1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turatia potrivita si viteza corespunzatoare - Audi 80 - 90 - 100 - discutii diverse

Discuție în 'Modele clasice' creată de enco, 14 Oct 2008.

  1. selcosmin

    selcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    Berca, Buzau
    Masina:
    Audi 80, 2,0i tip ABK, 116 CP, 1993
    cum pot afla ce tip de cutie de viteze este montata pe masina? scrie undeva pe cutie modelul sau vreo serie?
     
  2. alin audi 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2008
    Locație:
    GIURGIU
    Masina:
    AUDI CUPE
    la mine la 3000 r/ am 140 km am motor abk 2000
     
  3. dodoloi

    dodoloi 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Locație:
    Suceava-Wien
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI AEL QUATTRO 1997
    Eu am un audi 100 avant 6 trepte , 2,5 tdi .. La 3000rot/min am 170km/h in treapta a 6-a . Mi se pare aiurea raportul la tine ... din pacate nu ai ce sa ii faci , decat daca poti schimba cumva cutia .
     
  4. alexa76

    alexa76 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI B4 2.0E 16V QUATTRO
    Sanl

    codul cutiei de viteze este stantat pe cutie,daca salti masina pe elevator vei gasii codul cutiei de viteze in partea de jos.
    bafta.
     
  5. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    mai sus spuneam ca la 120 km/h aveam 3000 rpm fix, ei bine, dupa ce mi-am schimbat placa si discul de ambreaj la 3000 rpm am 125 km/h, iar la 2400 rpm am 100 km/h.
     
  6. selcosmin

    selcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    Berca, Buzau
    Masina:
    Audi 80, 2,0i tip ABK, 116 CP, 1993
    Aici m-ai pus pe ganduri deoarece johngotty(fost membru al forumului si de unde am masina) a schimbat placa si discul de ambreiaj.
    P.S. : se face cumva si vreo calibrare a vitezometrului sau turometrului?
     
  7. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    nu cred...ca nu ai de unde.
     
  8. selcosmin

    selcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    Berca, Buzau
    Masina:
    Audi 80, 2,0i tip ABK, 116 CP, 1993
    chiar ma intreb de ce este diferenta asta cu ambreiajul(ma refer in cazul tau).
    si totusi ai motor de 1,8S si viteze net superioare mie la anumite turatii
     
  9. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    probabil conteaza si tipul de motor, tipul de cutie care in cazul meu este parca AKM. 5 viteze...
    pai si la dacii, au fost puse mai multe tipuri de cutii de viteze, banui ca si la noi la fel e.
    ce mai tin minte exact e la 70km/h unde am fix 2000 rpm in treapta a 4-a.
    in a 5-ea la 2400 rpm =>100 km/h, iar 3000 rpm => 125 km/h. astea sunt date precise si verificate de mai multe ori, chiar azi am venit de la targoviste si m-am uitat in mod special inca o data, pentru ca un logan de 1,6 cu care am mers in weekend avea 100 km/h undeva pe langa 3000 rpm...si mi sa parut mult.
     
  10. selcosmin

    selcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    Berca, Buzau
    Masina:
    Audi 80, 2,0i tip ABK, 116 CP, 1993
    Am gasit tipul de cutie. Este CCF. dar tot nu imi pot da seama de ce am diferente asa mari :|
     

Distribuie pagina asta