1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turatie ralanti - trepidatie - masina nu trage - motor diesel 1.9 TDI la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de christith, 18 Mar 2010.

  1. Kocsis levi

    Kocsis levi 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2018
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi a4
    Da si scote si fum dupa ce trce de 2200 merge bine
     
  2. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Scoate si obtureaza furtunul ce intra in supapa egr.
     
  3. Kocsis levi

    Kocsis levi 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2018
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi a4
    Furtun ce vine dela interculer la turbo am vazut ca are ulei scurs ma gandesc ca nui bine poteu spart furtunu .de primeste aier fals pote sa faca figura asta?
     
  4. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Cel mai usor ar fi sa faci log in mers. Cauta in aria prestari service un coleg din zona ta sa te rezolve. :) Fara log doar presupuneri , balbait in aceea plaja de turatii eu am avut de la EGR.
     
  5. Kocsis levi

    Kocsis levi 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2018
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi a4
    Am rezolvat problema. Era furtunul intre turbo si intercooler spart.
     
  6. gheorghiu

    gheorghiu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2016
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi A4, 1,9 TDI 116 cp AJM, 2001 combi
    Salut. Am aceasta eroare, ma pote ajuta cineva?
    Am incercat sa fac un log in mers si nu am reusit sa urc mai mult de 3100 rpm.
    Totodata, masina scoate fum negru cand accelerez si trepideaza de parca ar vrea sa isi ia zborul. La relanti masina se comporta normal, porneste la prima cheie si cand e rece si cand e cald. N75 l-am schimbat, dar nu s-a modificat nimic.
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Presiune mare, geometrie blocata. Verifica actuatorul, curata turbina.
     
  8. gheorghiu

    gheorghiu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2016
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi A4, 1,9 TDI 116 cp AJM, 2001 combi
    Intradevar, cand pornesc motorul, se trage actuatorul (nu foarte repede) dupa care nu mai revine decat foarte lent.
     
  9. Kurosaki 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    -A4 B5 ,1.9 TDI 90cp ,cod 1Z,1996
    Salutări!
    Apar și eu cu o problema ce nu-mi da liniște..
    Dețin un A4 B5 1.9 TDI ,90CP ,cod motor 1Z ,la pornire ,după mai mult de jumătate de oră cel puțin de oprire ,am oscilații la turatii..daca accelerez, mașină fiind scoasă din viteza, motorul oscilează destul de rău în turații. În trepte de viteza nu pot să mi dau seama daca face la fel.
    După ce merg chiar și 5 minute cu ea fenomenul dispare. Apoi chiar și după jumătate de oră după ce am oprit mașina și pornesc iar tot nu apare același simptom sau apare dar e insesizabil.

    Alte simptome de ale mașinii ce poate ar putea avea legătură deci vă zic:
    -Când merg la relanti in treapta 1 și accelerez nu trage pe moment cum apar pe accelerație ,dar in fine cred că e ceva normal.

    -simt virbratii in pedale, dar poate e normal circulând pe drum pietruit

    -fum nu scoate ,doar când o turez după ce o pornesc după ceva timp

    Pe lângă asta consumul parca a crescut de când am observat problema. Acasă după vreo 4-5 porniri deja se observa destul de mult cat s-a mișcat acul indicator de la motorină.

    Menționez că merg destul de des la relanti in treapta 1 circulând pe drum pietruit cu gropi destul de des.

    Aștept părerile voastre.
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Mergi la un mecanic.
    Simptomele tale sunt foarte greu de ghicit.
    Verifica distributia sa fie la punct.
    Scaneaza masina de erori.
    Verifica ce valori ai pe injectoare si cum lucreaza egr-ul.
     
  11. Kurosaki 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    -A4 B5 ,1.9 TDI 90cp ,cod 1Z,1996
    Cât m-ar costa toate verificările astea la un loc?
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu crezi ca asta ar trebui sa intrebi personal pe cine iti va face aceste verificari?
     
  13. Kurosaki 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    -A4 B5 ,1.9 TDI 90cp ,cod 1Z,1996
    Ba da,dar să știu dinainte. Nu stau grozav cu banii
    Să nu ajung acolo și să zic chiar :
    "Dar stați,intai cat mă costă ?"
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In cazul asta schimba masina si cumpara una care iti perimiti sa o intretii. Costa cat vrea fiecare si noi nu avem de unde sa stim tarife si manopere. Ultimele mesaje vor fi sterse.

    Inca ceva: te rog ca de urgenta sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  15. gheorghiu

    gheorghiu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2016
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi A4, 1,9 TDI 116 cp AJM, 2001 combi
    Salut. am cateva probleme cu masina(mai multe probleme) la relanti nu are nici o problema, porneste usor si la rece si la cald, dar cand ajung sa schimb in aIII-a pe la 1800 ture incepe sa trepideze, toata masina, daca acceleraz, la fel face si in aIV-a si in aV-a . Si la anumite intervale da mpresia ca se intrerupe alimentarea cu carburant, avand un soc mic, (ca si cum s-ar ineca) ramaneam si fara putere in mers. Am fost la mecanici am curatat admisia, zicand ca este presiune prea mare pe turbina (degeaba), am schimbat 2 injectoare, tot degeaba, am schimbat N75 nou , tot degeaba, sa zicem ca s-a remediar chestia cu puterea dar nu in totalitate. Acum mecanicul spune ca este geometria din turbina, ca a ramas blocata. dar nici aici nu spune ca asta este problema trepidatului, si ca dupa ce rezolvam turbina o sa incercam sa vedem ce mai are. voi ce parare aveti?

    atasez doua locuri, poate ma puteti ajuta cu sfaturi. daca este turbina, geometria, o pot curata singur?
     
  16. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Vezi ca in primul log maful tau e mort. Fa o scanare cu vdcs si pune-o aici. In al doilea log ai suprapresiune deci geometrie blocata. Doar ca tremuratul nu vine din zona aia.
     
    gheorghiu apreciază asta.
  17. NeazAudi

    NeazAudi 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Blaj
    Masina:
    Audi A4 B8 2010, Audi A6 C5 Allroad 2003
    Salutare,
    Am un A4 B5 din 1997, 1.9 tdi, AFN si la ralantiu trepideaza. Daca pornesc clima se opreste trepidatul și merge rotund, în mers merge bine, problema este doar la ralantiu. Am doar eroarea asta pe vcds. Este ceva in legătura cu turbo sau injectoare. ? Ați mai întâlnit ?
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Trepidatul e o problema la care va trebui sa vizitezi un mecanic.
    Eroarea nu are legatura cu trepidatul si se refera la presiunea de la turbo catre galeria de admisie, pe scurt este deviata. Nu stii daca in negativ sau pozitiv. Pentru asta ai nevoie de un log in mers pentru a vedea.
    Acolo vezi si cum lucreaza n75, map, maf si turbo.Ceva din astea nu lucreaza cum trebuie si iti da acea deviatie.
     
  19. NeazAudi

    NeazAudi 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2017
    Locație:
    Blaj
    Masina:
    Audi A4 B8 2010, Audi A6 C5 Allroad 2003
    Ok, mulțumesc frumos...nu prea sunt in jud. Alba asa ceva...offf
     
  20. dan lucian

    dan lucian 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2017
    Locație:
    alba iulia
    Masina:
    audi a4 b5 avant motor 1.9 110 cai anul 1997
    Buna am si eu o problema cu audi a4 b5 1.9 tdi de cateva zile imi da socuri in a3 cu ea turata la 2000 de ture dar daca schimb in a4 nu mai da nici un soc, a tin sa mentionez ca iam schimbat saiba de foc de la injector . Ce ar putea fi????
     

Distribuie pagina asta