1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina defecta - cauze - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de dannypapuc, 5 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pai e simplu, acum nu o sa functioneze in parametrii N18 (actuala N75). Deci tot va trebui in final sa iti cumperi o electrovalva, din pacate. Asa, e o rezolvare de moment.
     
  2. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Imi poate spune cineva ce diametre trebuie sa aiba furtunasele care intra/ies din N75? Inclusiv cel mai gros,care merge la valva de comanda a actuatorului.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Hai ca daca tot sint la serviciu azi, sa fac si aici de serviciu :)
    Ai mai jos dimensiunile furtunelor, uita-te la pozitia din imagine pentru ce ai tu nevoie si vezi carui dimensiune a furtunului corespunde.
     
  4. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Multumesc mult.
     
  5. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    salutare,la masina din semnatura am gasit pe istoric inlocuire turbina la 20.000 km.mi se pare cam prematur sa pice turbo la km aceia.
    astept pareri care ar fi putut fi cauza defectiuni iei.mai stiti asemenea caz?
    exploatare proasta sau defect de fabricatie?
     
  6. sanducosmin Bronze Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audiA4,1.9tdi, 2005+A4,1.9tdi,2001
    poate sa bulit doar actuatorul si au schimbat turbina complect
     
  7. substrat

    substrat 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2013, 105 KW,LCJCAF1
    Salutare,am si eu un a4 din 2002 si am fost cu ea la un tester si a aparut ceva precum "geometrie variabila",imi puteti spune ce anume inseamna si cum se poate remedia?
    Va multumesc!
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cere sa-ti dea eroarea asa cum apare pe VCDS si apoi posteaz-o in topicul Erori vag Com
     
  9. diesselxxl16 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2004
    Buna ziua. Am si eu ceva probleme cu motorul la masina, in speta un BMK de 3.0 litri TDI. An fabricatie masina 2004/2005, din ianuarie anul acesta folosita preponderent in oras, are aprox 140.000 km.

    Problemele au inceput cam acum o luna jumatate si se manifesta in felul urmator: de obicei la pornire la cald imi intra in limp mode, evacuarea se aude mai tare si masina nu mai trage. Daca opresc motorul pentru o perioada mica 1-2 minute, uneori isi revine, alteori nu. Daca il opresc perioade mai mari, isi revine, desi o singura data mi-a pornit si la rece in limp mode. Cand merge normal nu intra in timpul mersului in limp mode indiferent de regimul de functionare, pe toata plaja de turatii. De asemenea in bord aveam pana azi martorul de bujii incandescente care se aprindea intermitent si pe care l-am asociat cu doua bujii arse.

    Mentionez ca nu am pe masina DPF.

    I-am facut azi doua log-uri in mers in treapta a 3-a si a 4-a, insa inainte am gasit urmatoarele erori pe modulul Engine, pe care le-am sters si nu au mai aparut. Din cate am inteles, multe dintre ele apar datorita limp mode si nu reprezinta ele in sine cauza limp mode, deoarece acum vreo doua saptamani am mai pus tester-ul pe ea, am sters erorile, am oprit-o, am pornit-o si a intrat in limp mode de la pornire iar pe Engine nu aveam absolut nici o eroare.

    Atasez logurile in format csv si xls, cat si un txt cu erorile de pe Engine, daca poate cineva care stie sa le interpreteze sa-mi spuna ce se petrece. Mii de multumiri. Ionut.
     
    Ultima editare: 23 Aug 2013
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La modelul tau ai actuatorul de la turbina electric/electronic. Se poate ca acesta sa fie cauza simptomelor care le-ai expus. Cred ca userul auras@live.ru a avut aceleasi probleme ca tine si a schimbat actuatorul. Eventual ia legatura cu el prin PM pentru mai multe detalii.
     
  11. diesselxxl16 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2004
    Mi s-a spus de acel actuator, insa ma gandesc sa nu fie geometria turbinei murdara cu funingine, sa nu lase actuatorul sa faca cursa completa/initializare la pornire si sa arunce o eroare ce genereaza limp mode direct de la pornirea motorului. In acest caz eroarea ar fi generata de actuator din imposibilitatea lui de a functiona, nu din cauza ca ar fi in sine defect. Cu costul actuatorului as putea sa reconditionez turbina, de aceea vreau sa fiu sigur ce anume trebuie reparat/inlocuit.
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Parerea mea e ca daca ar fi geometria imbacsita de funingine, ca sa agate si sa intre in limp, atunci ai lua limp de fiecare data si doar in conditiile in care acest fenomen genereaza limp (turatie,viteza,etc.)Nu poate fi asa colmatata ca sa nu faca initializarea actuatorul. Dar asta poti vedea doar daca o dai jos, ceea ce iar nu e tocmai simplu. Poti sa verifici foarte bine si furtunele de vacuum conectate la N75 si electrovalva in sine, daca e in regula. (eroarea 16619 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached P0235 - 001 - Upper Limit Exceeded face referire la asta). Mai poti verifica si ce zice aici la Special Notes . Altceva nu stiu ce sa zic, poate te lamureste mai bine altcineva. Bafta.
     
  13. misuro2003 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 b5 2001
    Va rog daca se poate sa ma scoata cineva din ceata cu aceasta eroare
    Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
    Scan: 01 02 03 08 15 16 17 25 35 37 45 55 56 57 67 75 76 77

    VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXX
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AJM.lbl
    Part No: 038 906 019 AN
    Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301
    Coding: 00002
    Shop #: WSC 63351
    VCID: 63CE18E6F182AE005C7

    1 Fault Found
    17965 - Charge Pressure Control
    P1557 - 35-00 - Positive Deviation
    Readiness: 0 0 X X X
    Multumesc.
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Te scoteai si singur, conditia era sa vrei sa cauti putina informatie despre eroare, care e tratata pe forum cred ca de cel putin 1000 de ori.
    Presiune mare in turbina si pe circuitul aferent, limp mode. Cauze :furtune de vacuum, N75, membrana/tija actuator turbina, geometrie variabila imbacsita de funingine(mers subturat). Cam astea ar fi cateva din cauze.
     
  15. misuro2003 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 b5 2001
    Multumesc mult ,am sa le iau pe rand.
     
  16. misuro2003 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 b5 2001
    Am reusit sa fac un log.
     
    Ultima editare: 14 Sep 2013
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Din pacate eu nu pot sa-l aranjez in pagina sa-l pot citi, poate altcineva o sa reuseasca. ;)
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Deschide excelul. Mergi la DATA si da-i import from Text. Apoi alegi ca delimitator Semicolon adica ; si apoi toate coloanele sa fie text.
    Oricuma rata ciudat niste coloane. Au niste date calendaristice :O la EGR.
     
    Ultima editare: 14 Sep 2013
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Mersi Razvan, eu ii dadeam Delimited>Coma, de asta nu se aranja.
    Asta cu lunile anului in locul cifrelor e din pc-ul lui. Si la mine era asa mai demult, dar nu mai tin minte ce comenzi i-am dat sa-si revina.;)

    misuro2003, e foarte posibil ca geometria variabila sa-ti cauzeze problemele, asadar turbina sa necesite o curatare. Daca ai de unde, imprumuta un N75 si vezi daca e vreo diferenta, in logul intr-a 4-a are valori cam ciudate.
     
    Ultima editare: 14 Sep 2013
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pai se pare ca la el demilitatorul a fost ;
    L-am deschis initial din notepad sa vad care e treaba.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta