatia ani de functionare nu le ajunge ? Debitmetrul uneori nu apare la diagnoza ca si defect.
    Citeste acest topic integral pe care trebuia sa-l citesti inainte sa scrii pe forum si unde ti-a fost mutat mesajul. Citeste toate topicurile despre motorul de 1.6 Litri de pe acest forum si citeste toate topicurile despre fluctatia la ralanti de pe acest forum indiferent de aria unde se gasesc acele topicuri. Tot ce scrie in acele topicuri se aplica si la tine pentru ca este acelasi motor. Asta trebuia sa faci inainte sa scrii pe forum. Intai citim si pe urma scriem pentru ca poate scriem aiurea adica ne repetam inutil.
     

Distribuie pagina asta